Коментари - Край на една легенда: Последният 747 напуска завода на "Боинг" | IT.dir.bg
назад

Край на една легенда: Последният 747 напуска завода на "Боинг"

Компанията планира да подготви друга производствена линия за самолета си 737 MAX през втората половина на 2024 г

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Край на една легенда: Последният 747 напуска завода на "Боинг" | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Къде са путинопитеците, да обяснят, колко старя е тая технолагия в сравнение с аналоГовнетната?

Колко смешно. Точно сега за самолета има много голямо търсене, но Боинг повече немогат да ги произвеждат, защото вече няма квалифицирани работници, нужните машини са амортизирани, а всичките основни части от титан и алуминий се произвеждаха в Русия.

Вече не е изгодно да се купуват големи самолети. Май и А-380 го спират. Но пък си е кеф да се возиш на такъв самолет! Но така или иначе, последните бройки има да си хвъркат поне още 30-40 години.

Боинг, на фона на Москва-Сити!:)

А380 го спряха преди 2 години

Е какъв кеф е не знам.....или ти летиш първа класа?? Летят редовно на 380 Франк-Хюстън, около 90 мин качване и слизане , отвисиш си

Шило

дано на 737 МАХ са му оправили дефектите.

Поне като преписвате от руски сайтове, правете превод.

Ъхъ. Избягаха в росия квалифицираните работници. Да правят китайски москвичи.

Излезе му лошо име. А в тоя бизнес излезе ли ти лошо име...

Това беше най-добрият самолет на Боинг. Може да лети без проблем на 2 двигателя само. Ама днешните самолети за дълги разстояния са подчинени на оптимизацията - 777, 787 както и 737 Мах не могат да се мерят с този. Летял съм няколко пъти със 747-400 и два пъти с 747-8. Ще ги има още известно време поне 5-10 години из някои авиолинии, докато не ги бракуват поетапно. В Европа остана само Луфтханза със 747-400 и 747-8. Друга няма авиолиния с тези.

Така е, прав си! Но пък, ако летиш от и към бананови републики, като мен, без значение от самолета, 90 минути ще ти се сторят миг! Последният път чаках багажа си 2часа, защото има режим на тока, а и няма гориво за генераторите! Друг път пък полета се забави доста, защото самолета летя до съседна държава да зареди с гориво :)))

Жалко. Това беше най-хубавият самолет във времената, когато суровините бяха много по-достъпни. После започнаха да се стремят да пестят гориво по всеки възможен начин и новите самолети са по-леки, съответно не толкова стабилни във въздуха, а вътре в икономичната класа пътниците са така натъпкани, че почти не могат да мръднат. При дълъг полет, за каквито са предназначени големите самолети, това е много неприятно. Има шанса веднъж да летя със 747 и май повече няма как да се случи.

ЧАКАМЕ ТЕ ДА ЗАРЕДИШ ЛАЙНОМЕТА ...ЛАЙНОЛИЗЕЦО ХРАБЪР .

Няма да минем на руски самолети. Особено на такива дето ги няма.

Като бях дете свързвах самолетите точно със 747 заради тази гърбица. Емблематичен дизайн. КАто ми подариха играчка самолет се разочаровах, че не е 747. Другите модели и на Боинг и на Еърбъс са безлични и скучни летящи тръби.

ПИПО

Еърбъс?

легенда колко да е легенда тоя модел е в топ 1 по катастрофи...

Страхотна машина! Може би най-добрата с която съм летял преди години от Сайгон до Бангкок с Air France. Излетната му скорост стига 270 км/ч и на съвсем малко разстояние машината се издигна.

В България летим на чертежи! А Шкембето на балон!

къде, бе тъпак?

Мда, качеството пада. Три пъти съм се возил на Боинг-777. На три различни авиокомпании. Ами направен е като за превоз на добитък. А това е самолета, дето трябва да замени Боинг-747. Ами не е същото. А Боинг-747 е просто друга машина, с друго ниво на комфорт. Не знам колко им е разликата в икономическите показатели, че се налага да ги махат. Ако някой ми каже, че е технология от преди 50 години - ами не е. Последните модели на Боинг-747 са с нови двигатели, нови крила, нов флюзелаж - това си е нова машина, следваща идеологията на модела.

Тези самолети сами си падат, без някой да ги сваля.

chavdarlk

Няма летище на това място, колаж е ;-)

Няма паднал Боинг 747.

Пада ви на вас оная работа в кочината, като пийнете боряшник

777 беше планиран като заместител на 747, ама вече има и 787, които също са доста оптимизирани и могат да летят на дълги разстояния, въпреки че са значително по-малки от 747 и 777. Разстоянието, честата, комфорта при турбуленция и сигурността са ненадминати при 747. За 777 и 787 не може са се каже същото - там всичко е оптимизирано до предела на възможностите и ако нещо се случи (когато се случи) създава проблеми и то големи. Веднъж един полет със 747 на КЛМ преди години много закъсня от Америка и пилота каза - спокойно, ще летим над открития океан (а не покрай Исландия), защото самолета е с 4 двигателя. И наистина, така го наду на макс, че от 2.5-3 часа закъснение, кацнахме навреме, най-краткия полет беше това от Ню Йорк до Амстердам - около 5 часа. Турбуленция - никакъв проблем на 747. Инциденти има много малко с този самолет - предимно са от човешка грешка, а не от техническа.

Беше приличен самолет за времето си. После се появи Еърбъс и авиацията премина в двайсет и първи век. A Макдоналд изтакова 737 MAX.

Не беше приличен! Беше най добрия и най луксозен граждански самолет до 2005 година! Всички катастрофи с този самолет са или атентат или пилотска грешка. Но всичко с времето . 737 MAX не може да се сравнява с 747. 737 по своята същност са бюджетни самолети - нещо като Чавдарките при социализма.

Този самолет може да лети срещу слънцето ,а също и в дъжд и вятър без да се намокрят пътниците вътре...супер е ..също сервират и топла храна и раздават одеала да ти е топло ако някой е отворил прозорчето по време на полет..няма такъв подобен

И самолетите са като хората,преди какви самолети правеха ...а сега какви смешни хора...всичко тече,ама надолу....

Красив самолет, с идентичност. Но времената сега са на ефтиджоса.

Не времената са на пътуване от точка до точка , а не на големмите хъбове. Иначе това е самолета който направил Бионг лидер в големите пътнически самолети за десетилетия.

Пълни глупости. Всеки съвремеенем голям самолет е сертифицирен поне за ETOPS 180,( 3 часа полет с един двигател) и може да лети по всеки маршрут над Атлантика. Най-прекия е покрай Гренландия и брега на Канада . Всчики съвременни самолети за големи разстояниея са двудвигателни, защото подръжката на 2 двигателя спрямо 4 е много по-малка , и консумацията на гориво също.

Точна така Боинг не могат да живеят без Русия, От къде ви вади такива тъпаци пАсолЯ