Коментари - Мъск: Готвя 300 полета на Falcon 9 за следващите 5 г. | IT.dir.bg

Коментари - Мъск: Готвя 300 полета на Falcon 9 за следващите 5 г. | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

кретенчето 'да..' пак бълнува некакви идиотщини

Простите факти за Мъск са: 1. Щял да вози хора до Марс, а все още няма качени астронафти до МКС. 2. Вместо това, не спира да говори колко много полети годишно ще прави. 3. Той така разправяше и за Модел 3, но все още не могат да стигнат обещаните 5000 броя/седмица, обещани като цел за преди година и половина. А, това не изисква космически технологии, всеки автомобилен концерн произвежда дори повече бройки. 4. Обявената цена на изстрелванията на SpaceX става все по-съмнителна и по-скоро приличаща на дъмпинг на цените на международния пазар с цел завладяване на пазара. Частните спонсори на Мъск наливат милиарди във всичките му начинания, включително SpaceX. Ако цената беше реална, Мъск нямаше непрекъснато да тича и да търси пари. Отваряте google / yandex, пишете "SpaceX funding rounds" и гледате "SpaceX | Crunchbase | Funding Rounds" И всичко това, предвид че в момента точат бюджета на НАСА, а допълнително военните им наливат масивни кинти, правят изстрелвания от военновъздушната база Вандерберг, и прочее.

Простите факти са че ти си простия. 1. Хората стъпиха на Луната без да се качват на МКС. 2. Мъск може и да говори колко полета ще годишно ще прави, ама и наистина ги прави при това притежава най-мощната действаща ракета в момента. 3. Това че 5000 броя Модел 3 е "обещана" преди година и половина, не значи че няма да стане. Закъснение от 6 месеца не е проблем особено, когато строи нещо голямо от нулата. Автомобилните концерни имат заводи и производствени линии от десетилетия в десетки заводи и да правиш такива смешни сравнения показва само че си пълен идиот. 4. Обявената цена изобщо не е съмнителна, а факт и дори тъпак като тебе може да си поръча такова изстрелване на тази цена. 5. СпейсХ е частна компания, която за своя сметка разработва нови двигатели, нова ракета, нов кораб. Ако тъпак като тебе очаква това да стане без пари е друг въпрос. Компанията няма намерение да се спре единствено на комерсиални полети за изстрелване на спътници. Примерно Ангара досега струва към 5 милиарда долара ито в Русия, работи се по нея от 20години в отдавна съществуващи мощности и има 2 изстрелвания без товари. Спейс Х е създадена от нулата преди 15 години и вече има 54 полета, най-тежката работеща ракета, приземява първите степени и ги използва отново и това в САЩ, където заплати, наеми консумативи са доста по-скъпо. Военните си плащат за изстрелването на спътници, а не наливат пари. и то плащат доста по-малко отколкото досега. Ама видиш ли за тъпака това било измама. Тъпака дори не знае, че площадките за изстрелване са взети под наем и Спейс Х си плаща за да ги ползва.

Спейс Екс разработва нови двигатели и ракети с бюджета на НАСА и Пентагона, които от своя страна са изцяло финансирани от данъкоплатците. Спейс Екс плаща "наетите площадки за изстрелване" от същите тия грантове. Дори учените, които работят в Спейс Екс, са 90% от НАСА, уволнени/съкратени, за да може да се приватизира достъпа до космоса. Колкото и да ревеш, тези факти няма как да заметеш. Но, за щастие, и други държави работят, а процесът по овладяване на космоса е в много ранен стадий. Ще видим кой ще спечели.

много мръсен лъжец и кретен си идиотче смотано

В крайна сметка, не ме вълнува дали NASA или Роскосмос са по-добри, радвам се на успехите и на двете агенции. Проблемът ми е, че виждам как технологиите развити от NASA, ESA, Роскосмос и прочее, биват безочливо присвоени от частния сектор. Стотиците милиарди платени от данъкоплатците за развиване на тези космически програми, остават за сметка на хората и техните данъци, т.е. техния труд, къде директно, къде индиректно. През това време всичко се излива в частни компании. И за пореден път шепа дебили ще обясняват какви невероятни постижения има частният сектор и ще прибират всички печалби, защото им се били полагали ... А, истината е, че единственото постижение на корпорациите е разграбването на средната и работническата класи. Не съм комунист, не съм марксист. Но, безочливите кражби на капиталистите са ми дори по-неприятни.

Поредната тъпотия. Значи е по-добре технологиите да не се ползват и развиват щото видиш ли били хвърлени много пари за тях. Ми точно обратното е е малоумнико, технологиите ТРЯБВА да се развиват, точно защото вече са хвърлени много пари. А когато това става за ДЕСЕТКИ ПЪТИ по малко средства, то това си е пробив. Кои двигатели от "NASA, ESA, Роскосмос и прочее" са достигнали отношение тяга-собствено тегло 200 ? Коя първа степен на тези агенции се приземява за ново ползване? Кой двигател на тези агенции работи на метан? Ми що не ревеш че немските данъкоплатци са платили ракетите, пък Роскосмос и НАСА безочливо са присвоили тези технологии? Корпорациите може и да са зло, но СпейсХ все още не е корпорация и докато Елън Мъск е начело това няма да стане, защото човека има цели не да печели безкрайно, а да поведе прогреса напред дори и за своя сметка и ако трябва за сметка на инвеститорите - те могат да очакват дивиденти, но ще има бая да почакат, все пак им стига ръста на акциите. Разбира се че му трябват пари за това, но тези пари са в пъти по-малко отколкото за същите постижения ще похарчат Роскосмос, ЕКА или НАСА.

Оня ден фалкон отново изведе на орбита спътник на Бангладеш или Индия:https://www.youtube.com/watch?v=y3niFzo5VLI като първата степен се върна и кацна на платформа. Всички се отказват от руските ненадеждни спътници, които стигат най-далече до дъното на Тихия океан. Ватенките са капут в космоса. Това е факт. Освен че нямат комерсиални полети: новият им космодром восточний го окрадоха тотално и не му се вижда края. На Байконур ще разрушават първата площадка-Гагариновата, защото за да съществува тя трябва да има поне 6 изстрелвания. А няма нито едно. Пълен крах на алкохолиците.

Колко, души бяха транспортирани до МКС с Фалконите, казваш?

Що ? Колко коли прати Роскосмос към Марс? А колко първи степени приземи? Нали схващаш колко ти е тъп въпроса. И проблема ти е, че до края на годината Мъск ще качи хора на МКС, ама Роскосмос няма да приземи първа степен и след 50 години.

Ракетата е на керосин бе тъпчо, добрият стар керосин нищо ново. Мъск е чисто и просто един логистик, него наука не го вълнува иска само да лапа.

мани го тоя кретен 'да..' толко разбира простака...тъп нещастен герберастки соросоид

Старши вицепрезидент на SpaceX заяви, че компанията е завършила 2013 г. с 10% от пазара (Русия - 60%, ЕС-20), а през 2017 г. делът му ще достигне 45% (ЕС ще има около 40% - а на алкашите ватенки само 15). Плановете за следващата година - 60% от световния пазар на търговски пускания (ЕС - 30%, а на Русия - по-малко от 10). Роскосмос КАПУТ. Съветският космос, (подобно на ядрената програма) беше изковано за сметка на полугладното съществуване на алкашите ватенки, затягането на коланите от съветския народ. Ето това е комунистическа безпомощност и некадърност-един частник като Маск успя да постави на колене ватният космос и скоро той ще фалира. Ватенките летят със същите стари ракети, които бяха по времето на Гагарин (R-7 и Proton) и нищо ново не могат да направи. Първият полет на R-7 беше преди 60 години, първият полет на протона преди повече от 50 години. И нищо ново просто няма в Рашка. И имаше опит да се направи "Буран" - тя беше покрита с меден покрив и ползата от Буран беше нула

Ангара е модулната руска ракета за тежки товари. Външно прилича точно на горната снимка. Кой от кого е крал е въпросът. Ако Мъск не реализира проекта си за тежки ракети....САЩ ще продължават да купуват руския ракетен двигател РД180. В момента американците изпитват точно копие на съветския модел на космически самолет за многократна употреба, който бе част от изследванията в създаването на Буран. Малкия космически самолет бе използван от руснаците за тестване технологията на обшивката и спиралното кацане. Горбачовския колапс на Русия през 90-те спря руската космическа програма. Днес Русия възстановява заводите произвеждали Буран и в близкото бъдеще ще има резултат от нови технологии. Особено при въглеродните нанотехнологии. Лоялната конкуренция е тласъкът на науката. Иначе пиши .... ако ти олеква.

Ангара има 2 полета без товар, а като мощност изостава значително от Фалкъна дори, а в сравнение с Фалкън Хеви е като детска играчка. САЩ няма да ползват РД-180 след изтичане на договора за 101 двигателя от 1997 г, от които им остава около 15 броя. Това за руския орбитален самолет е тотална смешка. Някакви безмоторки падащи с парашут в морето, някакво бледо копие на Martin X-23A PRIME от 60-те години

Реалността се оказа съвсем друга. През 2017 SpaceX има 18 пуска от общо 90, което прави едва 20 процента. Толкова имат и Роскосмос. САЩ имат общо 29 пуска, или 60 процента повече от Русия, при 2.2 пъти по-голямо население, и уж многократно по-голяма икономика. Освен това 2017 е поредната година демонстрираща тоталната импотентност на целокупната американска космическа индустрия да изведе човек в космоса, въпреки редовните доставки на ракетни двигатели от Русия.

Става въпрос за комерсиалните полети.

Това е по 60 полета на година само с Фалконите. Миналата година имаше общо 91 за целия свят. А няма начин да няма поне 10-тина тестови на БФР през това време

Ще го кажа максимално кратко и ясно - ШАРЛАТАНИН.

Ще ти го кажа максимално кратко и ясно - Глупак.

грандиозен при това!

Не се ядосвай Рогозин, а продължавай да упражняваш батута ;)

Това ли ви учат в кварталното ППО, че такова животно нЕма? Сега да ти кажа, проблемът на рашките не е в това че от 1965 година дишат далече зад гърба на американците и в частност сега на Мъск. Проблемът е че скоро ще дишат и в гърба на китайците, които вече имат и по-добра организация, и по-добри инженери, а и по-богат бюджет от Рассия. Да внимават също и с Индия защото и от там има заявки, а минат ли ги и индийците това ще е краят на мита за магучая. Ще си останат с едни атомни бомби само.