Коментари - Илон Мъск: Шефът на "Епъл" отказа да преговаряме за продажба на "Тесла" | IT.dir.bg
назад

Илон Мъск: Шефът на "Епъл" отказа да преговаряме за продажба на "Тесла"

Това обаче се случило преди акциите на компанията да поскъпнат много

Обратно в новината
| Редактор : Десислава Димитрова

Коментари - Илон Мъск: Шефът на "Епъл" отказа да преговаряме за продажба на "Тесла" | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не само Апъл, арабелите даже го съдеха Мъск е шарлатанин с връзки в правителството, иначе щеше да е схрускан досега

Илън, аз за толкова пари мога да направя къде, къде по - смислени неща. От колкото да сглобявам електрокари с таблети в тях.

LOL, какво си направил някога та да мечтаеш да правиш каквото и да е с праите му. Гълтай си лекарствата и кротувай.

Продължаваме напред!

На Елон е ясно че акциите му са надценени и търси кооперации със сериозни фирми включително и германските автоконцерни. Иска да замени въздухарските акции на Тесла срещу други

Разбирач бе, ти да видиш. И той космически фирми и той автомобилопроизводители, мале мила. Отде ви изравят бе.

Ти да не си роднина на Пулето? И двамата имате 20 думи в устата дето ги въртите и се мъчите да направите изречение

LOL, толкова години повтаряш едно и също като зациклила плоча после моите коментари към тъпотията ти били еднообразни. Я си гълтай лекарствата и марш в леглото.

Ами балона с тия акции е доста надут Не само с тесла а и с всички други Бил гейтс дори коментира - акциите на майкрософт се купували с такива падежи, че единствения начин да не загубиш е ако се дигнат 40 пъти в следващите няколко години, ковто няма как да стане реално Даже си има и терминология за това, мързи ме да я потърся в гуугъл А това че мъск е 100% менте, единственото което е изобретил в тесла е - стоварил няколко камиона с пари и я купил компанията навремето А кой му ги е дал тия кинти? Ами същите дето наливат в спейс кекс ...а сетете се кои

Идиоте, Мъск си направи от PayPal парите с които купи Тесла. Менте си ти и един тъп прошляк.

Много си зле ако си мислиш че е направил парите за тесла от paypal

Както казах нямаше начин да не се олигавиш. И да сменяш подписа и да не го сменяш отдавна е все тая, за всички е очевидно, че си все ти с обсесивно-компулсивното растройство отключвано напоследък най-неудържимо от името на Мъск.

Купуваш си iPhone а вътре няма дори зарядно..

Пропуснал си, а най вероятно не знаеш: Зарядно няма, но има малък адаптор с който можеш да си ползваш старото зарядно със лайгхтнинг кейбъл С айфон не ти трябва зарядно през деня, а вечер се зарежда на wireless поставка

Поне полуграмотни да ви изравяха ей. Lightning се произнася "лайтнинг", я се виж какво си натворил.

Капитализация за 4 ел. мотора и едно купе. Че то заводите за мотокарите тогава да са са на абсолютна печалба. По няколко милиарда.

Както казах нямаше начин да не се олигавиш. И да сменяш подписа и да не го сменяш отдавна е все тая, за всички е очевидно, че си все ти с обсесивно-компулсивното растройство отключвано напоследък най-неудържимо от името на Мъск.

Балонът се надува, надува, .... ПУК

Вярно е! Точно така погребахме СССР :)

Tesla struva kolkoto cqlata Rusiq ne struva :)

_stankow

Да, ама Русия не се продава. А Тесла-та никой не я иска. Дори за 1/10 от цената !

Мъски е голям мошеник , блазе им на тия който му се връзват на булшита. Пазарната капитализация на Теслата която продава под 1% от автомобилите в света е повече от Тойота, ГМ, Форд , Фолксваген, взети заедно, а тия продават 70% от автомобилите . Тесла ще завладее 70% от автомобилния пазар някога , кога!? Дори големите авто динозаври да спят и дори да измрат мирно знам поне 3 млади компании който са готови с електрически коли - Ривиан, Нео и Кану ... Сега идва второто действие на авто електрификацията в която ще разберем че всеки може да произвежда електрически автомобили , нищо не е измислил Мъски , но на края както всичко на добра цена може да се произвежда само в Китай ,и по нататък по пътя само от китайци ...

Смяната на подписа няма да излъже лекарите, санитарите пак ще те намерят олигавен и ще има допълнително канче с лекарства. Вярно, че името на Мъск най-остро ти отключва обсесивно-компулсивното разстройство и те го знаят, но като загубиш контрол какво да те правят, връзване и по-високи дози. И нещичко за оросяване дано се сетят да добавят белким поне малко разнообразиш вресливия си репертоар.

Нищо не ми отключва морон проз. А на теб кога ще ти омръзне да "дискутираш" с 2-3 щамповани поста !?

Е ти и на доктора все му повтаряш същото и той все същата терапия ти предписва, какво да те прави.

Тим Кук е постъпил абсолютно правилно на базата на информацията с която е разполагал.

Така е! Посредствените управители работят с информацията, с която разполагат. Визионерите виждат нещо печелившо там, където никой друг не вижда... и трупат големите пачки.

Визионерът при Apple си свърши работата. Те са в етап на устойчиво развитие, рисковете са оставени на следващите визионери.

Абсолютно правилно е изтървал 540 милиарда долара, даааа. Стойността на Тесла се е умножила *10 откак тоя загубеняк е важничил . А ти продължавай да си грачиш.

Ако Тим Кук беше купил Тесла нямаше да я докара до тези резултати, те са плод единствено на харизмата на Мъск. Но ще приключат в момента в който се разбере, че Тесла просто не могат да правят читави коли - нито като количество, ното като качество. Фолксваген където са стъпили с ID3 просто изхвърлят Тесла от пазара. Вижте продажбите в Норвегия и ще ви стане ясно.

Възможно. Но по-скоро прилича на отказа на Decca да подпишат с Beatles, крепящ се на поста си просто не пипайки нищо, пипне ли си знае, че ще оплеска нещата и ще замине. Та в този смисъл прав е бил, да.

Е, да, това, че с процесора М1 е тръгнал да расфасова Intel и да обърне цялата компютърна индустрия е стоене на едно място... По онова време Apple имаха около 120 милиарда кеш. Да похарчи половината за да купи Тесла и още толкова за да развие бизнеса - за какво му е да се хваща и да хвърли всичките пари в нещо от което Apple не разбират вместо да си ползва възможностите в там, където им е силата?

Chefo77

Не стойност, а пазарна капитализация. Ако не правиш разлика, жалко за анализите ти.

Големи балони пак надуват ...

Гледам си ладичката и не мога да и се нарадвам. Като кукла е.

Да не е 50-годишна кукла? :)))

Завод в Китай. Смятайте след година, ще има китайски завод и фалит на Тесла.

Канчето с лекарствата -> леглото.

А стига квича ! Пак си се олигавил.

А не, още не си се олигавил - но си почти там, вече смени и подписа няколко пъти, близко си. Нали си знаеш, че и да ме имитираш нямаш мозъка, залягай над лечението вместо да се пънеш.

Ей сега, и на тези ще им мине модата, или други електрокари ще залеят пазара. И тогава, електрокар, до електрокар на светофарите. И акциз на ел енергията!

Виж как ги разбираш тия неща, за къде е светът без прозренията ти.

Не се наквича бе!

Карам си Ладата и хич не ми пука. Нова за 10 000. Придвижва ме идеално от точка А до точка Б! Нямам никакво намерение да давам 100 000 за някакъв електрокар!

Някой да те пита какви намерения имаш? :)

Не само намерение нямаш, и парите нямаш. Това, което имаш е обсесивно-компулсивното разстройство отключващо се от името на Мъск (не само, и аз съм в списъка но Мъск е на първо място). Намери начин да му простиш, че е това, което си мечтал да бъдеш и те кара да виждаш колко нереалистични са били мечтите ти и лечението може и да потръгне.

А стига се грухтял бе!

Опитай да намериш начин да приемеш това, което си и може би животът ти ще стане по-лесен, и лечението току виж потръгнало.

Чьовека си вярва в светлото комунистическо бдеще. Когато на човек му хлопа нещо, то той е завинаги щастлив. Казва се диагноза.

Тесла нямаше да има успех без Мъск. Този човек ври и кипи и прави успешни проекти, които изглеждат невъзможни. А Епъл просто продават скъпи телефони със съмнителна иновация - точно обратното на Тесла.

Така е, отдаден е на проектите си 100% - затова и постига резултати.

Е сега инвеститорите на Епъл ще скъсат задника на Тим Кук, ама той май точно това иска...

Той Тим Кук да не пасе трева (пуши).. :)

Явно пасе.. груба грешка

Само е проспал да удесетори 60 милиарда долара за няколко години, каква трева, майстор той. Обикновен чиновник с нулеви визии наследил тежкарско място.

Значи Мъск, продавайки компанията когато е била в лошо финансово състояние, е искал да удари теслата и на Епъл... А днес, след като Китай стана най-големият купувач на Тесли, се опитва да се прави на велик предприемач.

Не позна. Трябваше му финансиране за да завърши започнатите заводи и производствени линии. Можеше да спести 6 месеца за целият свят с повечето произведени автомобили

Ама тези Тесла ли са Брадва ли са ,ама парите за нищо ги нямат.Вярно че в САЩ ги печатат доларите но, ще стопят лагерите на печатарските машини.

Капитализация на Тесла е "балон". Дано да се възползва по положителен начин.

То хубаво ама кога в Източна Европа ще има достатъчно гъста мрежа за зареждане на електроавтомобили и колко ще трае зареждането ? Щото бензина си го сипвам за 2 минути, а тука колко ще трябва да чакам и каква опашка ще има на станцията ? И за тия батерии не си мислете, че суровините за производството им са неизчерпаеми или че е обозрим кой знае какъв технически прогрес в тази технология. Иначе Мъск е пич, спор няма !

Щеше да има и в източна Европа, ако Мъск имаше свободните пари на Епъл. Това са инвестиции, а Тесла не разполага с много пари. Всичко се реинвестира в нови заводи. Сега строят 2 нови в Германия и в Тексас. А им трябват още за Камионите, за Джипове, за спортните Роудстери, за производство на батерии, за фотоволтаици и какво ли още не.

Значи, нещо ми е досадно да пиша дълги постове, но при сегашните цени на електроенергията в България е леко по изгодно да ползваш ДВГ с метан пред и най класната електричка. И сметките са правени при атмосферни условия идеални за електричката - т.е. температура над 15 градуса, през деня, без сериозни преходи тип "Шипка", без отопление или климатик в автомобила. Дори по икономичните дизели конкурират икономическия смисъл. Това е на микрониво. Изобщо не се включват дълговременните разходи.

Това няма как да е вярно. Единствено метана е съпоставим. Но все пак кола на метан, която е 300 конски сили не харчи 5лв на 100 километра. Така че не говори глупости. Просто бай ганьо си обича немския комптор по възможност 20 годишен, ама пък с мерник на бронята :)

Ми не точно така. На ток излиза малко по-евтино, но малко. Под 4 лв на 100км за Тесла S, Tesla 3 e под 3 лв на 100 км. С Метан е около 5лв. на 100 км. Дълговременните разходи съответно отива при 200 000 км към 4000 лв в полза на електричката само от горивото, без да включваме антифриз, масло ремъци и т.н. Но Метана си е много изгоден, по това две мнения не трябва да има.

Да ако караш 1.4 бензин може и да вържеш 5лв на 109 километра ама теслата е 200 магарета даже и най-спънатата все едно сравняваш 1.4 с 3 литров шестак. Пробвай да докараш 5лв на 100км на 3 литровия и пак ще говорим :)

Не съм ти проверявал сметката, но да приемем че е така. Това важи за сегашните цени на тока. Знаеш ли кво става в Германия - първо им дават бонуси и данъчни облекчения да си купят електроавтомобил, после самият производител им обещава известно време безплатно зареждане и като мине това...пускат секирата с едни зверски цени. Къде ще идеш вече оттук нататък ? А у нас предстои преход от въглищни централи към още не е ясно какво и свободен пазар на тока. Отделно зимата като пуснат ганьовци климатиците потреблението скача многократно. Какво ще стане ако почнат ганьовци масово да си зареждат и колите ? Абе и кой въобще ще инвестира първо огромни суми за построяване на зарядни станции в България. Щото само една-две в София няма да свършат работа, а трябва да има и на разклона до Горно Нанадолнище.

Той наркомана и сега ще се опита да пробута балона на някой малоумен, защото много добре знае, че това с капитализацията си е измама. Лошото е че го знаят и останалите. Малко прекалиха с надценяването.

Всички измамил, само Ганьо не успял. Ти да видиш...

Рекламни тъпотии...

с гейчовци какви преговори да водиш? Само тропат с краче и въртят курвенски номера! Педераси, Сър!

мъск да не се надува много, че китайците скоро ще залеят пазара с електрички със същото качество и на една-десета от цената

китайците не са толкова глупави. Ако качеството е същото, цената също ще е съпоставима.

Никой освен най-отчаяните и тотални изгубили инстинкт за самосъхранение биха купили great wall ковчег на колела. Какво остава на електрическа кола...

Тоя балон Тесла, все някога ще се спука

Като СССР ли?

Апъл се произнася бе глухи ли сте...

Кук го е казвал това. Проблема е че Мъск е искал да остане на чело на компанията.

Какво стана бе? Идва ли интернета от космоса. Всички го чакаме :)

Да. Работи.

Идва,ама засега само вирусите го ползват!Йес!Даа...Да!

Аз съм русофил. Карам Лада, ползвам йотафон и цвъкам мнения в Яндекс и дир.бг. но в България съм единствен, който прави така. При 80% русофили, кьорава лада няма да видиш по улиците.

Работници в Индия, които сглобяват Айфон, протестират срещу ниските си заплати

протестират?!? ... а защо просто не напуснат като е толкова зле?

И в Америка бият негрите. Малоумен путлераст!

Тва не са работници на Апъл, а на една от фирмите подизпълнители на Апъл! Ако работниците на Фокскон протестират например по твоята логика може да ги кръстиш работници на Апъл, Самсунг, Леново и т.н...Ама какво ти обяснявам като си тъпа кахуна! Че и поддръжници си имаш гледам...

Хаха, подизпълнител, неподизпълнител - когато цената на крайният продукт е доста висока, а хората, работели за създаването му са заплатени доста ниско, то този продукт не струва нищо, няма етика в създаването му и следователно не струва и стотинка.

ЕДин продукт струва толкова, колкото хората са готови да заплатят.

Колата на Епъл ще бъде трабантче с изключително дизайнерски заоблени ръбове на цена от 100 000 долара. Една година карате и отивате на сервиз където ще направят трабанта да върви по бавно и да харчи повече. Ако се повреди - не подлежи на ремонт, купувате си нов.

Тим Кук сък дик!