Илон Мъск: Шефът на "Епъл" отказа да преговаряме за продажба на "Тесла"
Това обаче се случило преди акциите на компанията да поскъпнат много
Обратно в новинатаКоментари - Илон Мъск: Шефът на "Епъл" отказа да преговаряме за продажба на "Тесла" | IT.dir.bg
Коментари
Не само Апъл, арабелите даже го съдеха Мъск е шарлатанин с връзки в правителството, иначе щеше да е схрускан досега
Илън, аз за толкова пари мога да направя къде, къде по - смислени неща. От колкото да сглобявам електрокари с таблети в тях.
На Елон е ясно че акциите му са надценени и търси кооперации със сериозни фирми включително и германските автоконцерни. Иска да замени въздухарските акции на Тесла срещу други
Разбирач бе, ти да видиш. И той космически фирми и той автомобилопроизводители, мале мила. Отде ви изравят бе.
Ти да не си роднина на Пулето? И двамата имате 20 думи в устата дето ги въртите и се мъчите да направите изречение
Ами балона с тия акции е доста надут Не само с тесла а и с всички други Бил гейтс дори коментира - акциите на майкрософт се купували с такива падежи, че единствения начин да не загубиш е ако се дигнат 40 пъти в следващите няколко години, ковто няма как да стане реално Даже си има и терминология за това, мързи ме да я потърся в гуугъл А това че мъск е 100% менте, единственото което е изобретил в тесла е - стоварил няколко камиона с пари и я купил компанията навремето А кой му ги е дал тия кинти? Ами същите дето наливат в спейс кекс ...а сетете се кои
Идиоте, Мъск си направи от PayPal парите с които купи Тесла. Менте си ти и един тъп прошляк.
Купуваш си iPhone а вътре няма дори зарядно..
Пропуснал си, а най вероятно не знаеш: Зарядно няма, но има малък адаптор с който можеш да си ползваш старото зарядно със лайгхтнинг кейбъл С айфон не ти трябва зарядно през деня, а вечер се зарежда на wireless поставка
Капитализация за 4 ел. мотора и едно купе. Че то заводите за мотокарите тогава да са са на абсолютна печалба. По няколко милиарда.
Балонът се надува, надува, .... ПУК
Tesla struva kolkoto cqlata Rusiq ne struva :)
Мъски е голям мошеник , блазе им на тия който му се връзват на булшита. Пазарната капитализация на Теслата която продава под 1% от автомобилите в света е повече от Тойота, ГМ, Форд , Фолксваген, взети заедно, а тия продават 70% от автомобилите . Тесла ще завладее 70% от автомобилния пазар някога , кога!? Дори големите авто динозаври да спят и дори да измрат мирно знам поне 3 млади компании който са готови с електрически коли - Ривиан, Нео и Кану ... Сега идва второто действие на авто електрификацията в която ще разберем че всеки може да произвежда електрически автомобили , нищо не е измислил Мъски , но на края както всичко на добра цена може да се произвежда само в Китай ,и по нататък по пътя само от китайци ...
Смяната на подписа няма да излъже лекарите, санитарите пак ще те намерят олигавен и ще има допълнително канче с лекарства. Вярно, че името на Мъск най-остро ти отключва обсесивно-компулсивното разстройство и те го знаят, но като загубиш контрол какво да те правят, връзване и по-високи дози. И нещичко за оросяване дано се сетят да добавят белким поне малко разнообразиш вресливия си репертоар.
Нищо не ми отключва морон проз. А на теб кога ще ти омръзне да "дискутираш" с 2-3 щамповани поста !?
Тим Кук е постъпил абсолютно правилно на базата на информацията с която е разполагал.
Така е! Посредствените управители работят с информацията, с която разполагат. Визионерите виждат нещо печелившо там, където никой друг не вижда... и трупат големите пачки.
Абсолютно правилно е изтървал 540 милиарда долара, даааа. Стойността на Тесла се е умножила *10 откак тоя загубеняк е важничил . А ти продължавай да си грачиш.
Ако Тим Кук беше купил Тесла нямаше да я докара до тези резултати, те са плод единствено на харизмата на Мъск. Но ще приключат в момента в който се разбере, че Тесла просто не могат да правят читави коли - нито като количество, ното като качество. Фолксваген където са стъпили с ID3 просто изхвърлят Тесла от пазара. Вижте продажбите в Норвегия и ще ви стане ясно.
Възможно. Но по-скоро прилича на отказа на Decca да подпишат с Beatles, крепящ се на поста си просто не пипайки нищо, пипне ли си знае, че ще оплеска нещата и ще замине. Та в този смисъл прав е бил, да.
Е, да, това, че с процесора М1 е тръгнал да расфасова Intel и да обърне цялата компютърна индустрия е стоене на едно място... По онова време Apple имаха около 120 милиарда кеш. Да похарчи половината за да купи Тесла и още толкова за да развие бизнеса - за какво му е да се хваща и да хвърли всичките пари в нещо от което Apple не разбират вместо да си ползва възможностите в там, където им е силата?
Гледам си ладичката и не мога да и се нарадвам. Като кукла е.
Завод в Китай. Смятайте след година, ще има китайски завод и фалит на Тесла.
Ей сега, и на тези ще им мине модата, или други електрокари ще залеят пазара. И тогава, електрокар, до електрокар на светофарите. И акциз на ел енергията!
Карам си Ладата и хич не ми пука. Нова за 10 000. Придвижва ме идеално от точка А до точка Б! Нямам никакво намерение да давам 100 000 за някакъв електрокар!
Не само намерение нямаш, и парите нямаш. Това, което имаш е обсесивно-компулсивното разстройство отключващо се от името на Мъск (не само, и аз съм в списъка но Мъск е на първо място). Намери начин да му простиш, че е това, което си мечтал да бъдеш и те кара да виждаш колко нереалистични са били мечтите ти и лечението може и да потръгне.
Опитай да намериш начин да приемеш това, което си и може би животът ти ще стане по-лесен, и лечението току виж потръгнало.
Тесла нямаше да има успех без Мъск. Този човек ври и кипи и прави успешни проекти, които изглеждат невъзможни. А Епъл просто продават скъпи телефони със съмнителна иновация - точно обратното на Тесла.
Е сега инвеститорите на Епъл ще скъсат задника на Тим Кук, ама той май точно това иска...
Той Тим Кук да не пасе трева (пуши).. :)
Значи Мъск, продавайки компанията когато е била в лошо финансово състояние, е искал да удари теслата и на Епъл... А днес, след като Китай стана най-големият купувач на Тесли, се опитва да се прави на велик предприемач.
Ама тези Тесла ли са Брадва ли са ,ама парите за нищо ги нямат.Вярно че в САЩ ги печатат доларите но, ще стопят лагерите на печатарските машини.
То хубаво ама кога в Източна Европа ще има достатъчно гъста мрежа за зареждане на електроавтомобили и колко ще трае зареждането ? Щото бензина си го сипвам за 2 минути, а тука колко ще трябва да чакам и каква опашка ще има на станцията ? И за тия батерии не си мислете, че суровините за производството им са неизчерпаеми или че е обозрим кой знае какъв технически прогрес в тази технология. Иначе Мъск е пич, спор няма !
Щеше да има и в източна Европа, ако Мъск имаше свободните пари на Епъл. Това са инвестиции, а Тесла не разполага с много пари. Всичко се реинвестира в нови заводи. Сега строят 2 нови в Германия и в Тексас. А им трябват още за Камионите, за Джипове, за спортните Роудстери, за производство на батерии, за фотоволтаици и какво ли още не.
Значи, нещо ми е досадно да пиша дълги постове, но при сегашните цени на електроенергията в България е леко по изгодно да ползваш ДВГ с метан пред и най класната електричка. И сметките са правени при атмосферни условия идеални за електричката - т.е. температура над 15 градуса, през деня, без сериозни преходи тип "Шипка", без отопление или климатик в автомобила. Дори по икономичните дизели конкурират икономическия смисъл. Това е на микрониво. Изобщо не се включват дълговременните разходи.
Това няма как да е вярно. Единствено метана е съпоставим. Но все пак кола на метан, която е 300 конски сили не харчи 5лв на 100 километра. Така че не говори глупости. Просто бай ганьо си обича немския комптор по възможност 20 годишен, ама пък с мерник на бронята :)
Ми не точно така. На ток излиза малко по-евтино, но малко. Под 4 лв на 100км за Тесла S, Tesla 3 e под 3 лв на 100 км. С Метан е около 5лв. на 100 км. Дълговременните разходи съответно отива при 200 000 км към 4000 лв в полза на електричката само от горивото, без да включваме антифриз, масло ремъци и т.н. Но Метана си е много изгоден, по това две мнения не трябва да има.
Да ако караш 1.4 бензин може и да вържеш 5лв на 109 километра ама теслата е 200 магарета даже и най-спънатата все едно сравняваш 1.4 с 3 литров шестак. Пробвай да докараш 5лв на 100км на 3 литровия и пак ще говорим :)
Не съм ти проверявал сметката, но да приемем че е така. Това важи за сегашните цени на тока. Знаеш ли кво става в Германия - първо им дават бонуси и данъчни облекчения да си купят електроавтомобил, после самият производител им обещава известно време безплатно зареждане и като мине това...пускат секирата с едни зверски цени. Къде ще идеш вече оттук нататък ? А у нас предстои преход от въглищни централи към още не е ясно какво и свободен пазар на тока. Отделно зимата като пуснат ганьовци климатиците потреблението скача многократно. Какво ще стане ако почнат ганьовци масово да си зареждат и колите ? Абе и кой въобще ще инвестира първо огромни суми за построяване на зарядни станции в България. Щото само една-две в София няма да свършат работа, а трябва да има и на разклона до Горно Нанадолнище.
Той наркомана и сега ще се опита да пробута балона на някой малоумен, защото много добре знае, че това с капитализацията си е измама. Лошото е че го знаят и останалите. Малко прекалиха с надценяването.
с гейчовци какви преговори да водиш? Само тропат с краче и въртят курвенски номера! Педераси, Сър!
мъск да не се надува много, че китайците скоро ще залеят пазара с електрички със същото качество и на една-десета от цената
китайците не са толкова глупави. Ако качеството е същото, цената също ще е съпоставима.
Какво стана бе? Идва ли интернета от космоса. Всички го чакаме :)
Аз съм русофил. Карам Лада, ползвам йотафон и цвъкам мнения в Яндекс и дир.бг. но в България съм единствен, който прави така. При 80% русофили, кьорава лада няма да видиш по улиците.
Работници в Индия, които сглобяват Айфон, протестират срещу ниските си заплати
Хаха, подизпълнител, неподизпълнител - когато цената на крайният продукт е доста висока, а хората, работели за създаването му са заплатени доста ниско, то този продукт не струва нищо, няма етика в създаването му и следователно не струва и стотинка.
Колата на Епъл ще бъде трабантче с изключително дизайнерски заоблени ръбове на цена от 100 000 долара. Една година карате и отивате на сервиз където ще направят трабанта да върви по бавно и да харчи повече. Ако се повреди - не подлежи на ремонт, купувате си нов.