Коментари - Илон Мъск: Шефът на "Епъл" отказа да преговаряме за продажба на "Тесла" | IT.dir.bg
назад

Илон Мъск: Шефът на "Епъл" отказа да преговаряме за продажба на "Тесла"

Това обаче се случило преди акциите на компанията да поскъпнат много

Обратно в новината
| Редактор : Десислава Димитрова

Коментари - Илон Мъск: Шефът на "Епъл" отказа да преговаряме за продажба на "Тесла" | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тим Кук сък дик!

Колата на Епъл ще бъде трабантче с изключително дизайнерски заоблени ръбове на цена от 100 000 долара. Една година карате и отивате на сервиз където ще направят трабанта да върви по бавно и да харчи повече. Ако се повреди - не подлежи на ремонт, купувате си нов.

Аз съм русофил. Карам Лада, ползвам йотафон и цвъкам мнения в Яндекс и дир.бг. но в България съм единствен, който прави така. При 80% русофили, кьорава лада няма да видиш по улиците.

Какво стана бе? Идва ли интернета от космоса. Всички го чакаме :)

Да. Работи.

Кук го е казвал това. Проблема е че Мъск е искал да остане на чело на компанията.

Работници в Индия, които сглобяват Айфон, протестират срещу ниските си заплати

Апъл се произнася бе глухи ли сте...

протестират?!? ... а защо просто не напуснат като е толкова зле?

И в Америка бият негрите. Малоумен путлераст!

Тоя балон Тесла, все някога ще се спука

мъск да не се надува много, че китайците скоро ще залеят пазара с електрички със същото качество и на една-десета от цената

с гейчовци какви преговори да водиш? Само тропат с краче и въртят курвенски номера! Педераси, Сър!

Рекламни тъпотии...

Той наркомана и сега ще се опита да пробута балона на някой малоумен, защото много добре знае, че това с капитализацията си е измама. Лошото е че го знаят и останалите. Малко прекалиха с надценяването.

китайците не са толкова глупави. Ако качеството е същото, цената също ще е съпоставима.

Никой освен най-отчаяните и тотални изгубили инстинкт за самосъхранение биха купили great wall ковчег на колела. Какво остава на електрическа кола...

Значи, нещо ми е досадно да пиша дълги постове, но при сегашните цени на електроенергията в България е леко по изгодно да ползваш ДВГ с метан пред и най класната електричка. И сметките са правени при атмосферни условия идеални за електричката - т.е. температура над 15 градуса, през деня, без сериозни преходи тип "Шипка", без отопление или климатик в автомобила. Дори по икономичните дизели конкурират икономическия смисъл. Това е на микрониво. Изобщо не се включват дълговременните разходи.

Като СССР ли?

Всички измамил, само Ганьо не успял. Ти да видиш...

Това няма как да е вярно. Единствено метана е съпоставим. Но все пак кола на метан, която е 300 конски сили не харчи 5лв на 100 километра. Така че не говори глупости. Просто бай ганьо си обича немския комптор по възможност 20 годишен, ама пък с мерник на бронята :)

Ми не точно така. На ток излиза малко по-евтино, но малко. Под 4 лв на 100км за Тесла S, Tesla 3 e под 3 лв на 100 км. С Метан е около 5лв. на 100 км. Дълговременните разходи съответно отива при 200 000 км към 4000 лв в полза на електричката само от горивото, без да включваме антифриз, масло ремъци и т.н. Но Метана си е много изгоден, по това две мнения не трябва да има.

Да ако караш 1.4 бензин може и да вържеш 5лв на 109 километра ама теслата е 200 магарета даже и най-спънатата все едно сравняваш 1.4 с 3 литров шестак. Пробвай да докараш 5лв на 100км на 3 литровия и пак ще говорим :)

Тва не са работници на Апъл, а на една от фирмите подизпълнители на Апъл! Ако работниците на Фокскон протестират например по твоята логика може да ги кръстиш работници на Апъл, Самсунг, Леново и т.н...Ама какво ти обяснявам като си тъпа кахуна! Че и поддръжници си имаш гледам...

То хубаво ама кога в Източна Европа ще има достатъчно гъста мрежа за зареждане на електроавтомобили и колко ще трае зареждането ? Щото бензина си го сипвам за 2 минути, а тука колко ще трябва да чакам и каква опашка ще има на станцията ? И за тия батерии не си мислете, че суровините за производството им са неизчерпаеми или че е обозрим кой знае какъв технически прогрес в тази технология. Иначе Мъск е пич, спор няма !

Капитализация на Тесла е "балон". Дано да се възползва по положителен начин.

Не съм ти проверявал сметката, но да приемем че е така. Това важи за сегашните цени на тока. Знаеш ли кво става в Германия - първо им дават бонуси и данъчни облекчения да си купят електроавтомобил, после самият производител им обещава известно време безплатно зареждане и като мине това...пускат секирата с едни зверски цени. Къде ще идеш вече оттук нататък ? А у нас предстои преход от въглищни централи към още не е ясно какво и свободен пазар на тока. Отделно зимата като пуснат ганьовци климатиците потреблението скача многократно. Какво ще стане ако почнат ганьовци масово да си зареждат и колите ? Абе и кой въобще ще инвестира първо огромни суми за построяване на зарядни станции в България. Щото само една-две в София няма да свършат работа, а трябва да има и на разклона до Горно Нанадолнище.

Ама тези Тесла ли са Брадва ли са ,ама парите за нищо ги нямат.Вярно че в САЩ ги печатат доларите но, ще стопят лагерите на печатарските машини.

Значи Мъск, продавайки компанията когато е била в лошо финансово състояние, е искал да удари теслата и на Епъл... А днес, след като Китай стана най-големият купувач на Тесли, се опитва да се прави на велик предприемач.

Хаха, подизпълнител, неподизпълнител - когато цената на крайният продукт е доста висока, а хората, работели за създаването му са заплатени доста ниско, то този продукт не струва нищо, няма етика в създаването му и следователно не струва и стотинка.

Той Тим Кук да не пасе трева (пуши).. :)

Не позна. Трябваше му финансиране за да завърши започнатите заводи и производствени линии. Можеше да спести 6 месеца за целият свят с повечето произведени автомобили

Щеше да има и в източна Европа, ако Мъск имаше свободните пари на Епъл. Това са инвестиции, а Тесла не разполага с много пари. Всичко се реинвестира в нови заводи. Сега строят 2 нови в Германия и в Тексас. А им трябват още за Камионите, за Джипове, за спортните Роудстери, за производство на батерии, за фотоволтаици и какво ли още не.

Е сега инвеститорите на Епъл ще скъсат задника на Тим Кук, ама той май точно това иска...

Явно пасе.. груба грешка

Тесла нямаше да има успех без Мъск. Този човек ври и кипи и прави успешни проекти, които изглеждат невъзможни. А Епъл просто продават скъпи телефони със съмнителна иновация - точно обратното на Тесла.

Карам си Ладата и хич не ми пука. Нова за 10 000. Придвижва ме идеално от точка А до точка Б! Нямам никакво намерение да давам 100 000 за някакъв електрокар!

Някой да те пита какви намерения имаш? :)

ЕДин продукт струва толкова, колкото хората са готови да заплатят.

Не само намерение нямаш, и парите нямаш. Това, което имаш е обсесивно-компулсивното разстройство отключващо се от името на Мъск (не само, и аз съм в списъка но Мъск е на първо място). Намери начин да му простиш, че е това, което си мечтал да бъдеш и те кара да виждаш колко нереалистични са били мечтите ти и лечението може и да потръгне.

Така е, отдаден е на проектите си 100% - затова и постига резултати.

Само е проспал да удесетори 60 милиарда долара за няколко години, каква трева, майстор той. Обикновен чиновник с нулеви визии наследил тежкарско място.

А стига се грухтял бе!

Ей сега, и на тези ще им мине модата, или други електрокари ще залеят пазара. И тогава, електрокар, до електрокар на светофарите. И акциз на ел енергията!

Опитай да намериш начин да приемеш това, което си и може би животът ти ще стане по-лесен, и лечението току виж потръгнало.

Виж как ги разбираш тия неща, за къде е светът без прозренията ти.

Не се наквича бе!

Завод в Китай. Смятайте след година, ще има китайски завод и фалит на Тесла.

Не се нагрухтя!

Канчето с лекарствата -> леглото.