Коментари - НАСА още не определя дата за полет на новата ракета до Луната | IT.dir.bg
назад

НАСА още не определя дата за полет на новата ракета до Луната

Инженерите не успяха напълно да отстранят теча в SLS

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - НАСА още не определя дата за полет на новата ракета до Луната | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Така заснето прилича на бутилка

Ще е доста забавно в деня, когато путиновият режим падне и руските щатни врякалници изчезнат и оттук. Дали ще има учудени какво става? Сигурно, те вече 8+ години оврещяват с идиотщините си всичко дето успеят да оврещят и публиката ги проема като част от пейзажа, нищо, че са не повече от двама-трима за целия сайт (за тоя раздел е само един, всички рускодебилни постове са все от него/нея). Ще разберем до някой-друг месец колко учудени ще има.

Споко, като завършат снимките - ще се пусне ракетата - така каза режисьорът на филмът

Гълтай повече седативи, лоботомията не ти помогна и пак си в обсесивно-компулсивни гърчове.

Слушайте инженер Ганев, в кълчищата е истината. Наса е тотално сбъркана институция, затова наеха Мъск. Той направи нещо и после удари на камък като тях

_stankow

Каква новина само !? Че НАСА нещо не е казала. Ми тя НАСА всеки ден нещо не казва. И това само и само да не се каже, че онзи ден, на 21.09.2022 излетя Съюз МС-22 и само след 3 и 16 минути часа се скачи с МКС. Две витки. Екипаж: Сергей Прокопиев, бординженер Дмитрий Петелин и астронавтът на NASA Франсиско Рубио. Е, не е кой знае какво, но все пак се е случило, щом някой иска да пише "новини".

Stankow, внимавай не пишеш както трябва, не следваш правилната демократична линия. Ей сега ще те наскочат и заминусят новите демократи.

Преговарят със Путин да им даде мотор. Иначе пак ХОЛИВУД.

Ти преговаряй с доктора да ти предпише повечко седативи, дори лоботомията не можа да ти помогне и пак си в обсесивно-компулсивни гърчове.

Кой е тоя Путин?

Че ракетата си има мотор, за какъв чеп и е руски? А, вярно, путинофилите не правите разлика между двигател на ракета и резервоар.

Чакат Луната да се измести по към Марс, че да им е по-трудно. На сегашното място е много лесно, я колко пъти го правиха вече. Америка и американският дух не щат лесни триумфи.

е как да не е като е 27 септември?

Бре........инфлуенсърите да не са на конгрес. Няма нито един комент с "москвич" Русия" "пералня"

и при тях да се е появил „неконтролиран теч“ на вече „отработено гориво“, предизвикан от „втасал“ хамбургер и са им свършили памперсите! Как да кльоцаш по клавиатурата, когато ти лепне под задника?

Врякалник ненаврещял се ей.

И тя като Бай Дън. Изпуска се!

Още любопитна информация от кухнята в САЩ. При сформиране на екип за работа по какъвто и да е научен проект, задължително трябва да включат поне един цветнокож и поне един мултиултраквазисексуален. Иначе не получават финансиране и проектът се канселира. А ние се възмущавахме на партийните функционери, присадени към научните екипи преди 1989 година.

Taя ракета си изпълнява мисията, а тя е единствено да създава работни места на тия от НАСА които нямат работа защото няма совалки

Състоянието на тази ракета е като състоянието на нашите пътища - запълни се една дупка, отворят се две :)

_stankow

А със старшипа какво става ? Щеше да лети през август, че през октомври, че кула-закачалка му правиха, какво стана ? Суборбитален полет, тестове ? Къде се намира сега, какво се работи по него ? Работи ли се изобщо или го зарязаха ? Нито запетайка не се пише !

Аре ся! Мъск е новият идол, след като Стийв Джобс умря. Неуспехите му не се коментират или се приписват на някой друг. Например медиите въобще спряха да говорят за Hyperloop.

Неуспехите на Мъск, всички виждат на живо по интернет. Неуспехите на блядистан ги научаваме след десетилетия, като им се разпадне империята. Що така, бляд?

Изивкай Мъск да се яви да ти докладва, как може така. Отде ви изравят бе.

А с Ангарата какво става? Тестове, тестове, а комерсиално ползване все още не. Що така? Нали щеше да полети още преди години? А с Федерация какво става? Снимки, макети, а къде е корабът? Ще полети ли този век?

Оставям за момент настрана заяждането за фалшивите лунни мисии. Случаят с Ес Ел Ес е нагледен пример защо водородът НЕ е горивото на бъдещето. Изключително трудно се борави с него. Съхранява се при минус 250 градуса. Тази температура може да повреди оборудването. Водородът е изключително летлив газ, защото водородната молекула е най-малката и най-лека молекула в природата. Буквално се изпарява през съдовете, в които се съхранява. При досег с кислорода лесно се възпламенява. Вижте видеа на цепелинът ,,Хинденбург", който изгаря в небето, защото водородът в него се е възпламенил по някаква причина.

Да оставим настрана тролски подмятания за лунните мисии. Да разгледаме глупостите дето ги плющиш. Водорода бил трудно да се задържи в контейнер, понеже бил толкова малък, та минавал през съдовете. Но няма проблем да се държи в резервоари, от които да се зареждат ракетите... та даже и в дирижабли са го слагали и са летели, в началото на миналият век.... явно коприната здраво държи водорода...

Водородът се изпарява постепенно във времето, а не изведнъж. Той се съхранява втечнен при по-ниски температури от минус 250 градуса, което е температурата му на кипене. За ,,Хинденбург" все още се чудят каква е причината за възпламеняване. Взаимодействие с материала на балона, статично електричество и т.н.

Горивото на бъдещето е метанола. Прави се лесно от метан. Течен е. Може да се гори във ДВГ, октаново число около 200.

Мениджърите да преценели, значи! Те така прецениха и за "Чалънджър". От НАСА беха казали на инженерите тогава на Мортън-Тайкол "мислете като мениджъри, не като инженери". Един от инженерите на "Мортън" след това каза "учудващото за мен беше , че не се взривиха още на площадката".

Да. Кому са нужни инженери? Мениджърите решават на днешно време. Виж какво става с енергетиката и там такива решават. И ще решават докато спре и тока даже. Инженерни се счита че не са нужни, по-престижно е даже туризъм и хотелиерство отколкото неква тъпа автоматизация примерно. Всичко това ше свърши с деградиране на техническата сфера на запада. Вероятно прогреса за следващите 100-200г ше го бутат жълтите.

Преди 20 години в BMW на такива "мениджъри" им казваха "Power Point Engineers".

Мъкаа, МЪКААА... :)

Хайде цъфналите налъми да не се обаждат...