Коментари - Най-икономичният самолет приключи първите си тестове | IT.dir.bg
назад

Най-икономичният самолет приключи първите си тестове

Celera 500L ще промени света на чартърните полети

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Най-икономичният самолет приключи първите си тестове | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пропуснали сте едно от най-важните неща за този самолет - той е с ДИЗЕЛОВ двигател! Това е една от причините да е толкова икономичен. Освен това може да работи със 100% биогориво, при това на съвем достъпна цена.

Е това не е нещо ново или нещо невероятно. Дизелови авиационни двиагтели има още от първата половина на 20век. Американците и немците са първите които създават авиационни дизели.

Само да те светна, че всички реактивни самолети всъщност са дизелови ! Керосина е много по-близо до дизела, отколкото до бензина

Леко са пропуснали някои подробности, като това че е експериментален, демек вътре няма всичките тези неща които са показали на картинката демек масата му ще се увеличи, второ са пропуснали да споменат че е два пъти и половина по бавен от другите самолети. Въпреки че на сайта им е написално че трябва да развива скорости до 800км в час! Във всичките тези рекламни шитни които са изписани може да вярва само няко наистина дебилен козацки малоумняк! Наистина! Трябва да си дебил за да вярваш че самолет с двигател с мощност от 550к.с а това е мощноста на самолетите от 30 години на миналия век за тъпите и дебилни козаци да поясниме, ще може да развива 800км.ч! Да поянсиме още малко напримерно изтребителите по онова време 1933-1937 имат мощност от 750-900к.с за самолети изтребители като И-16 и Ме-109 или Ки-27, съответно скорост от 440-480км.ч! ГОВОРИМ ЗА ИЗТРЕБИТЕЛИ МАКСИМАЛНО ОЛЕКОТЕНИ ЗА ВЪЗДУШЕН БОЙ И САМО С ЕДИН ПИЛОТ ИЗТРЕБИТЕЛ КАТО МАСАТА ИМ Е 1300-1500кг! Това краварско яйце има маса около 3500кг, поне по ТТХ които намерих в нета. Е сега може ли да ми обясните как едно краварско яйце което трябва да носи 7 човека и е с двойно по маломощен двигател от едноместните изтребители като Ме-109, И-16 , Ки-27 може да развива два пъти по голяма скорост и да е с няколко пъти по голяма далечина на полета а? През ВСВ е имало едноместни изтребители с перфектна аеродинамика като Спитфайър, Ме-109, Мустанг, Як, МиГ- 3 и др. които са имали маса от по 2-3 тона и които са развивали скорост от по 700км.ч но С ДВИГАТЕЛИ ОТ ПО 1500-2200к.с! НО ГОВОРИМЕ ЗА ИЗТРЕБИТЕЛИ С ПЕРФЕКТНА АЕРОДИНАМИКА И С МЯСТО ЗА ЕДИН ЧОВЕК, А НЕ ЗА ОГРОМНО ЯЙЦЕ С КАБИНА ЗА ШЕСТ ПЪТНИЦИ! кАКТО ВСИЧКИ КРАВАРСКИ ШИТНИ ТОЧНО КАТО ТЕЗИ НА МЪСКИ С НЕГОВИТЕ ГЪРМЯЩИ БОЙЛЕРИ ЗА ЗЕЛЕ, Е И НАКРАЯ И ТОВА Е СЕ ОКАЖЕ ЕДИН ВЪЗДУХ ПОД НАЛЯГАНЕ! ФАКТИ! фАКТИ КОИТО ВСЕКИ САМ МОЖЕ ДА ПРОВЕРИ В НЕТА! МОЖЕ И ДА ПОЧНАТ ДА ПРОИЗВЕЖДАТ ТОВА ЯЙЦЕ, НО ИСТИНСКИТЕ ХАРАКЕТЕРИСТИКИ ЩЕ СЕ ОКАЖАТ НЯКОЛКО ПЪТИ ПО НИСКИ....ФАКТ! ЕТО ДА НАПРАВЯТ СРАВНЕНИЕ КОЗАЦКИТЕ ПЕПИТА С СПИТФАЙЪР https://en.wikipedia.org/wiki/SupermarineSpitfirevariants:specifications,performanceandarmament И https://www.ottoaviation.com/celera-500l

ОЩЕ В 1939-1950 ЗАЦИКЛИ СИ ЯКО НАЗАД В ВРЕМЕТО..... НТП-НАУЧНО ТЕХНИЧЕСКИ ПРОЦЕС....ТЕХНОЛОГИИТЕ СЕ РАЗВИВАТ.....

Баце, явно ти нещо не си в час с технологиите. Факт. Защото щеше да знаеш,че аеродинамиката никъде не е изчезнала от началото на миналия век и до днес! Срещу физичните закони не може да бягаш. Я виж какво е челното съпротивление на един ЕДНОМЕСТЕН изтребител като Спитфайър където аеродинамиката е перфектна и въздушния поток обтича двигателя и стърчащата малко отгоре кабина....и къде я НЯМА аеродинамиката на това тлъсто тлъсто прасе, пардон яйце с екипаж от 7 човека!! Сети се кой самолет е по аеродинамичен и по-лек! каква скорост ще се развива с един двигател от 400кс и с един от 2000кс. Факт.

Как може да се сравнява по разход на гориво витлов с реактивен самолет? Колко харчи Ан-24?

АН харчи само 200 литра на 100 километра или само към 22 пъти повече

На снимките от вън се вижда само един илюминатор на вратата, но на картинката от вътре има на всяко пасажерско място?!?!

кат му гледам размера, май може да носи само двама души и две каси бира.... да не говорим че 300 долара на час е два пъти повече от джъмбо джет при който по днешни цени един 10 часов полет, например Мадрид-Атланта струва около 1000 долара или 100 на час.... май има още над какво да работят по това самолетче...

Ей, много ги разбираш нещата, ганьо! Добре че си имаме такива авиоинженери-разбирачи като теб, да поддържат българската авиоиндустрия на едно от челните места в света!

Харчи 9/100 керосин при макс. скорост 400км./час (което е доста добре). На една от снимките се виждат 6 пътникови места. Еми икономичен е. Очаквам и тук някой да тръгне "моето 1,9тди вози 5-ма и харчи 5/100".

гори малко по добре от москвича и по-бързо лети ама не казват колко струва, сигурно бая повече от москвич или ауди

Тоя самолет по икономичен от моя Форд... Хвала на конструкторите!

Нашенецът ще прелита на още по-евтини летала освен смотаните Райънеър и Уйзеър.....Бе май накрая ще вземе да си ходи пеша до дестинацията, ама де да видим.....

с тия "зелени" пропуски, ограничаващи не само движението, ами и излизането от вкъщи - какво остава?

Смятат горивото в долари, защото ... естествено, самолета и разработката са американски....

А в рубли ли да го смятат, или в левове?!

Se taia

То и македонска разработка да е, пак ще го смятат в долари май ;) Е, може и в евро, но със сигурност ще е в конвертируема валута, а не в рубли, юани или турски лири ;)

Какво общо имат тапетите и тоалетната хартия, с долара, еврото и юана, та ги причисляваш към тях?