Коментари - Не зареждайте смартфона си в автомобила | IT.dir.bg
назад

Не зареждайте смартфона си в автомобила

Евтините кабели могат да повредят вашето устройство

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Не зареждайте смартфона си в автомобила | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Qualcomm интегрират стабилизатори, достатъчно малки за корпуса на 12v carcharger и плюс 1-2 филтъра, зарядното става изключително надеждно. Единствено трябва да се бръкнете малко повече 25-30 лева.

По-големи глупости не бях чел. Авторът на тази статия няма елемнтарна техническа грамотност. Преписвал е от още по-неграмотни писачи, които дори са наречени "експерти". Не става яно по какво, но явно са експерти по писане на глупости.

Това е най-добрият виц за днес!

Абсолютни глупости пише в тая статия. Най-голямата глупост - "че спадането на напрежението в електрическата система на превозното средство е често срещано явление, а колебанията също могат да се отразят на вашия смартфон." Това е несериозно. Не трябва да се дава на неразбиращи да пишат/превеждат статии на технически теми.

Журналистеееее. Не бива да преписваш нещо което не разбираш. Такива глупусти си написал , че който разбира малко от електроника ще умре от смях.

Кажи му журналист и не го обиждай повече. Преход от 12V към USB. Това звучи като преход от 10 кг към домати.

Че то добър преход от 10кг към домати...ама ако може и да премине през литър гроздова.... секъш най убу ша са зареди джипсиема.

USB портовете работят само на 5 волта. С повечето стари, преди появата на адаптивни захранващи устройства, с поставянето в отвора за 12волта не можеш да си заредиш телефона. По никакъв начин. А някои кабели дори нямат правилно опроводени 5 волта за захранване. Сменил съм десетки "устройства" и кабели, понеже ползвам непрекъснато и натоварено телефонът си за работа през 12 волта в кола. Накрая си направих 12 към 5 волта преход с мощни интегрални схеми от серията 7800 и се "родих". Днешните телефони с индуктивно захранване изискват по-мощни и правилно работещи преходи от 12 волта до USB преход. Всички нови са адаптивни и следят зарядният ток на устройството за да го предпазят от прегряване. Днес прегряване на телефоните се получава от индукционните устройства. Задължително такова индукционно зарядно устройство трябва да има вентилатор за охлаждане. Бегай да пишеш коментари, докато ринеш на офцете.

Статията е абсолютна простотия . в най-лошия случай имате 12волта от генератора на автомобила и това е предостатъчно за всеки преобразовател на 5волта. Ако имаш лошо зарядно то и за кола и за за 220волта в къщи ще е същото. Да , при колите има пикове в захранването и трябва да имаш хубаво зарядно което да не прехвърля тези пикове към телефона ти. Кабела няма нищо общо със качеството на доставяното напрежение от 5 волта , а самия пробразовател от 12 на 5 волта т.е. електрониката , а не кабела.

и кабела , и кабела. китайските кабели са без мед и имат голямо съпротивление . масово се продават биклуци от 1 usd от алито. Зарядното и да е добро ако кабела е високоомен нема да налееш нищо в тещщефона.

Съвсем естествено е да се ползва телефона в кола за навигационно, само една пластмасова скоба е необходима за да се окачи на вентилационния отвор (необходима е обаче захранване от кабел, защото дисплея е включен непрекъснато). Специализираните навигаионни устройства също идват с такива кабели за захранване. Акумулатора на колата е добър източник на ток, само дето трябва да се преобразува 12V на 5V. Има значение и максималния ампераж 2А, 2.5А, 4А на устройството и свързващия кабел дали позволява такъв ток (особено ако е полупрекъснат). По-скъпите захранвания имат по-голям ампераж и по-качествен гъвкав кабел. Масово се продават захранващи с малък ампераж, или с лоши кабели, които се прекъсват бързо от намотаването/сгъването. Необходима е и някаква сертификация на тези устройства от държавна институция/лаборатория преди да се пуснат на пазара, все пак става въпрос за ЕС. Ако си ги купуваш директно от АлиБаба си е твой проблем, че може да е произведено не в точно този гараж-манифактура, ами друг. Колкото до смартфона - обикновено си имат защита и или зарежда или не (зареден или нередовно входно напрежение), т.е. телефона се изключва когато се зареди, дори се вижда по индикацията. Ако не зарежда, се проверява кабела или се ползва друго зарядно. Затова заглавието на статията е подвеждащо и неправилно.

А, те щото са вечни... Я... у лево...

Много полезна статия, браво! Не стига че преписано, но и преведено явно с гугъл преводач.Пълна безсмислица.

от къде ги приписвате тези глупости

Производителите и сега правят батериите с ограничен живот. Колко да се намали още ?

бегайте с тия рекламни дивотии бе