Коментари - Неуспешната американска версия на F-35 от времето на Студената война | IT.dir.bg
назад

Неуспешната американска версия на F-35 от времето на Студената война

Или как САЩ можеше да има свръхзвуков изтребител с вертикално кацане през миналия век

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Неуспешната американска версия на F-35 от времето на Студената война | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Тук обаче XFV-12 се сблъскал с най-основният си проблем - макар и да можел да бъде свръхзвуков, самолетът не можел да полети." УБИХТЕ ЗМЕЯ!!!:))))))))))))))..............ХААААААААА ТОЕСТ НЕ Е САМОЛЕТ А АНТИЛОПА, САМО ТИЧА ПО ЛИВАДИТЕ!:))))

създадоха F-35 и вече си го бият в главите. Много пари на вятъра и много проблеми!!!

Както във всичко ново , неправено до момента, проблеми има. Няма нов продукт без проблеми ! Въпроса е , че въпреки всички "проблеми " , Ф35 си летят и летят, всеки ден ги виждам над Лас Вегас. Тука е една от най-големите бази - Nellis. A безпроблемния и безаналогов Су57 има един...или май бяха два полета...

Две бройки направиха по един полет над Източна Гута. За резултатите питай в Нелис.

Под проблеми за нов самолет като Ф-35 КОЙТО Е НА 30 ГОДИНИ ЛИ?! За такива проблеми ли питаш?! Проблеми които са десетки на брой и основните са че има микропукнатини по целия корпус, горивната система и двигателя се палят, кислородния апарат души пилота над 5000 метра а катапулта троши врата на пилота, радара се самоизключва, електрониката и софта се бъгват, шлема троши главата на пилота при рязка маневра, и го претоварва с инфо, стелт боята пада при първия по сериозен дъжд или пясъчна буря..Това чудо, тая летяща тухла истинския дефектоносец Ф-35, който 10 години не могат да приематъ на въоръжение, а все е в опитна експлоатация!!!ТА ЗА ТИЯ МАЛКИ ПРОБЛЕМЧЕТА ЛИ ГОВОРИШ, САМО НЯКОЛКО ДЕСЕТКИ НА БРОЙ!!!!

А Израелците ги купуват ли купуват....

За русофилите ще напиша следното, нека го анализират и разберат, ако с във възможност, разбира се! Руските Якове не стават за нищо, а F-35 не само лети, а и извършва бойни мисии, а руските радари, дори не дса в състояние да установят, къде се намира, докато ги бомбандира.

верно ли? Ами, защо спряха полетите в Сирия? Или са толкова невидими, че летят и бомбандират, но и резултатите им станаха невидими?

F-35 има много проблеми с горивната система, а също и конструкционни дефекти!

Ти откога стана и разбирач по самолетните двигатели ? Откакто взе да разбираш и от футбол,политика, коли, жени ...Опс, за жените се обърках ! Мъже имах предвид!

Че к'ъв самолет е тоя д'ет не мой да лети? Ха - самонелет хи-хи-хи.

Чети хубаво мойто момче. Никъде в статията не се казва, че не може да лети. Даже напротив - лети стабилно при свръхзвъкови скорости. Казва се обаче, че не може да излети, защото двигателят му осигурява само 75 % от необходимата мощност. Единственият двигател. И най-вероятно говорят за вертикално излитане ... ама журналиста толкова е разбрал. И толкова е написал. Интересно обаче, защо не са решили да пробват с двудвигателен вариант ....

Иван Петров

макета в тръбата се е държал стабилно при свръхзвукова скорост на въздушната струя

LOL, това умствено изостаналите руски слуги как не ви писна да се напъвате с все същия неизненадващ резултат бе.

Или как САЩ можеше да има свръхзвуков изтребител с вертикално кацане през миналия век --- не че сега има де))))

Ф-35 почти няма нищо общо с Як-141. Единствено е заимствано вертикалното отклонение на соплото в един от ТРИТЕ варианта на Ф-35. Як-38 е тотално недоразумение признато от самите руснаци. От 230 произведени 50 се разбиват в първите си живот, а другите са със среден нальот около 100 часа. Як-141 е произведен в броя от които 3 летящи, Единия се разбива след 5 часа полети, другите са пратени в музеи, а проекта е прекратен 2003 година от джуджето, а не от Горбачов, просто щото няма как да стане самолет от нещо на което двигателите трябва да се сменят на двуцифрен брой часове полети. Як-141 тотално отстъпва по всички параметри на Ф-35 и то с много. Дори външно изглежда сделан в сравнение с красивия Ф-35.

Кого лъжеш , а?! Я сега обясни как целия дизайн на тая кофа за смет Ф-35 повтаря руския Як-141!! Като се почне от двукилното оперение и се стигне до соплото което няма нищо общо с предходните краварски и британски бараки Хариер, които си падаха като круши! Виждал ли си устройството на Хериерите а?! НЯМАТ, АМА НЯМАТ НИЩО ОБЩО С Ф-35! Всичко в Ф-35 е копирано от Як-141. Естествено лудите крави след купища набутани пари във всевъзможни прототипи като описания по-горе, така и не успяха да създадат свръхзвуков самолет с вертикално излитане и кацане! Та ако не бяха копирали най-некадърно руснаците и то цялата технологияна документация на Яколев, и до сега щяха да имат само пръцки с лук! А не това нелетящо недоразумение Ф-35.

Ако простите кравари са направили некадърно копие на Як 141 и го продават по $100млн парчето, защо талантливите и умни руснаци не пуснат в серия ОРИГИНАЛА и заграбят пазара поне в '3 милиардния БРИКС'?

Че му го начука тука на малоумния руски трол!

"експертът" всичко лого пак е духнал от 4 км ама кат се върне Атила от съседната стая че го упраи ....

Алооооооо, Неразбиращия! Да вземе да те светна нещо мойто момче! Я сега си помисли добре, с каква цел създаваш изтребители или изобщо самолети, с вертикално излитане и кацане?! Точно така мойто момче! За да ги базираш на самолетоносачи или десантни кораби за подръжка на десанта при дебаркиране на вражеския бряг! Я сега кажи, колко страни по света имат самолетоносачии десантни кораби дали има седем осем па добре?! Дааа, а това са САМО няколко страни! Нали се сещаш, че стандартните самолети които си излитат нормално от летища имат голямо предимство пред тези с вертикално излитане? Ще попиташ какво? Ами това че не им трябва да влачат като мъртъв товар подемни двигатели или вентиалтор както е в случая с Ф-35, не им трябват и въртящи се сопла и други механизми както е и с Хариера, а всичко това значи маса, от там по малка маневреност, боен товар, обсег и т.н. Такива самолети си имат определена ниша, и това е базирането на леки ескортни самолетоносачи, въртолетоносачи и десантни кораби. Руснаците още нямат такива кораби, каквито СССР имаше-ТАКР. А другите страни от БРИКС също нямат, както и никой по света, с изключение на страните от ПУТО-НАТО. А те се задоволяват или с античните Си Хариер или се пробват да ги заменят с нелетящите копия на Як-141, а това е Ф-35.

На ватника не му стига акъл да направи самолетоносач. И добре, че е така, защото иначе щяха да са същите като американците.

Тоя прототип на самолет с вертикално излитане и кацане, не е никакъв аналог или версия на Ф-35!! А на съветския Як-141, първия в света ПЪЛНОЦЕНЕН свръхзвуков изтребител с вертикално излитане и кацане. Иначе за база на това краварско чудо е използван британския Си Хариер както и руските Як-38....Ф-35 може да е летяща краварски кенеф, но поне има някакви СТЕЛТ характеристики, а този прототип дори не ебил замислян да има ниска радиолокационна забележимост. Кравите са искали просто да създадат вертикално излитащ самолет, с характеристиките на нормалните фронтови изтребители. Е НЕ СА УСПЯЛИ! Затова пък руснаците след десетилетия опити и експлоатация на техните Як-38, успяха да създадат такъв изтребител-Як-141. Просто факти! То и затова говедата от Lockheed Martin копираха всичко от руския Як-141 в техния Ф-35, все пак закупиха през 90 години на миналия век цялата техническа документация на Як-141 от конструкторското бюро на Яколев.

'Як-141, първия в света ПЪЛНОЦЕНЕН свръхзвуков изтребител с вертикално излитане и кацане' Сигурно е невероятно успешен и се продава като топъл хляб по Света - БРИКС, МРИКС, всички вече са си купили за малките си самолетоносачи и са супердоволни от безаналоговите му качества. Е те т'ва е ПЪЛНОЦЕНЕН :)))

Ами ДА!! Пълноценен е! Щом краварите най-нагло го копираха в тяхната куча марка Ф-35, НА СТОЙНОСТ ДВА ТРИЛИОНА ДОЛАРА!! Значи наистина е успешен! Това че Ф-35 не може да лети, да се бие и да маневрира, си е просто от краварската некадърност...А руснаците така и не го пуснаха Як-141 в масово пройзводство, защото животното Горби срина СССР и разпродаде като топъл хляб почти всичките им авионосци по цени за старо желязо. Ето китайчетата купиха два, като единия дори го модернизираха и сега плава под китйакси флаг, и им е първия китайски авионосец. А и индийците купиха другия, след като кораба беше ремонтиран и модернизиран.

Въртим, сучем, голяма мъка е да изкараш Ф 35 лош самолет, а като не можеш го правиш по заобиколния начин. Който може да си го позволи си поръчва Ф 35. Произвежда се, изнася се, едва втория в смета изтребител от пето поколение. Това че Русия не може да си позволи да създаде нещо толкова добро си е руски проблем. Мъката да принизиш Ф35 е като напъните да въодушевиш публиката с публикация, как изтребител щял да заглуши кораб (Д. Кук) за радио електронна борба или как с една ракетка ще потопиш самолетоносач. Мъко руска ... и русоробска.

Нема нужда! Ф-35 и сам чудесно се изкарва лош самолет.

Че тя сегашната версия да не би да е успешна.

Лети, произвежда се, изнася се, най-модерния самолет на нашето време. Има произведени стотици бройки.

Първото е силно спорно, както вече се видя; второто и третото - ми ще се произвежда и изнася, къде ще ходят! След всичките налети долари в тая талига с аеродинамика на тухла и безкрайни технически проблеми американците просто не могат да си позволят да махнат с ръка и да зарежат цялата провалена програма (това е по думите на собствените им аналитици и командири във ВВС - провери ако не вярваш!) Четвъртото е във връзка с първите две и му викат "реклама".

Че сегашната да не би да е успешна? Пентагона забрани полети с Ф35 поради нов открит проблем - сега нещо с горивните тръби. Ссамо на продажните подкупни политици, които го поръчват за държавите си още не им е ясно, че тоя боклук е правен за да смуче пари, не за да лети, това не го може, за разлика от доказаното можене на пилеене на пари за провален проект. Новата стратегия на руснаците срещу Ф-35. - Господин генерал, нападат ни, да вдигаме ли Су-35, да палим ли С-400? - А, не, поседнете, пийнете чай, Ф-35 сами ще си паднат...

'нов открит проблем - сега нещо с горивните тръби' - новината докато стигне до тебе, проблемът е отдавна разрешен. Виж, руските самолети нямат абсолютно никакви проблеми. Купувачи? Също..

Казва се самолет с вертикално излитане! Вертикалното кацане звучи доста смешно! Не се опитвайте да променяте българския щото ще замяса на посръбчения български дето се говори в Македонска България! Щели да имат ама са нямали щото толкова и са можели, а през това време СССР си имаше ЯК който си излиташе и кацаше вертикално!

В грешка сте приятелю! САЩ също имаха такъв самолет - AV-8, който надживя по служба Як-38 с повече от 20 години.

Вертикалното излитане е възможно и с Ф35 но на практика не се използва - старт с кратък разбег позволява много по-сериозен боен товар, съпоставим с нормалните самолети. Як 38 си 'излиташе и кацаше' защото беше въоръжен с 2 ракети и имаше радиус от 90км, т.е. бил е абсолютно безполезен. Реално Яковлев е главен виновник за това СССР да няма качествени самолетоносачи - и залитането по хибридните 'авианесущи крейсери' като Киев за които е обещавал 'безаналогов' свръхзвуков изтребител с вертикално излитане.

той и Месершмидт е мислел като теб за Яковлев , ама....

Не знам какво 'Месершмидт е мислел за Яковлев' обаче Луфтвафе е владеело въздуха над СССР чак до 1944 и на немските самолети не са се откачали крилата по време на полет като на Як 3 и 9(нескопосаните имитации на Спитфайър) . 'Подвизите' на най-некадърния (но пък политически най-добре свързания) от руските конструктори продължават и след войната с безбройните катастрофи на Як28 - ако те вълнува темата просто търси и чети.

F-35 е най-успешния самолетен проект от 30 г. насам. Проекта е на стойност 1,5 трилиона, защото ще бъдат произведени около 2500 бройки / до момента над 300 бр. са произведени и пуснати/ , за разлика от пълния провал на руснаците с Су47, от който са произведени няколко експериментални различни прототипа, ни един с един еднакъв и от които единия се запали и изгоря. А общо една ли ще произведат повече от 30-40 бройки, в близкото десетилетие.

лъжеш, признай си !

драги ако Горби и шайката край него не осраха СССР и Соц. лагера сега Русия щеше да е на равно с САЩ! И явно не ти ясно че те също са в преход като нас но все пак успяха и да запазят част то военната им индустрия и да я развията! Та прехода им от 27г. е достатъчне за САЩ да ги изпревари уж! А и Су 47 е експериментален и за това не го и правят! Тази снимка която е дадена от Дира не се отнася за Ф35 а аз един друг който също е експеримент и също не се прави! Та какво да ти кажа просто си прост! Погледни си българийката на какво мяза че който поиска ще е направи на парчета за един ден нито имаш, армия нищо нямаш! За тва незанма на какво се радваш, не ги мисли руснаците те ще се справят с САЩ ако ги нападне!

абе тоя е правоврене кравар три пъти на ден ходи в Лозенец да се моли

- Дайте да го почнем, па като стане ша видиме дали лети.

А сега е неуспешна на неуспешната ! кикикики

Ф 35 - 1 авария, 0 жертви Як38 - Дълъг лист, цяло гробище..

За Hawker Siddeley Harrier виж колко има катастрофи и жертви.

е на порядък по-способен и по-успешен самолет от жалкия руски боклук.

Ф-35 кога е започнат бе душа да се разработва и кога ЯК 38 та тва са два съвсем различни и по време и по технологично изпълнение машини! А самолета е съветски на СССР!

Сещам се за една сценка с пародия на цигански оркестър начело с Тодор Колев. Той казваше: "Това е брат ми Робърт, много хубаво пее, но не може да започва". Супер самолетче, хубаво лети, идеално каца, ама не може да излита. Шегата настрана, но по света е пълно с неосъществени замисли - липса на пари, недоглеждане на нещо и т.н. И няма значение дали е САЩ, СССР, Русия, Китай или някъде другаде. Когато спрат навреме като в случая са за поздравление. Когато продължават да харчат държавните пари, само за да не си признаят грешката, това е проблем и повод за сарказъм.

Голем напредък има, но не е достатъчен... не е достатъчен за качествено нова политика. Важното е, че американците са започнали да осъзнават какви идиоти харчат нахалост парите им... В края на 20-ти век това бяха стратегически дупки F-117, също НЕВИДИМИ. В тяхната програма бяха похарчени над 1,4трлн бакса. А събрите ги паркираха завинаги на земята... Подполковник Джордже Аничич разказа спомените си от операцията на НАТО „Милосърден Ангел“. Той разказва как сърбите успяват да свалят цели 3 официално признати от САЩ F-117 и още 2, които НАТО отказва да признае. Днес стратегическата дупка се казва F35 и също е невидима. Засега само се ослушват и страхуват да премерят сили с иранските оператори на С400. Докога? :)))

Факт е обаче, че в този момент фи-35 продължава да лежи на земята и не лети, поради "непредвидими обстоятелства, накарали кострукторите да направят допълнителни проверки"...

Какво става? Да не би да съм издал някаква военна тайна на нато? Направо съм раздвоен в чуствата си... От една страна се чувствам засегнат и наранен, защото ми отнемат дума, цензурират ме в името на евролибералните ценности. От друга страна се чувствам някакси вип... коментара ми е скрит и само платили си (регистрирали се) могат да го четат! Ало, редакцията, абе ако се изкарват пари от това да взема е аз да се регистрирам бе? :))))) Ну, за невидимый фи! 117, 35... черт его знает.

'продължава да лежи на земята' .. баба ти. Полетите на Ф35 са възобновени отдавна, умньо.

Да бе, ама не в Сирия, а в Норвегия на "учението"... Да видим дали и там ще лети.

Вчера си летяха над Лас Вегас, отдавна са оправили проблема с ЕДНА ЕДИНСТВЕНА течаща горивна тръбичка.

Пак ли демонстрираш тъпотия? Ф-117 бяха първите и на малко по-различни принципи на специфични геометрични форми. От 1000 полета сърбите свалят един случайно след като пилота не затваря капаците за бомбите. А сръбския лъжец да беше показал останките на непризнатите свалените Ф-117. Ф-117 се ползва успешно и през Иракската и Афганистанската кампании, а свалянето му от въоръжение няма нищо общо със сърбежите, а след появата на много по-добрите и товароподемни Б-2 близо 10 години след капитулацията на Сърбия. Ф-117 не се произвеждат от 1990. Доста преди Сърбия да клекне за няколко седмици. Ф-35 си летят с изключение на някои от по-старите бройки за допълнителни проверки

хехехех, е голем майтап! Ф117 лети с ниска скорост за съвременен самолет! Не лети на големи височини! Отделя достатъмно топлина да бъде гътнат от притежаваните тогава от Югославия ръчни зенитни коплекси! НЕ СИ ЛИ ЗАДАВАШ ВЪПРОСА ЗАЩО Ф117 СЕ ИЗПОЛЗВА НОЩЕМ? ЩОТО САМО НОЩЕМ Е ПОЧТИ НЕВИДИМ ЗА ЧОВЕШКОТО ОКО!

А на каква скорост лети Ту 160, а? Точно така, дозвукова, защото безфорсажен свръххзвук не може, а на форсаж горивото не стига доникаде. Колкото до това кое колко видимо е - ПВОто още от 2та Световна не разчита на слабото човешкото зрение.

след появата на много по-добрите и товароподемни Б-2 близо 10 години след капитулацията на Сърбия. = за моето тъпо и некадърно копие след повече от 70 години става въпрос нали ? хи хи

Версията от времето на студената война била неуспешна...сегашната - също.

Не са споменали факта, че Ф-35 става реализиран след закупуването на документацията на съветските Як-141 от Локхийд Мартин. Разположението на двигателя и опашката са почти идентични. Прилича и на Як 43. Руснаците са го считали за непрактично, пък и не ползват самолетоносачи, освен един. Затова не навлизат в масово производство. С Ф-35 се опитват да направят изтребител за всякакви нужди. Но в крайна сметка Ф-35 е по-лош от всеки един изтребител за конкретна цел, включително американските. Дори Ф-16 е по-добър от него за близък бой. Заради огромните рязходи, американци го наричат военното бедствие. И колко пари всъщност хвърлят данъкоплатците за него.

Да забравили са и да напишат, че са копирали и от братя Райт, все пак има крила, опашка и т.н.

Ако се връщаме толкова назад, пък хеликоптерите в САЩ ги развива руснака Игор Сикорски. По-късно и Блек Хоук-овете са на създаденота от него компания.

Е то щом ще правим ретроспекция, да взема да спомена и бащите на модерната физика Галилей и Нютон, които за твое и подобните ти индивиди съжаление не са руснаци.

Галилей и Нютон не са и американци.

Колкото и да хвалиш Американците без да купуват учени от цял свят са кръгла нула, доколкото знам последният значим техен изобретател е Бенджамин Франклин оттогава до сега или са откраднали идеи от фашистите или са купили учени от всяка точка на света.

Това, че не можел да излети е много коварна разработка на говедата. Предстявяте ли си как се сваля кашон, който не може да излети? Тия направо са матирали братушките. Върхови технологии.

Яд ли те е, че хората експериментират? Дори и неуспехът е вид отговор на дадена задача, но точно ти няма как да го разбереш.

хаха тебе те е яд, че оня не го е яд !

Ххахахаха, човекът иска да каже, че говедата НЯМАТ НИТО ТЕХНОЛОГИИ, НИТО ИНЖЕНЕРИ. Проба - грешка. Така и баба ми може. Абе - говеда.

Мислиш ли? Или пищеш по инструкции?

Я бегай бе! Братушките ти вдигнаха всички немски заводи, взеха им и половината ж-п линии и ги отнесоха, копираха чужди марки автомобили (неуспешно) и кво? Пак са светлинни години зад немци, американци и други в технологиите.

ще ти унищожат държавата и после няма да им говърнеш на германците ли ! Хеххеех ама много сте тъпи бе! Нас като ни опнат скоро време турците и нищо няма да остане от българийката! Винаги е така победените биват обирани и плащат за гяволъците си! Ако си мислиш че руснаците не са разработвали самолети и не са летяли и че индустрията им се развива след 1945г. явно си от ония новите българчета дето са откърмени с еврогейроизма! А германците след 1945г. се развиват с помоща на еврейските пари на САЩ и на голямите концерни дето дадоха власт на Хитлер да изтребе над 120 милиона народ през ВСВ! Прости ми българино, роб ще си останеш и такива ще са твоите деца и рода ти щом така мислиш!

Авторът многократно повтаря една лъжа, къде заради лош превод, къде заради простотия. 1,5 трилиона е цялата програма Ф-35 за 4000 броя и поддръжката им, горивото и обучението за пилотите до 2070 година. Тези пари не са изхарчение, а ЩЕ СЕ изхарчат.

Нали знаеш, всеки си го интерпретира, както му е удобно за пропагандата си.

Глупости си написал. 1.5 трилиона е точно и само разработката. Иначе ако сметнеш горивото, обучението и т.н. по твоите сметки Ф35 ще излезе по-евтин от стар опел.

Ти колко имаш по математика ??? Едва ли си с повече от тройка. Цифрата 1.5 трлн до 2070 г си е сУвсем вярна. Ако я разделиш на прогнозните 4000 бройки, се получава 375 млн на бройка , имай предвид, че самолета се продава за около 100 млн. А сега САМ си отговори за какво са другите 275 млн на ВСЯКА бройка !!!

То сегашната версия за успешна ли се води?

Питай Асад и операторите на безаналоговите С-400 и Панцир.

че що да не питаме командването на ВВС на кравария що не летят тия бараки?

Когато се защитаваш от въздушно нападение невидимостта е без значение. Важно е да настигнеш и унищожиш нарушителя! Невидимостта е важна за агресора - за да го забележат колкото се може по-късно! Та питам - кой е агресорът?

викаш няма значение дали ще светнеш като крушка на противниковия радар или не, без значение дали излиташ за да прихванеш нападател?!? Тоест няма значение колко от защитаващите прихващачи ще изпопадат като круши, щом защитават??? Ма верно ви събират от олигофрен нагоре на Посирано 20!

А кой ти каза че Ф-35 не свети като крушка на радара?

Ми не свети. Путлеристанци се хвалят ама многократно не видяха ни Ф-22, ни Ф-35

И как точно ще защитиш нещо, когато атакуващият противник те види на радар си и те свали преди да си разбрал какво се случва? Ще уточниш ли как точно се постига завоюване на превъзходство във въздуха? Изпращаш, по руски модел, 100-на машини, които светят, като крушки на наземни и въздушни радари и се надяваш два-три да се промъкнат и да свършат работа, или изпращаш 2-3 невидими, които спокойно си свършат работата и се завръщат благополучно в базите си?

Защо такава издънка уш се пишат за голямата работа оказа се голям и скъп балон а ватенките ги насраха.

Като изключим троленето - нещо по същество по темата? характеристики, концепция, нещо въобще, освен смотан спам на тема съветският часовник - най-бйрзият часовник в мире?