Нов руски хеликоптер - с американски двигатели
Машината впечатлява с лукса си
Обратно в новинатаКоментари - Нов руски хеликоптер - с американски двигатели | IT.dir.bg
Коментари
Същият Чемизов....притежаващ апартамент в събореният и луксозно построен наново хотел "Москва"....срещу Кремъл.....апа.тамент от 1400 кв.м само за ПЕТ МИЛИАРДА РУБЛИ
Тъпите мурзилки без американски комплектуващи и части дори тостер не могат да направят. Алкохолна олигофренска монголоидна нация...
Двигатели могат да се слагат различни. При Боинг например е избор - може Прат&Уитни, може Ролс-Ройс, може GE, по избор на клиента. Производството на вертолетни двигатели остана в Украйна - Моторсiч. Сега руснаците наваксват, организират собствено производство, но не става и за 5 и за 10 г. даже не става. Та добре е да се строят въртолети, двигатели ще се намерят.
Много се разтревожихте за двигателите на машината! Ще ви го обясня простичко за да се успокоите. Този хеликоптер е за богати копелета и трябва да се харчи и на запад за долари. За руснаците /бедните рибари и ловци/ ще е с руски двигатели и по малко лукс. Ще има и въоръжение!
Мръсна соросоидна пропаганда! Защо са им американски хеликоптерни двигатели, като имат милиони застоели 1.3 карбуратор от лади петичка?
Всичко в индустрията се проектира, моделира и димулира с компютри. Софтуерът не е руски.
Сигурен ли си? Една от най-големите компании произвеждащи графични ядра за внедряване в CAD/CAM системи е руската Аскон, така че няма да се учудя ако софтуера за разработка на конкретния хеликоптер си е изцяло руски...
По добре размяна на хеликоптерни двигатели отколкото на ядрени удари.Тръмп е голям приятел на Русия още от времето на Брежнев.
Странно а запитахте ли се защо, руснаците ползват американски двигатели??? Има една единствена причина за това и тя е защото Русия не разполага със собсвтени разработки на толкова маломощни хеликоптерни двигатели. Едва през последните години руската хеликоптерна индустрия се насочи към разработването на леки хеликоптери. До сега се прозивеждаха основно бойни или транспортно-бойни машини, които изискват мощни двигатели! Пример. МИ-35 е с два двигателя по 2500 коня всеки, МИ-26 е с два двигатели по 11 400 коня всеки, МИ-28 и КА-52 е с по два двигателя по 2200 коня всеки... Просто няма маломощни руски разработки....
Адмирации за компетентния отговор, без политически глупости...
Само дето няма нищо вярно! СССР проиизвеждаше ГТД-350 (400 кс) за малки хеликоптери (Ми-2). Но до съвършенството на Lycoming T53 и на Allison 250 така и не можаха да достигнат и....изостанаха безнадеждно. Американците имат поне 15 гениални конструкции на малки вертолети и двигатели, които постоянно използват в цивилния живот. А Русия няма нищо!
Те нямат и маломощни двигатели и за автомобили. Само за камиони, комбайни и танкове.
Абе като почнете с лъжите нямате спирка, бе! Имат маломощни двигатели, но харчат и са стари на по 40-50 години, както и големите им двигатели де. С какво летят примерно К-226 или К-28 или Ми-2, само че Pratt & Whitney харчат почти два пъти по-малко гориво за същото тегло и мощност. Маломощни руски разработки: GTD-350 ВК-1500 ВК-800В
Ка-226 е с френски двигатели - Turbomeca Arrius 2G1. Ка-27/28 е с руски (2хТВЗ-117КМ), всеки от тях с мощност 2225кс (това маломощно ли трябва да е?). Ми-2 е хеликоптер на 60 години. Ако имаш други въпроси - питай.
какво е ТВ-O-100 какво е GTD-350 какво е ВК-1500 какво е ВК-800 какво е Веденеев M14P Ка-27 на колко години е? изобщо агрегати като ТВЗ-117КМ на колко години са, че Ми-2 да е стар. КА-26 с какви дивгатели е? КА-126 с какви двигатели е? и защо тези руски двигатели са заменени с Turbomeca Arrius 2G1 в К-226
това е бъдещето, белите хора са под 1/7 от света и ще се обединят, Русия ще е 51ви щат
Бъдещо ли? А твоето бъдещо е в лудница, тъй като на здравомислещия човек нямо да му дойде на ум да се присъединява богатата и най-голямата територия на света към многократно по-малка, която при това все повече и повече почернява и пожълтява.