Коментари - Подводницата "Титан" била направена от въглеродни влакна с изтекъл срок | IT.dir.bg
Коментари
Апарата си е ОК,има над 50 успешни гмуркания ... вероятно, трябва да има лимит за корпуса
кавички се слагат непосредствено (тоест без празно място, без интервал) ,съгласно правилата на правописа на книжовния български език: и преди, и след име на транспортно средство ... мисля, че е нужно всеки път преди отпътуване на кутийка движеща се във въздух, или по водна или по сухоземна повърхнина - собственикът ѝ на транспортиращата живи товари [или човеци, или животни] кутийка лично наживо, не на екран, да покаже на всеки един от живите човеци напълно верни снимкови, на хартиен носител, данни, напълно отговарящи на международно валидни технически животоопазващи стандарти, за дължина ѝ + ширина ѝ + височина ѝ + несъкратени детайли за обстановка във вътрешността ѝ {тоест интериорът ѝ} , или направо безусловно да придружи лично наживо, не на екран, всеки един жив човек от бъдещите пътуващи - до обекта за бъдещото им пътуване и лично сам да се убеди наживо, не на екран, в пълната липса на каквито и да е алкохолни или наркотични вещества и в кръвоносните съдове, и в багажът им, и в обувките им, и в дрехите им, и в цялото им защитн0блекло предпазващо напълно човешкото живо тяло, и изобщо да не допуска внасяне на каквито и да са забранени за превоз неща на борда на кутийка за преместване в пространството на живи напълно дееспособни навършили 18 години човешки същества, живи и здрави
Има си % намаляване на качествата годишно...предполагам е 0,1% годишно...това се пресмята и се знае.
Интересно, ако на влакната им изтича срока на годност, то на самолетите направени от тях изтича ли им?
тамо на ~илядо метра над еверестовия хималайски непалски връх, 25 целзиеви градуса под нулата, на слънцето по-осезаемо се усеща греенето му - може В основата на композита се съдържат стоманени влакна, стъкло, графит, нишковидни кристали на алуминиевия оксид, желязо и др. А матрицата на този материал се произвежда или от метални сплави (отново от алуминий + титан + магнезий) или от синтет. смоли: епоксидна или полиестерна. След свързването на основата и матрицата с помощта на пресоване, леене или с други методи, композитният материал придобива не само свойствата на неговите компоненти, но заедно с това и напълно нови характеристики, и точно те са тъй ценни и привлекателни за конструкторите на самолети., живи & здрави
Ето една колосална ТЪПОТИЯ, написана от ДИРски мозък: Наред с това Ръш отхвърлял всякакви предложения за квалифициране и тестване на подводницата от експерти и регулатори. Искам да ми квалифицирате една подводница... за дълбоколайнени гмуркания... нещо, в което вие сте специалисти, дираджийчета...
Най-интересното е че тоя капут е почнал кариерата си като инджинер. Аз го мислех за обикновен въздухар по бизнес администрейшън.
Нишките нямат ли добри свойства на опън? Долу работят под натиск, което е различно. Вижте едно въже и се опитайте да го натиснете. За опъването ясно. Оставяме настрани опитите за купуване на втора ръка бракуван материал от Боинг за по-евтино
Ох, да те опънат и тебе, умнико...
СССР си прави доводниците от титан, а не че така се казват. А титана в САЩ е пълен недостиг и взимат през посредници от СССР. Но в САЩ подхождат немърливо към човешкият живот. Като с бидоните на Мъск. Да утрепем 100 човека пращайки ги на Марс. С еднопосочен полет, казано от Мъск.
Малко хора знаят, че за да заснеме уникалния си филм "Титаник" /1997/, награден с 11 "Оскар"-а, американският режисьор Джеймс Камерън осъществил 12 гмуркания до останките на потъналия лайнер с руските батискафи "Мир-1" и "Мир-2", които днес се съхраняват в руски музей за дълбоководни изследвания. Джеймс Камерън разказва и за своите експериментални гмуркания с руските дълбоководни апарати "Мир-1" и "Мир-2". Техният създател - Анатолий Сагалевич, който е слизал до "Титаник" 57 пъти, също разказва за това. Сагалевич участва с опита си и в издирването на останките на "Титан". Именно той беше и човекът, който пръв обърна внимание на факта, че при изработването на "Титан" са били използвани карбонови влакна, които не са подходяща технология за дълбоководен батискаф и вероятността за имплозия е била изначално голяма. https://impressio.dir.bg/lyubopitno/rezhisyorat-na-titanik-napravil-12-eksperimenta-s-ruskite-mir-1-i-mir-2-za-filma
#КОЙ е редил влакната?!
дето е ръгал чушки в боба
Баба Пена ги е плела на една кука...за това са изтървали
дължина, скорост, тежина, височина, материал(и) за външна {откъм заобикалящата батискафа водна среда} обшивка, ibb.co/7tvxwwk (наличен до 09 юл 2023 или до 10 юл 2023), живи & здрави
Да бе, въглеродните вериги толкова стареят с времето и си губят връзките, че още има диаманти на не знам колко хиляди години, които неясно защо не са се разпаднали ...
Смолите са проблема а не влакната.........
Така е разбира се. Едно, че стареят доста бързо и второ щом още 2019-а са се чули звуци значи са започнали да се наопукват още тогава.
Нали правиш разлика в структурата на влакна, въглерод, димант, графит, графен, фулерен и сажди? Щото имало било някакво значение казваха едно време по лекциите.
Анри Вайсман да вземе да почерпи по случай натоварения си график. За една бройка да влезе в отряда самоубийци.
Подводницата "Титан" била направена от въглеродни влакна с изтекъл срок
Главният изпълнителен директор на OceanGate сам се хвалел с "иновацията си"
Обратно в новината