Коментари - Подводницата "Титан" била направена от въглеродни влакна с изтекъл срок | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Апарата си е ОК,има над 50 успешни гмуркания ... вероятно, трябва да има лимит за корпуса

кавички се слагат непосредствено (тоест без празно място, без интервал) ,съгласно правилата на правописа на книжовния български език: и преди, и след име на транспортно средство ... мисля, че е нужно всеки път преди отпътуване на кутийка движеща се във въздух, или по водна или по сухоземна повърхнина - собственикът ѝ на транспортиращата живи товари [или човеци, или животни] кутийка лично наживо, не на екран, да покаже на всеки един от живите човеци напълно верни снимкови, на хартиен носител, данни, напълно отговарящи на международно валидни технически животоопазващи стандарти, за дължина ѝ + ширина ѝ + височина ѝ + несъкратени детайли за обстановка във вътрешността ѝ {тоест интериорът ѝ} , или направо безусловно да придружи лично наживо, не на екран, всеки един жив човек от бъдещите пътуващи - до обекта за бъдещото им пътуване и лично сам да се убеди наживо, не на екран, в пълната липса на каквито и да е алкохолни или наркотични вещества и в кръвоносните съдове, и в багажът им, и в обувките им, и в дрехите им, и в цялото им защитн0блекло предпазващо напълно човешкото живо тяло, и изобщо да не допуска внасяне на каквито и да са забранени за превоз неща на борда на кутийка за преместване в пространството на живи напълно дееспособни навършили 18 години човешки същества, живи и здрави

Има си % намаляване на качествата годишно...предполагам е 0,1% годишно...това се пресмята и се знае.

Интересно, ако на влакната им изтича срока на годност, то на самолетите направени от тях изтича ли им?

тамо на ~илядо метра над еверестовия хималайски непалски връх, 25 целзиеви градуса под нулата, на слънцето по-осезаемо се усеща греенето му - може В основата на композита се съдържат стоманени влакна, стъкло, графит, нишковидни кристали на алуминиевия оксид, желязо и др. А матрицата на този материал се произвежда или от метални сплави (отново от алуминий + титан + магнезий) или от синтет. смоли: епоксидна или полиестерна. След свързването на основата и матрицата с помощта на пресоване, леене или с други методи, композитният материал придобива не само свойствата на неговите компоненти, но заедно с това и напълно нови характеристики, и точно те са тъй ценни и привлекателни за конструкторите на самолети., живи & здрави

Ето една колосална ТЪПОТИЯ, написана от ДИРски мозък: Наред с това Ръш отхвърлял всякакви предложения за квалифициране и тестване на подводницата от експерти и регулатори. Искам да ми квалифицирате една подводница... за дълбоколайнени гмуркания... нещо, в което вие сте специалисти, дираджийчета...

Най-интересното е че тоя капут е почнал кариерата си като инджинер. Аз го мислех за обикновен въздухар по бизнес администрейшън.

като се е знаел какъв инджинер е, дали е ходил на доктур?

срокът им е изтеклъл - атомите им са на повече от 13млрд години

Нишките нямат ли добри свойства на опън? Долу работят под натиск, което е различно. Вижте едно въже и се опитайте да го натиснете. За опъването ясно. Оставяме настрани опитите за купуване на втора ръка бракуван материал от Боинг за по-евтино

Ох, да те опънат и тебе, умнико...

Аман от педерасти, опън и натиск са две различни понятия от механиката

... особено когато не ги е купувал от Боинг

СССР си прави доводниците от титан, а не че така се казват. А титана в САЩ е пълен недостиг и взимат през посредници от СССР. Но в САЩ подхождат немърливо към човешкият живот. Като с бидоните на Мъск. Да утрепем 100 човека пращайки ги на Марс. С еднопосочен полет, казано от Мъск.

Кой ви ги съчинява тия дебилщини бе.

херО мустАкА .

Малко хора знаят, че за да заснеме уникалния си филм "Титаник" /1997/, награден с 11 "Оскар"-а, американският режисьор Джеймс Камерън осъществил 12 гмуркания до останките на потъналия лайнер с руските батискафи "Мир-1" и "Мир-2", които днес се съхраняват в руски музей за дълбоководни изследвания. Джеймс Камерън разказва и за своите експериментални гмуркания с руските дълбоководни апарати "Мир-1" и "Мир-2". Техният създател - Анатолий Сагалевич, който е слизал до "Титаник" 57 пъти, също разказва за това. Сагалевич участва с опита си и в издирването на останките на "Титан". Именно той беше и човекът, който пръв обърна внимание на факта, че при изработването на "Титан" са били използвани карбонови влакна, които не са подходяща технология за дълбоководен батискаф и вероятността за имплозия е била изначално голяма. https://impressio.dir.bg/lyubopitno/rezhisyorat-na-titanik-napravil-12-eksperimenta-s-ruskite-mir-1-i-mir-2-za-filma

Помислил се е за Господ....Богатият стискляк сам се е прееВ@л

#КОЙ е редил влакната?!

дето е ръгал чушки в боба

батискафът как изглежда отвътре https://ibb.co/vPmXKD5

Баба Пена ги е плела на една кука...за това са изтървали

еее, видя ли? всяка баба знае, че шушони се плетат на четири куки, не на една!

дължина, скорост, тежина, височина, материал(и) за външна {откъм заобикалящата батискафа водна среда} обшивка, ibb.co/7tvxwwk (наличен до 09 юл 2023 или до 10 юл 2023), живи & здрави

доста надеждна кука ... :):( сивата точка е местогмуркане на батискафа ,,Титан" в схема показана в ibb.co/kDz5LCR , живи & здрави

:( схема на батискафа отвътре : ibb.co/vPmXKD5 :(

goose

Да бе, въглеродните вериги толкова стареят с времето и си губят връзките, че още има диаманти на не знам колко хиляди години, които неясно защо не са се разпаднали ...

Смолите са проблема а не влакната.........

Така е разбира се. Едно, че стареят доста бързо и второ щом още 2019-а са се чули звуци значи са започнали да се наопукват още тогава.

бозайниците-китове шампиони с клюнообразна форма се гмуркат до най-мног0коло 3 километра ibb.co/WvwcLHy

Нали правиш разлика в структурата на влакна, въглерод, димант, графит, графен, фулерен и сажди? Щото имало било някакво значение казваха едно време по лекциите.

То въглерода химически го наричат елемента живота и че без него не може да има живо същество. Така че въглерод има и в хората.

В човека има почти цялата Менделеева таблица.

Анри Вайсман да вземе да почерпи по случай натоварения си график. За една бройка да влезе в отряда самоубийци.

Да бе, натоварен график ... Просто е поназнайвал това - онова и е събрал две и две ... И го е нарекъл "натоварен график" ...

Цялата работа има белезите на Обществена поръчка. Имам чувството, че ако се разровят може да излезе замесена Столична община :)))