Пръв полет за изцяло руския самолет МС-21
Авиолайнерът ще може да превозва 211 души на 6400 километра разстояние
Обратно в новинатаКоментари - Пръв полет за изцяло руския самолет МС-21 | IT.dir.bg
Коментари
Отлично ! И руснаците най-после ще могат да подменят целият си авиационен парк от тези ненадеждни сбирщайн бараки Боинг и Еърбъс сглобени от дефектни китайски части и програмирани от мангалите от Индия и техните братчеди пакитата.
преди 2 години ни обля с такова заглавие, сега пак СЪЩОТО! Я напиши една статия за калашника! И него за руски го представяте, а всички знаят че е копие на шурмгевеето!
Тази "изолация" на Русия доведе до доста положителни неща при тях - възродиха си селското стопанство, леката промишленост, фармацефтичната също ... Знаем каква е целта на ЕС и САЩ към партньорите им - да унищожат местното производство за да ти продават техни продукти. Е, руснаците се оправиха. От 2014 г. ги чакат да фалират, но уви, получава се точно обратното, напредват самостоятелно и не се виждат признаци на "умиране". :))))
Да бяха махнали логото на Pratt & Whitney от двигателите на самолета, че да повЕрваме. И на Лента.ру ги има и на ТАСС го има.
Много кофти момент за пускане на самолет улучиха. Пандемията удари авиокомпаниите и много от поръчките ще се преразгледат. МС-21 едва ли вече има шанс за експорт дори и с американските двигатели. Ще го пробутат на няколко руски авиокомпании в принудтелен порядък както направиха със Суперджета, а те ще се чудят къде да го крият по вътрешните линии. Предполагам че, сроковете, качеството, експлоатационните разходи и разхода на гориво по стара руска традиция също ще куцат.
Какъв експорт с американски двигатели - те са под ембарго и повече не могат да ги монтират. Затова се стремят да си направят свои.
Хубаво нещо е конкуренцията, но този двигател едва ли ще стане масов извън Русия и страните, които са зависими от нея. За компании, които ще летят към и от ЕС и САЩ, ще използват самолети с американски двигатели.
Както и на нас ни е разрешено да ни бият само немски или американски ваксини, нищо че от тях боли глава и алегричните стават още по - алергични..
О сигурно има вариант за такива като тебе да ти бият съветско-китайско-корейска ваксина, и иранска няма да откажеш предполагам. Важното да е от мърляв произход, да не е нещо свястно. Отде ви изравят бе.
ПД-14 e кажи речи конкурентен на PW1000G, направен е изцяло с руски части и идеята е руснаците да са независими като двигатели с нови техологии от американците, има 5% по-нисък разход, но пародоксално е по-скъп или 6 милиона долата, а PW1000G е 5.4 милиона. Не е лош двигател, но ще си остане двигател за локално-руско ползване, всички самолети на Аерофлот са поръчани с ПД-14.
Изцяло руски? Смееееееееееееееееееееееех! И с "напълно уникални двигатели"? Още по-голям смееееееееееееех. Всъщност наистина може да са уникални. С 60% по-голям разход на гориво и с 80% по-малък ресурс от Прат & Уитни.
Руските самальоти летат...А хамериканските падат.....Руските ракети летят...А американските се взривяват...Що така?
Пънат се здраво да се научат да правят нещо, тоя самолет ако го докарат някога ще е напредък спрямо ИЛ-18 та и спрямо Ту-134 може би. Но досега не успяват да направят нищо реално завършено, нито тоя самолет нито ракетата им от другата новина са повече от опит да направят нещо. Няма и да могат - без затворени граници по съветски модел им е невъзможно да задържат способните хора вътре а без тия хора нищо не става.
Да споменеш нещо за нашите успехи - в самолетостроенето или колко ракети направихме и изстреляхме ?
Само да ни дадат отнякъди ракети против градушки, глей ква заря прайм - римска свещ ли беши... абе нещо такоа...
Да беше попитал за ракетостроенето на Англия, Холандия, Швеция и подобни да ти отговори човек. А ти се напъваш най-глупашки в опит да изкараш, че в БГ всички са негодни като тебе та им се налага да се прехранват като щатни тролове. Не е така. Причината да ти се налага това не е в България, изцяло в тебе е. И успехите не са "наши", а са на хората, които са успели да ги постигнат - точно както неуспехите ти не са "наши" а са си изцяло твои.
България е страна с население около 6-7 милиона души, а Русия е страна с около 140 милиона души. Русия е водещ износител на петрол и газ, както и на много ценни метали. Българи е вносител на повечето ресурси. И като разгледаш руските градове и ги сравниш с нашите, както и селата, особено в азиатската част ... виж болниците и ги сравни с нашите. Ами срамота е, за Русия да е по-зле от малка и корумпирана страна като България.
Ташак, ташак.... Прототипа на руския самолет е с американски двигатели... Оригиналния ще е с руски. ... КОГА???? - Не е ясно... Важното е, че руските двигатели ще са "изключителни".
Страхотен руски самолет!!!!! "До момента МС-21 използва американски двигатели PW1000G, който е дело на компанията Pratt & Whitney." Ако му сложат и американски пилот а оставят стюардесите руски АК47 вече ще може да отиде до Москва да се поклони на мумията по православно християнски :)
Отлична новина, това не са краварските боинги дето се разпадат във въздуха сглобени от низкокачествени парчета от китай и с програмни продукти от индия!
Аз съм чистил с прахосмукачка "Тайфун", гледал съм телевизия на "Електрон 714Д"и "Рубин" и "Юност" и "Темп". Западните бяха по-хубави.
Аз и до момента пазя една стара прахосмукачка Zelmer , както и малко по-нов Philips. Но такъв вакум като Тайфуна не съм виждал по онова време...
След простотиите на Горбачов руското самолетостроене изпадна в дълбока криза. Превратът в Украина през 2014 нанесе втори силен удар. И въпреки всичко успяват да се възстановят. Много малко са държавите които произвеждат самолети, а тези които произвеждат самолетни двигатели реално са 3 три: САЩ (pratt & whitney) UK (rolls-royce) Русия (не знам как се казва)
Украйна бе и е МОЗЪКА на СССР. В Кремъл остана само урана и подземните шахти, където го изхвърлят. Затова Украйна се отказа от ядреното оръжие - има житни поля а не гробища за ядрена отпадъци. Набий си го в БАШКЕ - Украйна не е Русия и Янукович избяга в Москва. Забравяш ИТАЛИЯ, ватник: Италия произвежда световни брендове мотори. Италия е световен производител на самолети. Хонда е световен лидер в производството на Джеров. Да видим, как Путин ще замени БРИТАНСКАТА с-ма за управление на руските летящи волги и френската противопожарна с-ма? Не може да си гол, зъл и беден и да се правиш на производител на самолети. Същото е и положението в Русия с корабостроенето- вкарват южнокерейски кораби купени с $$$ и им лепят русские етикетки. 16 южно корейски ЛЕДОРАЗБИНАЧА-ТАНКЕРИ НА СГЪСТЕН ГАЗ изнасят по море газа на Ямала. Няма държава днес, която има учени, суровини, технологии и технологическо оборудване за да затвори пълния цикъл на производство....на каквото и са е било.
Развитието на руските самолети е сравнимо с развитието на руските ракети. И двете имат по 2 полета за 10 години, а се присмиват на Спейската и Бойнг въпреки, че им взеха хляба и трябва да пеят песнички за да има заплати.
Ти това за руските ракети, сериозно ли? Ами че те са с поне 10 години пред САЩ! Голяма смешка си написал. Американците едва сега започват да работят в областта на хиперзвуковите оръжия! Бая време ще им трябва.
Браво на руснаците! На пръсти се броят държавите, които произвеждат собствени авиодвигатели.
И на всички снимки добре се вижда кръгчето с орелчето на Pratt & Whitney или и него са изкопирали 1:1...
"Руските двигатели ще се монтират на варианта на МС-21" "До момента МС-21 използва американски двигатели PW1000G, който е дело на компанията Pratt & Whitney."
Американски двигатели ще се монтират на ракетите до Луната и Марс. До момента Атлас V използва руски двигател РД-180, който е дело на компанията Енергомаш.
За Лунната програма няма да се ползва Атлас приятелю, но за теб това няма значение, ти си знаеш опорката с руските двигатели, независимо, че Атлас се ползва относително рядко за извеждане на товари в космоса.
Резултата от санкциите на ЕС и САЩ - изцяло нов руски лайнер. МС-21. А Украйна е в шок. Брюксел вече призна, че санкциите с/у РФ са неефективни и вредни за ЕС
Хахахахаха. Ти вярваш ли си го това сега или търсиш балъци, които да го вярват вместо тебе? :))
Най- масово произведения до момента руски/ съветски пътнически реактивен самолет е Ту- 154. Произведен е общо в количество от около 1000 бройки. Най -масово произведения в света пътнически реактивен самолет е Боинг 737, над 15 000 бройки, следван от А-320, с около 12 000 бройки.
А кой е най-масовият български пътнически самолет?
пак се обади РОДООТСТЪПНИКА. Де са 6 млн човека, де са 140 млн човека с територия, злато, газ и нефт? СКАПАН БЪЛГАРОМРАЗЕЦ !
Защо като е толкоз хубаво не си се преселил в СССР или Русия? Защо десетки хиляди рускини даваха мило и драго да излъжат някой българин и да избягат от рая?
България беше 9 милиона. Родоотстъпници я ези дето я докараха пак на 6. А по въпроса за самолета?
България се смали, защото около 3 милиона избягаха от соц рая веднага, след като се отвориха границите. Та ти кажи, кой е виновен... Сигурно гнилия капитализъм... оф , ама те всички избягаха в загнилия запад, пфу, няма вече опорки!
ще имаме и първия паднал "изцяло руски самальот". Другия дето се опитаха да направят от 7 произведени, 3 паднаха вече.
ама досега пада най вече боинг.
Аз винаги съм летят само с руски самолети. И вторият полет през живота ми ще е, дай боже, с този нов и най-напредничав руски самолет, последна мода на научни техническия прогрес на Славянството.
И все пак, последно, как да разбираме, че винаги в първия(?!) си полет си летял само на руски самолети? И вторият през живота ти полет ще е с този недоправен самолет-полуфабрикат? Все пак, колко пъти си летял със самолет?
Най-много веднъж явно. Другото го е сънувал. Аз съм летял и с руски (ЯК-40) и с европейски (AirBus A320) и с американски самолети(Boeing 737). Руския при кацане имах чувството, че се разбива, може и пилота да не е бил добър, но на другите самолети нямаше такива проблеми. Уточнявам - атмосферните условия бяха почти идентични (без вятър/мъгла/дъжд). Просто руския самолет се тресеше, все едно ще се разпадне всеки момент.
Аз съм летял при соца на АН-24, Як-40, Ту-134 и Ту-154. Анчето беше малко и адски шумно (витлово), обаче имах усещане, че е по-сигурно. Преди години пак летях с един Ту-134 до Москва и ми се видя много остарял. иначе нямаше проблеми. Сега съм летял и с Боинги, и с Еърбъси. Някак си Еърбъс ми харесва най-много, поне според субективното ми усещане.
Изцяло руско е само самочувствието му и 30% от материалите за производство. Другото е произведено там където човешкият живот е ценност, т.т. извън Русия
На 31 юли 1892 г. националният предател, физически и морален изрод, сифилистикът Стефан Стамболов предлага на турския султан Абдул Хамид ІІ България да се върне под турско робство. Това чудовище, което по време на Априлското въстание се крие в Румъния, а по време на Руско-турската освободителна война, вместо да се сражава на Шипка, търгува с гранясала сланина, половин година след първия си опит отново (в качеството си на български МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ) изпраща ново предателско писмо, с което кани турските войски в България. След 500 години борби, въстания, хайдути, чети, комитети, след Ботев и Левски, след Априлското въстание, след кланета и масови убийства на българи от озверелите башибозуци, след една тежка Руско-турска освободителна война - този изрод се просва в темане и ближе султана по известното място: "Аман-заман, челеби, изпрати отново башибозука си в Българско, защото такива хубави далаверки си правех по турско!" Единствено страхът от нова война с Русия спасява България. А какво щеше да стане, ако Стамболов беше успял в предателските си намерения и турската армия отново беше влязла в България? За това питайте арменците! Те през 1915 г. най-добре разбраха как постъпват турците с християните на своя територия - с цената на 1 милион и 500 хиляди изклани. Това щеше да се случи и с българите, ако горепосоченият предател беше отворил вратите на крепостта България. А днес туркофилите, русофобските ибрикчии и новите киряк-стефчовци даже заявяват, че не е имало турско робство. Как да не е имало - след като техните робски душици, запазили манталитета си оттогава, са най-доброто доказателство, че робството го носят именно те!
Стамболов става русофоб когато праща петиция до руският император с молба да му помогне да свали княз Батенберг, а руснаците му отговарят че вътрешните работи на България са си работа на България.
Факт, вътрешните работи на една държава са си нейни вътрешни работи и никой няма работа да кани външни сили да се намесват във вътрешните ни работи. Такъв е предател.
Това е нагла лъжа естествено. Стамболов е русофил, докато руснаците не правят преврат СРЕЩУ Батемберг. А Русия отправя искане България неза=бавно да се пирсъедини към Русия. Следва естествен отказ у Русия скъсва уж дипломатическите отношения с България за над 10 години. дотогава половината министри са руснаци.
Поредната лъжа на кукурузения боклук. Стамболов предлага на Султана да се направи дуалистична държава, като Австроунгария, като Европейската част се управлява от Стамболов, а азиатската от Султана. Под турска власт са Македония Южна Тракия и земите до Цариград. За никакви турски войски в Българските земи не е ставало дума. На което султана отговаря: „А дали няма един ден да замръкне Румели бейлер бейлик, а да осъмне Българско кралство, както това стана в Източна Румелия?” Да не би тъпак като тебе да си е мислел, че при Съединението осъществено точно от Стефан Стамболов, напук на Руслямска Империя, е имало турски войски в Румелия? Нещастен боклук лъжлив.
Та Стамболов е поискал Султана да ни предаде доброволно останалата част от Санстефанска България, барабар с Цариград. Като условно се водим една държава. Но Султана не се хваща и отказва. Всъщност до Обявяването на независимост през 1908 г. ние офицялно се водим васална на Турция държава без право на цар.
Който е търсач на силни усещания, нека се повози на руски пътнически самолет ;-)
На Боинг Макс, ще се возим. Тъкмо ги пуснаха пак Ха ха ха ха
Ей, що не проиднеждали различно от оръжия. Сега като произведоха, ама кусури. Онези бедняци Дада и точките, дето нямат пари от България да излязат и те акъли дават!
За "изцяло" - не вервам. Много електроника трябва за да литнер нещо.
Тия пияници ще затрият маса народ с новото си "постижение". А и за пръв път чувам за "турбовентилационни" двигателЕ….турбовентилаторни, да има.
като вие, или някой в България направи самолет, тогава коментирайте.
Ми направили сме. Ама де тъпак путлераст да знае за Лаз. А любимите му руслямци гепват целия завод и го отнасят в СССР.
Дада стига се излагай и виж споменатите от теб селскостопански произведения и тези на останалия свят. Мъка е ама не ставаме за нещо голямо. И не че сме некадърни в друго, а в това да си избираме държавници. Нещо като сегашните американци сме - избираме само боклуци.
"Най-успешния" Лаз е учебния Лаз-7. Първи полет: 1948 г - към тогавашния момент, хората от почти 20 години правят целнометалически самолети, невероятния ЛАЗ е метална рама с ленено платно (технология от първата световна)... Първия двигател е чешки, след това се подменя със съветски (Български двигател - йок). "Невероятното" постижение на българската авиационна индустрия.
Случайно съм запознат доста добре с българската и международната авиационна индустрия, правили сме някакви опити, да. Но само тежко заблудени пишман-патриоти си мислят че сме правили нещо сериозно. Може би в било възможно да се задържи произвоството, но едва ли щяхме да правим нещо по-сериозно от леки, учебно-ударни витлови самолети. Човек дето поне малко вдява, като сравни ДАР и ЛАЗ с месершмит, мустанг, корсар, хелкат, или руските Ла и Як - може само да се изсмее на нашето творение.
ИЗЦЯЛО РУСКИ? електричество - Hamilton Sundstrand и United Technologies Авионика - Rockwell Collins Дисплеи и апаратура - Honeywell, Thales и Elbit Systems Контролни системи - Goodrich Corporation и Aviapribor допълнителни компоненти от - Zodiac Aerospace, Eaton и Meggitt вода и прословутите "руски" тоалетни - Zodiac Aerospace in Carson, California auxiliary power units - Honeywell Aerospace и TA18-200 Aerosila КАжете че с Русики двигатели, ама "изцяло руски".... аре бе...
Двигателите не са руски, а ЩЕ БЪДАТ, както в Русия/СССР всичко е ЩЕ. Ще дойде комунизма, ЩЕ освободим народите (от какво?), ЩЕ има от всички за всички колкото имат нужда... Все ЩЕ.