Коментари - Пръвръщат МиГ-29 в цивилен бизнес самолет | IT.dir.bg
назад

Пръвръщат МиГ-29 в цивилен бизнес самолет

Свръхзвуковата скорост ще е една от отличителните черти на проекта

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Пръвръщат МиГ-29 в цивилен бизнес самолет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Недостатъците" на военният МИГ-29 използван като бизнес самолет: 1.Малък обсег от само 2000 километра. Съвременните бизнес самолети могат да прелетят над 10 000 км с едно зареждане. 2.Малка, тясна и неудобна кабина за само 1 пътник. Физиката на бизнесмена шкембелия, не е като на нисък атлетичен военен пилот. 3.Мощни, но много лакоми и с нисък КПД военни двигатели. Правени да развиват свръхзвуккова скорост МАХ 2, а не да са икономични. Според мен е по-скоро за рекламен, отколкото реално осъщесвтим проект на бизнес МИГ 29. Или пък ще направят бизнес самолет, който малко да прилича на МИГ 29. Но с съвремннидруги корпус, крила и двигатели.

А съобразен ли е с габаритите на Делян Пеевски, например или Митьо Пищова?

За тях има Джъмбо джетове... :)

Само с параметрите на Шкембе войвода!

Преди повече от 20 години ОКБ Сухой и Гълфстриим имаха съвместен проект за свръхзвуков бизнесджет. Някой знае ли какво стана с проекта?

SSBJ-21. До колкото ми е известно, Gulfsteram се отказват, а Сухой печелят финансиране от Boeing за проекта Superjet-100.

Всеки от двата двигателя на МиГ- 29 има ресурс 350 часа. Модернизиран техен вариант е двигателя на Су30, такива ще са и на това хвърчило . Двигателят на Еурофайтер и на Ф16 има ресурс 2000 часа.

Има само че при изделие 9 - 12А - базовият експортен модел, който имаме и ние Хайде малко по обктивно а ?

Като прочетете мурзилажа разработва - повече не си губете времето Пълен провал с пътническите си самолети - единият подвижен крематориум - Суперджет-100 , от който в целият свят, който бе направил фатална грешка да го купи СЕ ОТКАЗАХА. Вторият МС-21, който зацикли поради липсата на вносни комплектовки и Американски крила от нанотехнологии

Ами няма лошо че е крематориум - в сезона на коронавируса щеше да има голямо търсене - САЩ,Испания, Англия, сега и в Русия не могат да насмогват Крематориумите. Веднъж да им се отвори пазарна ниша на руснаците, и те пак я изпуснаха.

На скоро имаше публикации, че искат Ту-160 да правят бизнес джет, което си беше малоумно отвсякъде. Сега се хвърлят на Миг-29, което е още по-малоумно. Корпоративни самолети руснаците НИКОГА не са правили и НЕ МОГАТ да направят. За такъв лукс се иска друго мислене, което при тях липсва.

Малко си учил

е световния лидер на бизнес джетове. Но руската сантименталност е знайна....Путин създаде от НУЛА през 1999г днес да има в Русия 100(СТО) доларови милиардера. Типично по балкански и руски, в хангара ще има руски МИГ со японски джет. Както днес в гаражите на милиардерите има волга от 60-те до Майбах.

Хонда - не. Те са много малък производител. Гълфстрийм, Дасо и Бомбардие са основните играчи.

Никой не забеляза грешката - нали? ;-) А иначе - това си е просто схема за източване. Звучи добре, ще дадат финансиране, ще го откраднем и нищо няма да стане по независещи от нас причини. А защо няма да стане - това добре го описа Симеон по-надолу. Накратко - не се вписва в никакви стандарти

Грешката я видях, но не си заслужаваше коментара! И аз смятам, че не е практичен. Лишаваш се от немалко удобства, за да стигнеш с половин-един час по-рано за бизнес среща. А за поддръжката да не говорим! Имаше предаване за единствения частник, притежаваш изтребител. За час удоволствие да лети с него, после му се правеше технически преглед, струващ повече от лека кола. Все пак става въпрос за свръхзвуков изтребител, понасящ огромно натоварване при всеки полет. Един болт да се разхлаби...

Цялата идея е грешка.

Нещо много малък ще му е пробега - 2000 километра в едната посока. Има си бизнес-джетове за тая цел, с всичките му сгоди. Няма нужда да се открива топлата вода чрез тоя ненаситен за гориво и неефективен откъм поддръжка таралясник. Както винаги в Россия отново са направили нещо безаналогово в мире... хихихи!...

Чудесна идея. Така при полет от Лондон до София, 14-дневната карантинат ще може да започне един час по-рано.

то убоо, ама колко пъти ще презареждаш? Трябва да си напазаруваш и един КС-130

"Полет от Лондон до София" с МИГ-29 е съмнителен. Защото разстоянието е над 2000 км. Има опасност да не ти стигне горивото и "бизнесмена" да се превърне в покойник. Но може да се ползва за дестинацията Москва-София, която е около 1800 км. Там обаче няма "бизнес", който да въртят бизнесмени. Всичко в Русия е държавно разпределен българо-съветски монопол "Газпром", "Булгаргаз", "Лукоил".

Аз пък си искам опцията за въоръжаване. Може да пратя една ракетка въздух земя по конкурента..

Ще замести АН-2 в селската авияция

полети с Миг-29. Може да се уверите в https://www.youtube.com/watch?v=F3li1NxJF1A има и много други клипове!

а на задната седалка силиконова мутреса с чантичка и джобно кученце...

Колко седалки има тоз изтребител, бе?!? Туй да не е рейс?

Учебните модели имат две, ако опитат да направят частен джет може да направят да речем две двойки или три двойки. Все пак идеята е тъпа, писал съм защо по-долу.

Мончо, къде ще ги навреш тея допълнителни седалки бре ??? Това да не ти е товарен самолет ???Имаш ли представа колко е нагъчкано в тялото на Миг-а??? Там и техник не може да се навре, само отвън си бърникат...

А ракетите Калибър ще им осигуряват кетъринга .

идеята като цяло е много добра, но има едно "но".. как ще вкарат едрият бизнесмен дето е свикнал на лукса на бизнес-джет-овете в тясната кабина на изтребителя.

Лукса е малкия проблем. За да ползваш единственото предимство - високата скорост, се подлагаш на екстремно физическо натоварване. Военните пилоти минават тежка физическа посготовка, за да издържат на натоварванията.

натоварването е като завиваш... тоест като има ускорение. като летиш направо си вози като съветски трактор по полето. Само дето я няма 40 мм-овата броня на трактора и оръдието е само 30 мм-ово.

Не съм пилот, но от физиката помня, че ускорението не е при завиване. Ускорението е при излитане, до достигане на максимална скорост. И колкото по-бързо се достига макс. скорост, толкова и ускорението е по-голямо, съответно и натоварването. При завой, мисля беше ъглова скорост.

И аз не съм пилот, и аз помня нещо от физиката. Ускорението е първата производна на скоростта по време, или втората производна на изминатия път. Ако се променя линейната скорост, ускорението е линейно, ако се променя ъгловата скорост тогава е ъглово ускорение.

Вместо въоръжение ще му сложат допълнителни резервоари за гориво, може и външни. С тях обсега ще е по-голям и споко може да се лети Москва-Ню Йорк. А друго си е някой олигарх да кацне там с МиГ, рейтинга му отива в небесата!

ъъъ не. МиГ-29 е лек изтребител и не (може да) носи много "багаж". Двигателите му трябва да се преработят из основи, за да се увеличи ефективността им и да може да минава повече от 3000 километра (с резервоари).

Няма невъзможни неща. Може да преправят и кабината от 2-местна на 4-местна. Доколокто си спомням, в Африка имаше някакво местно величие и обикаляше страната си с МиГ-а.

То може да се направи, но коя страна ще даде разрешение частни лица да летят с над 2 хиляди километра в час? Каква подготовка трябва да има пилот, за да има разрешително за подобни полети? И добре, да речем че получат нужните разрешителни - този тип двигатели имат много ограничен ресурс, кой ще го удължава? Каква е гаранцията, че тява са за боен самолет ...

Отново ще има "мирно орящият трактор отвърна на огъня и излетя в неизвестна посока"....

Ако се объркат пак нещо тези бизнесмени, освен че ще катастрофират по-лесно, ще удрят и много лесно пътническите самолети. Безопасността на летенето ще намалее експонециално на броя нововъведени МиГ-ове.

След 'невероятните му успехи' и нулеви продажби за последните години - да му пожелаем успех като пътнически самолет.

Онзи ден като четох за спортният клас самолети и се чудех що не направят нещо такова - прим да вземат някой стар Миг - и ето, браво супер идея!

после хора като Пенчев ще се разкарват в тях докато не тупнат на земята, или ги свали някое ПВО по погрешка

Забавно е как всяка положителна новина идваща от РФ предизвиква бяс у родните слуги на евроатлантизма... Е, те са длъжни да изпадат в бяс, защото иначе финансирането им ще бъде спряно! :))

ама би ли повторил това, за "положителната новина от РФ"? Изглежда нещо съм пропуснал, без да забележа...

пак топлата вода ще откриваме

50 000 долара за 2000км.:))))))

Ще бъде създаден - вероятно 2078 на 9ти май?

Нашите пишман "бизнесмени" се потрошават с некакви щайги с по 20 коня двигателчета. Представям си какво ще става с такъв АТ... Успокоява ме само това, че са ганьовци и скръндзи.

Брюки прЪвръщаются, превращаются брюки...

Пълна глупост е написаното ! Хем превръщат МИГ-а в самолет за цивилни полети, хем новия самолет няма да е идентичен с МИГ-а !? Явно става въпрос за нещо съвсем различно и ново, ама пак някой не е разбрал. Иначе излиза като да вземеш автомобил от Ф1 и от него да направиш лимузина за бизнесмени !!!

Въоръжението остава.

всичко руско е боклук..ха.ха.ха ВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя „МиГ” съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни. При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са и технически неизправности.По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка „МиГ”, както и 10 вертолета. Индия планира да замени част от тези изтребители с френски Rafale. През януари компанията Dassault победи в индийския търг за доставка на 126 самолета на стойност 10-12 милиарда долара.

Нашите русофилистици каквото и да им кажеш за ватенките няма да повярват,входа за мислене при тях е блокиран още по време на комунизма и в тиквите им има само ROM-ве(за раб фак селяните да питат чичо Гошо какво е) та нищо друго не може да промени структурата им и за това е загуба на време да им се обяснява каквото и да е-реагират само на команди от партийния

предполагам, че на мангалите просто не им е издържал джегера и са почнали да берат "джелезо" докато са "карали" миговете...

Щерев, в статията пише специфично само за Миг-29, а ти си включил всички руски изтребители в Индия от 1971 насам. Що не включиш и самолетите от Втората Световна Война тогава? Само за сведение Индия е закупила до момента общо 113 Миг-29 и като цяло са си доста ОК с тях - последните 45 са ги купили 2017г. Мисли малко! Ако бяха такива боклуци, за каквито ги представяш, щяха ли да дадат една камара с пари да си купят още 45 от тях преди 3 години?