Русия слива корпорациите "Сухой" и "МиГ"
Директорът на по-успешната компания "Сухой" е отстранен
Обратно в новинатаКоментари - Русия слива корпорациите "Сухой" и "МиГ" | IT.dir.bg
Коментари
Опря яйцето у гъзо на Путя....такава администрация и разхищения не са били и при Брежнев. Незнам кой поред "шеф" на СУхой е уволнен, но последният шеф е от години ДЪРВОСЕКАЧ В КОМИ. Защото руснаците до днес нямат двигатели 5-то поколение, както бе решила Партията на единоросите.
"...През 2018 г. приходите на компанията достигнаха 114,5 млрд. рубли (1,2 млрд. евро), при нетна печалба от 4,08 млрд. рубли (450 млн. евро). За сравнение - печалбите на "МиГ" за 2018 г. са около 89,5 млрд. рубли (около 1 млрд. евро), а нетните печалби - 3,5 млрд. рубли (400 млн. евро)...." Няма как 114,5 млрд рубли да са 1,2 млрд евро и едновременно с това 4,08 млрд рубли да са 450 милиона евро или 3,5 млрд. рубли да са 400 млн. евро. Джурналиста от Rossia Beyond явно е скаран с математиката или както винаги е свикнал да послъгва и да меша бляновете си с реалността.
Компанията ще продава на междънародния пазар под марката "Сухо Ми " а в Япония като "МиСу " .....
Действайте. Ми не става с икономика ориентирана само към грабене на ресурси. Требе и някви продукти да се правят конкурентни. Отделно авиацията ще се промени в цял свят, както всичко ще бъде автоматизирана. Логично е да има една компания. Американците скоро директно ще заменят НАСА със Спейс Екс. Така че това с мегакорпорациите си е тренд световно. И то опасен. Ма ние плебса само ще си коментираме, а богоизбраните ще си ни шибат и тва е.
Ето това вече не е добре.....Липсва ли вътрешна конкуренция, настъпва застой. А и МиГ се беше специализирал в създаването и проектирането на леки изтребители и прихващачи, а Сухой на тежки изтребители и бомбардировачи....По този начин с обединяването ще се загуби точно този конкурентен модел който караше Сухой и МиГ да се конкурират за парите от обществените поръчки на руското МО и създаватше предпоставки конструкторските екипи да влагат всичко от себе си при проектирането на самолетите...Ще поживеем ще видим....
Реално, няма никаква драма. И двете компании са държавни. Явно вече няма необходимост от два различни бранда и модификации на подобни в класа си бойни самолети. От край време Су са просто по-добрия и скъп вариант на подобните нему МиГ-ове. Това е все едно да сравняваш, например Тойота с деривата му, Инфинити - един консорциум с два бранда, като единият предлага просто по-луксозния вариант. Тук няма конкуренция а просто запълване на пазарна ниша...
Пълни глупости!!!! Всяка самолетостроителна фирма има ПОЧЕРК и ТРАДИЦИИ!!! И всяка се специализира в проектирането на конкретен тип самолети. Защо ОКБ Антонов не "правят" изтребители? Това не ти е Америка или UK да се консолидират петдесет самолетопроизводителя. В Русия са ДВЕ фирми и обединяването им говори за липса на поръчки, ниска ефективност, дотации и липса на конкурентноспособност на това което произвеждат.