Русия слива корпорациите "Сухой" и "МиГ"

Директорът на по-успешната компания "Сухой" е отстранен

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Опря яйцето у гъзо на Путя....такава администрация и разхищения не са били и при Брежнев. Незнам кой поред "шеф" на СУхой е уволнен, но последният шеф е от години ДЪРВОСЕКАЧ В КОМИ. Защото руснаците до днес нямат двигатели 5-то поколение, както бе решила Партията на единоросите.

Яйцата на ртийп у гзо и яйцата на ахмет в брадата...

Тия удоволствия са резервирани за руските 'асове' и посланици..

"...През 2018 г. приходите на компанията достигнаха 114,5 млрд. рубли (1,2 млрд. евро), при нетна печалба от 4,08 млрд. рубли (450 млн. евро). За сравнение - печалбите на "МиГ" за 2018 г. са около 89,5 млрд. рубли (около 1 млрд. евро), а нетните печалби - 3,5 млрд. рубли (400 млн. евро)...." Няма как 114,5 млрд рубли да са 1,2 млрд евро и едновременно с това 4,08 млрд рубли да са 450 милиона евро или 3,5 млрд. рубли да са 400 млн. евро. Джурналиста от Rossia Beyond явно е скаран с математиката или както винаги е свикнал да послъгва и да меша бляновете си с реалността.

Компанията ще продава на междънародния пазар под марката "Сухо Ми " а в Япония като "МиСу " .....

;)

"Прототипът на кораба "Старшип" се разби при кацане в Тексас."

"Прототипът на кораба "Старшип" се разби при кацане в Тексас (видео)"

Действайте. Ми не става с икономика ориентирана само към грабене на ресурси. Требе и някви продукти да се правят конкурентни. Отделно авиацията ще се промени в цял свят, както всичко ще бъде автоматизирана. Логично е да има една компания. Американците скоро директно ще заменят НАСА със Спейс Екс. Така че това с мегакорпорациите си е тренд световно. И то опасен. Ма ние плебса само ще си коментираме, а богоизбраните ще си ни шибат и тва е.

Ето това вече не е добре.....Липсва ли вътрешна конкуренция, настъпва застой. А и МиГ се беше специализирал в създаването и проектирането на леки изтребители и прихващачи, а Сухой на тежки изтребители и бомбардировачи....По този начин с обединяването ще се загуби точно този конкурентен модел който караше Сухой и МиГ да се конкурират за парите от обществените поръчки на руското МО и създаватше предпоставки конструкторските екипи да влагат всичко от себе си при проектирането на самолетите...Ще поживеем ще видим....

Реално, няма никаква драма. И двете компании са държавни. Явно вече няма необходимост от два различни бранда и модификации на подобни в класа си бойни самолети. От край време Су са просто по-добрия и скъп вариант на подобните нему МиГ-ове. Това е все едно да сравняваш, например Тойота с деривата му, Инфинити - един консорциум с два бранда, като единият предлага просто по-луксозния вариант. Тук няма конкуренция а просто запълване на пазарна ниша...

Пълни глупости!!!! Всяка самолетостроителна фирма има ПОЧЕРК и ТРАДИЦИИ!!! И всяка се специализира в проектирането на конкретен тип самолети. Защо ОКБ Антонов не "правят" изтребители? Това не ти е Америка или UK да се консолидират петдесет самолетопроизводителя. В Русия са ДВЕ фирми и обединяването им говори за липса на поръчки, ниска ефективност, дотации и липса на конкурентноспособност на това което произвеждат.

Един път и вие колега да напишете нещо смислено.

Браво, браво, браво господине! В Русия се консолидират компании - очевиден провал и некомпетентност. В САЩ се консолидират компании - фундамент на иновация и успех. … а, дано ти мине!