Коментари - Русия тества новия си пътнически самолет | IT.dir.bg
назад

Русия тества новия си пътнически самолет

Изпитанието гарантира, че МС-21 няма да има проблеми с наводнени писти

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Русия тества новия си пътнически самолет | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Интересното при него е, че по дизайн може много бързо да се приземява навсякъде и по всяко време, без да има нужда от пилотска намеса.

Добър, лош - техен си е. И имат вътрешен пазар за такива самолети за поне 300 бройки. Няма да се оставят да зависят от американците. На американците не може да се разчита. Каква файда, че им били добри самолетите, като изнудват ?

Желая им успех!

Аха, нещо като Боинг 737. Като онзи ден, дето падна от пистата, вече приземен и се разцепи. 20 души загинали. Кой поред вече 737, загубихме им бройката. Ама нито една агенция не каза нито че е американски, нито че е Боинг, нито че е 737. Ей така - самолет някакъв, взел, та се поразбил малко. Друго си е да владееш медиите ...

О, не, руските превъзхождат всички останали по тоя параметър.

Добра машинка . И евала на руснаците вече ще си полза свои собствени самолети, собствено производство вместо да купуват падащите бараки на boeing или еърбъсите . същото така и ще ги продават по целия свят свойте МС-21 . Русия успя отново да възстанови това което по време на педограцията през деветдесетте години на 20 век беше унищожено с помощта на западните партньори и компании като Боинг Airbus, същите тези западни боклуци които въпреки че тръбят наляво-надясно за равнопоставеност и свобода на избора, но изобщо не обичат никаква реална конкуренция и се старая да я смажат още в зародиш.

Щом няма да има проблеми с наводнени писти, значи може да каца и на ремонтираните Фъдъчеви булеварди по време на дъжд.

На тоя дори корпуса му не е руски. Всъщност нищо руско няма. Влезте във Википедия и вижте. Всичко е на американски и английски компании.

По кво разбра че е добра. Кой параметър е добър?

От 2011 я претоплят рази новина.

Колко трябва да си тъп и отчаян да слагаш минус на въпрос?

"Сделано"-то му е руско и това му е големият проблем.

Вие платените безмозъчни орки вече 3-то поколение от 2005 виете, че ей на още няколко месеца и Русия с Путин начело отива в трапа и че руснаците ще обесят Владимир Светлоносеца... Аре у лево. Ей сега нефта става по 20 бакса и Русия пада... така вече 20 години лаете откак Путин е на власт.

Хайде пак, американците са ви виновни. Сухой супер джет е финансиран на 100% от Boeing. С руски двигатели МС-21 няма никакъв шанс на пазара. Защото ще се превърне в логистичен кошмар за операторите. При сегашната изолация на Русия, не може да се надява и на американските двигатели. Така че спокойно може да му сложат кръста, като на SSJ-100, Ил-114 и Ту-204.

Г-н Станков, производството на съвременните пътнически самолети е МЕЖДУНАРИДНО КООПЕРАТИВНО начинание. Всеки съвременен граждански самолет е като географска карта на света. САМА държава не може да го произведе, защото разходите му в този случай, ще го направят НЕПРОДАВАЕМ. Така че, надявайте се!

Абе муньо. Ит 2011 когато направиха първия прототип и квичат Руски самолет руски самолет руски самолет. Да ама не.

Неее... Не си родоотстъпник. Хич не си ПРЕДАТЕЛ НА РОДИНАТА СИ. НЕ БЕ... НЕ СИ ДОЛНА ОТРЕПКА... НЕ СИ... ХИЧ.

В нормалните страни това нещо не може да получи разрешение за кацане. Ще си летят в Русия и Индия. Даже последното не е сигурно.

Накарай Аерофлот да си смени западните самолети с руски и тогава пиши!

Тоя тип си е бивш доносник та няма как да не жали за миналото но като нямаше лустрация като в бившето ГДР такива като него останаха тук да ги храним а те да ни храчат,че вече никой не ги е..ва за нищо.....жалки помияри на прага на отчета пред създателя си.

Гогето пак снощи е спал на мокри вестници-абе тъпо "журналистче" къде видя IT новина в този аероплан?Изобщо вдяваш ли нещо в тия науки?

ОКБ на Яковлев не е конструирало НИТО един читав реактивен самолет. Гола вода са и военните им изделия и гражданските. Защо сега решиха, че без необходимия опит могат да направят средномагистрален лайнер? Последният опит Як-42 беше тотален крах и като конструкция и като концепция и като икономика. Сега се напъват за поредния боклук.

Вой,рев,писъци,квичене,скимтене късане на дрехи,скубане на коси,посипване на глави със пепел,драскане със нокти по асфалта, тръшкане,подскачане,удряне на главички у гредата,нпо-соросоидната-измет страдаща от злобядист и славянофобия се гърчи в собствените си изпражнения като настъпан плужек ааааааауууууу,густоооооооо,всяко вашо страдание и гадост доставят на нормалните читатели радост :-):-):-):-):-):-):-) БЕЗ АНАЛОГ.mucosolvan

'Славянофобия' бабинта ти. С Чехи и поляци никой няма проблем- само с немитата орда от Средна Азия.

Разбрахме те че си РОДООТСТЪПНИК, мразиш БЪЛГАРИЯ си предателски помияр на верижка. Няма нужда да квичиш повече дрогирано педи.

От статията не става много ясно че въпросните сертификационни тестове са САМО с американския двигател.

И аз ... в сериала на "National Geographic " ...

Руския е още на чертожната дъска... Ама с мниго добри параметри... На теория.

Цитат: "Airbus свива производството си на самолети с една трета заради коронавиуса. Европейският производител ще доставя по 48 самолета средно на месец"

ПО ДВА НА РАБОТЕН ДЕН

Де си видял славянин с дръпнати очи бе? Твоите псевдо славяни мразят в червата нас българите и всички християни. Начело инат евреин с име Шаломов и всичките им приятели изповядват исляма. Всеки седми в Терорусия също. 30 млн мюсулмани. 30 млн!!!! Ти ли ще му говориш за славяни и християни бе боклук?

Най-вероятно съдбата му ще е подобна на Су-100 Суперджет. Пряк конкурент на Аербус и Боинг, щеше да отнема пазарен дял, много специален, страхотни двигатели, без аналогов и т.н. В крайна сметка никой не го иска ни на Запад, ни на Изток. След последната авария с него не искат да летят и пътниците в Русия...

Дано само не го тестват над България , освен ако не е покрай вила Росенец

SSJ-100 не е лош самолет. 85% от него е импорт, немски, френски американски. Като регионален самолет можеше да намери своето място на пазара. НО! Руската имперска политика и глупостта на политиците убиха и този иначе много сносен проект. Просто трбва да се мисли, а не да считаш всички за глупаци.

соросодобитък квичи и мучи на умряло от каруцата. хахаха

И що виниш самолета за това ИДИОТСКО изпълнение ??? Всеки ден по света катастрофират идиотски ( по вина на задкормилното устройство) бая мерцедеси, лексуси и бентлита. Това по вина на колите ли е ? Прави ли ги лоши коли или не ???

Отде ви изравят бе.

Всъщност почти никой в БГ не мрази руснаците. И почти всеки с всичкия си ненавижда пасмината ви отцепродажни руски слуги.

То се вижда кой коментира и кой мучи и квичи.

Руснаците били с дръпнати очи, а?! Е, явно живееш на друга планета, ама карай... To, бива сляпа злоба, истерия и малоумие, ама твоето е направо впечатляващо!

Ха сега кажи кой параметър му е супер.

Аа бе това ЩЕ произвежда ли се или от 2015 година е само ЩЕ 10:39 01.08.2015 , 1527 преглеждания Увеличи текстаНамали текста 100 години след построяването на първия български самолет от именития конструктор Асен Йорданов, в страната ни отново ЩЕ се произвеждат самолети. Фирмата ACS ЩЕ създаде модел SKYLEADER 600, който ЩЕ се сглобява в завода ТЕРЕМ-Летец в столичния квартал „Враждебна“.

Аре пак минуси на въпрос... Това ли са аргументите?

Патриот си ти. Знаем те. Винаги ще оплюеш родината си. Това е целта на живота ти. Да мразиш България. Ти си позор бе.

Москва не е РУСИЯ. ТЯ Е ЕДВА 10% ОТ НЕЯ!!! Набий си го овчата глава. Да беше гледал парада поне. На изток от Казан няма никой с европеидни черти. Глупави надъхани русороби. Отвори картата и виж как изглеждат руските народи по географско положение.

Той всъщност не е българин. Пише от Санкт Петербург. И едни рубли му дават. Заработва човека!

Браво. Трябва да има алтернативи. Само Бойнг и Еърбъс не е добре. Да пожелаем четен брой излитания и кацания.

Интересно,като е "сглобен" от американски и английски части защо твърдите че е пълен боклук и не става за нищо?...Абе важно е да обичаме атлантическите ценности....

По-добре им пожелай равен брой излитания и кацания пък дори и да са нечетни. Че вече един супер самолет им падна още на демонстрациите! А дадоха пари за разработката на родно руско производство повече от колкото е стойността на боинг с цел да вземат 11% от световния пазар, но не успяха да стимулират дору руските компании да си заменят еърбусовете и боингите. Да видим дали мс-21 ще е по-успешен от сухой суперджет!

Не е задължително параметрите му да са "супер". Достатъчно е да е безопасен и икономически изгоден в експлоатацията. Останалото е работа на мениджърите на авиокомпанията.