Коментари - Спестихме 10 милиона, но изгубихме клиентите си: Компания съжалява, че е заменила работниците с AI | it.dir.bg

Коментари - Спестихме 10 милиона, но изгубихме клиентите си: Компания съжалява, че е заменила работниците с AI | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

СВИКВАЙТЕ. ТАКА ЩЕ Е ЗАНАПРЕД. ВСИЧКИ МИСЛИТЕ ГРЕШНО. НЕ ИКОНОМИЯТА ВОДИ КЪМ ИИ. ФИРМИТЕ НЕ СА БЪДАЛИ. ГРЕШКИТЕ НА ХОРАТА КАРАТ ШЕФОВЕТЕ ДА ТЪРСЯТ ДРУГИ НАЧИНИ. ЕДИН ТАКЪВ НАЧИН ДА СЕ НАМАЛЯТ ГРЕШКИТЕ Е ИИ. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ИИ Е ОЩЕ В ДЕТСКАТА СИ ВЪЗРАСТ. НО ТОВА ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ. ЛИЧНО ПОЛЗВАМ ИИ И ВИЖДАМ НА КАКВО Е СПОСОБЕН. НЕ СЕ УСПОКОЯВАЙТЕ , ЧЕ ТАЗИ ВЪЛНА НЯМА ДА СЕ НАДИГНЕ. ОЧАКВАЙТЕ УНИЩОЖИТЕЛНА БУРЯ НА ПАЗАРА НА ТРУДА В СЛЕДВАЩИТЕ 5 ГОДИНИ. ЕДИНСТВЕНОТО ЛЕКАРСТВО Е ДА ПИТАТЕ ИИ В КАКВО ДА СЕ ПРЕКВАЛИФИЦИРАТЕ. ТОЗИ ТЕКСТ ЩЕ РАЗБЕРАТ САМО ХОРА КОИТО СА СЕ НАУЧИЛИ ДА ПОЛЗВАТ ИИ. Останалите само ще се самоуспокояват и ще недоволстват от лошите шефове които са им плащали месечните разходи. На лошо ще е когато шеф ти стане ИИ. Тогава ще се усети какво сме имали и после загубили. Тогава ще се превърнем в роби.

Но нкцм

По принцип, истината е, че ИИ може без проблем да замени много хора в коя да е компания и честно казано, може да реализира огромни спестявания. Просто не са познали правилните хора за замяна. Да пробват да заменят: - борд на директорите - т.нар. "С" ниво директори, започвайки с изпълнителния директор (СЕО) и всички останали по веригата - СТО и прочее. - всички нива директори, вицепрезиденти и подобни - 90% от отдел "Човешки Ресурси", особено тези, които се занимават с корпоративната "култура" В общи линии, ще се постигнат следните няколко успеха: - работата ще върви по-добре - ще се губи далеч по-малко време в бюрокрация - решенията ще са смислени - финансовите спестявания ще са стотици пъти по-големи, отколкото заплатите на всички останали служители взети заедно.

Колкото по малко хора работят и е по голяма безработицата,толкова по малко клиенти ще имат фирмите,покупателната способност ще е по малка и от там икономиката ще влиза от криза в криза,компаниите от фалит във фалит... Колкото по малка е безработицата,колкото повече хора работят и най важното,колкото са по високи доходите на тези хора,толкова повече клиенти ще имат фирмите,от там по голям оборот,по големи печалби,развита икономика... Повечето наши робовладелци това не го вдяват,но това е защото масово се работи на ишлеме тук,нямат собствени марки,защото и е толкова и акъла да си разработят собствена такава и да завъртят бизнеса си около нея. Тук обаче се мисли в посока,не как да си развия фирмата,а как да изкарам едни бързи пари и да ги похарча за глупости,като скъпи коли,палати,любовници,ресторанти,яхти ...

Откакто започна ИИ хайпа, не спирам да питам - то хубаво ИИ ще измести хората, ама тези хора като останат без заплати , как ще купуват - нали в крайна сметка бизнеса иска да продава на същите тези хора... Безусловнит базов доход още не е на хоризонта...

Нищо никой няма да купува. Май още не сте разбрали ултимативната адженда на фараоните. В момента, в който ИИ може да замени хората, стадото става излишно. Пускат вирус Х и си оставят едни 100к за поддръжка на критичните системи и си разпределят планетата без "да им пречи" стадото. Една шепа "избрани" на които нищо никой да купува няма да им трябва просто защото ресурсите на практика за малкото останали ще са неограничени. Ще си построят "рай" на земята и ще си живуркат, а роботите ще бачкат за тях. Това е ултимативната им цел. Ако си мислиш, че те не са си задавали въпроса, какво ще правят тия, е...задавали са си го и със сигурност имат хипотетично решение, даже и правиха тренировки за него...

И без АИ не бих ви ползвал. Толкова спада кредитния рейтинг при покупки с кларна, че просто е отврат.

За непосветените, може ли да ни разясниш, как спада кредитния рейтинг при покупка с Кларина?

Преместих...

Сегашното поколение ИИ наистина е нещо ново, но и тук както винаги се получи един хайп и свръхочаквания, за да може машината да се върти докато всички не се почувстват измамени. Сега ще наливат милиарди в технология за агенти, с която например можело да се резервират самолетни билети. Според това е пълна глупост. Първо, ако компаниите искаха роботи да могат да резервират билети, то щяха да предложат стандартизирано АПИ за резервации и тогава нямаше да има нужда от ИИ за тази задача. Работата е там, че те не искат това. Второ, дори и това да работеше, аз не искам ИИ агент да ми резервира билетите, простото защото няма да знам дали наистина е следвал моите интереси за цената, а не някакви спуснати му от облака инструкции да предпочете тази компания, която е платила повече за реклама.

Всеки нормален съпорт си има първо и второ ниво. Първото ниво е някой с наизустени отговори, на най-често срещани проблеми. Неговата работа е да бъде филтър за да не задръства специалистите с глупоси, но като разбере, че работата не е за него, да ескалира. Понякога дори и с човек е трудно докато разбере, че трябва да те прехвърли към второто ниво. Опитай се да направиш това с АИ, ще те върти само в омагьосан кръг с глупави препоръки. Много ясно, че клиентите ще ви псуват. Представете си някой да има проблем с плащане или да трябва да му върнат парите и да си приказва с чатбот. Пълна тъпотия !

Балончето тепърва следва да издиша ама