Tesla представи Megapack – огромни хранилища на енергия
Новият продукт на Илон Мъск прави възобновяемата енергия много по-практична
Обратно в новинатаКоментари - Tesla представи Megapack – огромни хранилища на енергия | IT.dir.bg
Коментари
Производството на литиеви батерии е едно от най 'мръсните' в света. Колите на Тесла и останалите простотии на Мъск изобщо не са "еко" или "зелени", напротив - те замърсяват природата много повече. Ама зомбираните Мъскови почитатели са прекалено тъпи да вденат простата истина.
Това е версията на саудитски шейхове, ирански аетоласи и руски олигарси.
реалният им конкурент не е нещо си на Роwеrрасk, а всеки аналогичен дизелов/газов генератор. Това което варината на Мъск прави с размери на корабен контейнер (6 на 2,5 на 2,5 м, или 12 на 2,5 на 2,5 м не е уточнено за кой от стандарнтите корабни контейнери става въпрос) един обикновен дизелов генератор с размери 1,5 на 1 на 1 м го постига без проблем. при това на цената само 10тина хил евро. когато сравняваш дали има смисъл от нещо или не, трябва да го сравняваш с това което ползваш в момента а не с по-стара версия на същото. същото е и с колите. примерно ураа колите на тесла имат почти 2 пъти по-голям обсег от останалите ел.коли. добре обаче сравнено с нормалните ни коли на бензин/дизел все още имат 3-4 пъти по малък обсег и се зареждат не за 5 минути а за 5 часа. и какво - въпреки невероятните успехи на тесла колите на фона на останалите ел.коли ние продължаваме да си караме бензинови/дизелови. с други думи браво, но има още много път да извърви тази технология преди да се превърне в смислена алтернатива.
не ти знам колата колко кара с дизела, ма моята повече от 600 км не прави с едно зареждане. А тесла определено е над 500км. Зареждането от технологията може да бъде до 30 мин. Ако се пробваш с дизел генератори да направиш същото количество енергия - бих искал да те видя в средата на производствения процес... ама без маска. И още ... тези батерии съхраняват ИЗЛИШНАТА енергия която е продуцирана и я дават обратно когато е нужна. Така че аналогиите ти са глупави. Единственото което е кофти е че никой не казва колко вредни емисии и какъв вид са образувани за направата на тези батерии и какво става с тях след като им изтече времето за работа. Тука в Германия имат голям проблем с батерии и вредните емисии от тях ВЪПРЕКИ, че се събират отделно и се рециклират.
Стига с този дизел бе. хората гледат как да не прецакват планетата, ти за дизели мислиш. Ех тези пари, ех тези икономии, ех тази мизерия.
Само дето забравяте най-важната идея на тия агрегати ( PowerPack ) за разлика от дизеловите. Докато заработят дизеловите има едни ОГРОМНИ UPS-и дето струва майка си и баща си + част от тях вече съдържат същия литии като PowerPack-a и чак след това идва дизеловия агрегат. Така че целия ви тоя дълъг пост е пълна простотия от гледна точка на информация. Успех
Някои си влагат парите за наука и технологии, за бъдещето, а други - за оръжия. Въпрос на ценностна система...
А Тесла, Енропа и света ЩО НЕ ДАВАТ на България да произведе иновативната ел. енергия от вода, която е открила ???????
Вредни емисии, ала-бала ... А какъв ще е екологичният откат от производството на тези мощности??? Батериите да не ги правят от планинска роса??? Всички подобни "екологични" технологии просто пренасят замърсяващите производства по-далеч от градовете ни, но уви пропускат да споменат, че все още на планетата Земя!!!
Нищо не пропшускат. Пропускаш ти от тъпотия. То си пише в статията - 4 пъти по бързо от каквато и да е пикова централа, съответно и много по малко енергоемко и водещо в пъти по-малко замърсяване, което се "изплаща" в такива случай Многократно. Например струващия 60 милиона долара Hornsdale Powerpack в Австралия досега е спестил за година и половина 40 милиона долара и до края на годината ще се изплати. Всяка друга мощност ще се изплаща десетилетия.
Кефи ме тия Мъск, успява да индустриализира технологии, за които само си говорим общи приказки. Може за сега да не е на печалба, но самият факт, че разработва технологични решения базирани на познат принцип, но никога в такива мащаби, е показателен, че се мисли много.
Тесла пак ЩЕ прави нещо... но само ако намери инвеститори, като от многото де са се наредили на опашката в статията обаче споменават само една дето май само Тесла я знае;)
Другари, а къде е руският отговор на това предизвикателство. Не получихте ли опорни точки ???
Русия си има предостатъчно природни ресурси за енергия и именно заради това се опитват да я подчинят. Сигурно преди 10-15 години бях чел за това, как в бъдеще обширния Сибир ще е мястото за развитие с нарастване на населението и на пръв поглед изглеждаше странно, ноооо там има много свободна територия, прясна вода и ресурси. И за трите се водят воините по света, та не е зле да сме си добре с Русия. Живота не е само в близките 5 - 10 години.
Тесла не "ще", а прави. И не търси инвеститори, а предлага като готов продукт. След кратък анализ клиентите ще се редят на опашка, така както се редят за колите, за ракетите, за керемидите.
Стига с тази тесла бре, няма ли български технологии, изобретатели, наука, техника... каква ви е далавера да рекламирате БЕЗПЛАТНО скъпи корпорации, които и цент няма да ви дадат
Интересно каква технология ще ползва ?
За разлика от електоавтомобилите, това ще е по-перспективно, но пак всичко ще зависи и от цената.
проблемът на колите му е свързан от една страна с петролната индустрия... няма ли петрол, няма долар и от там няма икономика и не само на САЩ :) Друг проблем е, че капацитетът на електропеносните мрежи не е осъразмерен , за да поеме изведнъж толкова голяма консумация на ел. енергия, ако изведнъж няколко десетки милиона човека се сдобият с такива кали.
да обяснят колко енергия ще се изхаби за направата на 1 Megapack и колко от природата ще се замърси с токсични отпадъци.
медараск? кво е тва име ве хаха, малко звучи като пед...ск :)