Коментари - Япония строи кораб за пренос на електрическа енергия | IT.dir.bg
назад

Япония строи кораб за пренос на електрическа енергия

Ще съхранява и пренася ВЕИ електричество от морето до брега

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Япония строи кораб за пренос на електрическа енергия | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Руснаците имат кораб със ядрена електроцентрала, който може да достави огромна мощност навсякъде. За момента го използват за снабдяване при работа във вода, и е заминал да захранва аварийно някакъв град със прекъснато електроснабдяване.

и като тресне авария... в радиус 20 мили ще има риба за събиране..и каквото там изплува на повърхността :)

Ето в какво се превръщат милиардите събрани (съдрани) посредством търговия с емисии.

Съдират ти гъза да тролиш за копейки.

_stankow

Япония пусна наскоро подводница с литиеви батерии. Не оловни акумулатори, а литиеви батерии. Изминаваното разстояние под вода без излизане на повърхността се увеличи двойно и тройно. Цената е намаление на бойната устойчивост, повишаване на опасността от катастрофален пожар и др. прелести. Но очевидно са натрупали опит с мощните батерии и искат да го приложат и другаде. Ще измъкнат грант от МВФ, сигурно е !

Япония е СВЕТОВНА ИКОНОМИКА, сука. Толкова силна, че Япония плащаше, като репарации за ВСВ, приключенията на САЩ в Ирак. А преди 5 години заводите "Круп" произведоха 2 суператомни подводници а Германия ги....дари на Израел. Като репарации. Едната ли беше $ 2 млд, двете ли бяха, не си спомням.

2045 г. - Аре бе, кога ще пуснат тока? - Няма да е скоро, корабът е заседнал в Суецкия канал.

Чета и не мога да повярвам! Трябва да има нещо сгрешено в превода. От написаното въобще не става ясно, как кораб с батерии се явява икономическа алтернатива на подводен кабел. Ами че то кораба ще изхаби повечето енергия за един курс. Въобще не се споменава, че самите ВЕИ също трябва да се оскъпят, като им се инсталират батерии. Най-шокиращото е предполагаемата автоматизация на процеса по замяна на пълна с празна батерия в открито море. Много странна новина...

Някой го е сметнал и сметката е показала, че ще има смисъл. Не е нужно всеки да разбере и повярва.

_stankow

Има смисъл, но не икономически. Пропаганден. Ние надплащаме тока двойно, вземат ни "данък C02", формират се фондове и от тези фондове се финансират такива диващини !

Ето ти сценарой - в морето се създава електриччество, дали от вълните, вятър или някакви електрически медузи (това с медузите до някъде е майтап, но се работи по добив на електричество от биоорганизми така че нищо чудно и да се заселят някакви био реактори за ток). Та идва кораб и се вързва към станцията за да зарежда батериите. Малко преди да се е заредил на 100% идва друг кораб и в момета, в който първия кораб тръгне към брега вече се зарежда втория и не се губи енергия и няма нужда да има още батерии на мястото на производството на енергията. Като за Япония е добра идеята, защото те нямат от къде да вземат още земя, а и за държави дори като България без много енергийни ресурси може да бъде вариант.

Не вярваш, защото си неук. Една кола за да измине 100 км и трябват 15кВтч Айде на този кораб да му трябват 1500кВч за 100 км. За 300 км 4500кВч или 4,5 МВтч или около 2% от енергията която ще пренася. Отделно може да има платна и понеже е антономен не е нужно да има такава мощност на двигателите и скорост от 50-60 км/ч. Стигат му 10-15 км/ч. ВЕИ не им трябват батерии, тази работа се изпълнява от корабите с батерии, които се сменят на два дока. Само трябва превключване. Пълнят се батериите, през това време на другия док се закача друг кораб и като се напълни първия се превключва мрежата към втория кораб. Първия заминава, идва трети и заема мястото на първия и чака да се зареди втория и т.н. или ти е бедно въображението щом не си видял веднага тази проста картинка или не знам какво.

Nishto ne razbrah