Коментари - Япония възнамерява до 2035 г. да построи завод на Луната | IT.dir.bg
назад

Япония възнамерява до 2035 г. да построи завод на Луната

Токио възнамерява да произвежда водородно гориво, вода и кислород

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Япония възнамерява до 2035 г. да построи завод на Луната | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Япония да гледа да избегне поредния си фалит. Другото са глупости, то е ясно.

Хахахахахахах САЩ имат трилион пъти по-голям дълг от всеки друг.

И я възнамеряван да си купим овци до 2025 г.

Йелоустоун между другото ще се събуди скоро, следващите 20 макс 50 години и ще изтрие америка и канада от картата

Приятелю, ако се събуди тоз вулкан, ще има климатични катаклизми на цялата планета. Човечеството е преживявало подобни неща и това ще преживее. Отделно, Канада е страна, намираща се на континента Северна Америка, така че написаното от теб е пълна глупост.

На него не му пука за Америка и Канада за Русия се надява да изпъкне като алтернатива. Само дето има други държави преди нея и то доста

Учените не могат да кажат кога ще се случи, ти си убеден! Вземи им звънни и ги предупреди! Това е сериозен пропуск в знанията им! ;)

А Дядката в коя зона е? С нанайси сме в една и съща зона

На психодиспансера ли?

това си е новина.Ще се опитаме да клатиме космоса.

Ей, имате късмет, че си спа цял ден - а Дира само дебне и пуска фалшивите новини главно сутрин - и като стана вече са заминали... :/

Ако искате по-навременни включвания от авторитетния астро-коментатор Нанайси, които да не изпускате - пуснете петиция до Дира да пускат новините по Източно Американското стандартно време!

Аз искам по-навременни включвания! По времето, когато пишеш, съм в къщи и мога да си пусна и БТВ Комеди. Ама сега съм на работа и искам нещо смешно да чета... :)

Хей, как сте тук - във Фенклуба на младия фантаст? Мислех, че никой не познава и обича фантастиката повече от мен - но преди няколко месеца, натъквайки се на това място, с изумление установих, че има хора (или поне един с различни никове), които са искрено уверени (или поне много им се иска), че фантастиката реално се случва в действителния свят... :) В каква ли шарена, щастлива и нереалена "действителност" живеят тези вярващи... :) Направо им завиждам понякога. Събуждането след това е кофти де. Но с малко късмет могат и да си умрат, без да видят истината.

те по-добре да се замислят къде ще бягат, като почне Япония да потъва съвсем скоро...

Далеч повече ме притеснява скорошното избухване на Йелоустоун насред САЩ. ПП: Така американците ще измрат твърде бързо и лесно... :/

Se taia

Мокри мечти на един прошляк, дето не е направил нищо сносно в живота си.

"скорошното избухване"! И това ли се опитваш да предскажеш? :) Обикновено, когато кажеш, че нещо ще стане след сто години, то се случва скоро. Да се надяваме, че когото "предсказваш", че нещо ще се случи скоро, то да стане след хиляда години! ;)

Ходено е до Луната с мисиите аполо-русаците казват че няма как да не ходено,поради това че техния радиопремник-казват че сиганал им идва от Луната и че донесените проби от американците са сащите като тези които са изследвали руските апарати. Радиацията не пречи-затоа са космонавтски костюми.

Истинатае ,че онлайн-обучението ти се отразява зле!

Аз ще призная че са бил ина Луната и са видяли неща,но ей така просто от уважение към косонавта Алексей Леонов-той в сериозно интревю с него разказва как руските служби едно време са улавяли че сигнала от аполо идва именно от Луната и че са видяли феномени-и това че самия той е виждал такива неща в космосмоса-светещи кръгове,той и другите край него ги наричат нло-та,но не се знае това ли са, ангели ли са(понеже казват че не са ги видяли като метални машини).

През 1965 проф. Фостер заявява, че луната е плазма.

За момента този е най-смешния коментар! А този професор ще задмине и Аполо-нанайси по фантазия! :)))

Излъгал те е!

Не е сигурно ;)

Е космонавтиката голяма наука бре-само ти изтощава тялото. Учените като Галилей,Коперник,Бруно,Айнщайн,фамилията Кюри, Питагор,Менделеев, кой и още не са направили своие открития хората да се опитват да стават съвършени,не имащи нужда от въздух и пр.,тия наричат космонавтиката наука. Можеше да я кръстят тази забава с някое друго име,а не наука.

Еми, то аз до тогава теоретично поне може и да съм умрял...

а бе от де ги вадите тия думи беййй ОРБИТИРАЩА!??????? ОРБИТАЛНА СТАНЦИЯ - ОЗНАЧАВА ЧЕ ЛЕТИ ОКОЛО ОРБИТАТА НА ПЛАНЕТАТА ИЛИ СПЪТНИК И Т.Н.!!

По същество, всяка траектория в космоса е орбита спряма нещо. Кръгова, елиптична, параболична, хиперболична....

по същество, дума "орбитираща" няма и правилно е да се използва "обикаля" или "ще се намира в орбита" или "орбитална станция" и т.н. в зависимост от размера и предназначението на летящия обект спрямо другото космическо тяло. Проблема е че имаме думи и те са добре оформени и влезнали в употреба, но пък някой се опитва да вкарат нови думи които са и недобре оформени и смешни. Като в циганския пълно е с български, гръцки и румънски думи със сменени родове и окончания. Орбитата може да бъде не само кръгова...........

Мале, мале! Грета ще откачи.

а и македонците.. не ми се мисли....

Като се предвид нали че до тогава или от тогава няма да има сащ, логично,но би било изобщо попринцип въцзможност Япония скоро ще есуперсила,но за кратко, след това ще бъде победена от немците в ТСВ. А от 2050 дали ще има хора които се интересуват от техники,май не. Само вегани живеещи по планините.

леле мале кукундрел !

Какво биха били новините споменаващи луната, НАСА и подобни без постовете ти - вече от хосписа. Мъка ама като си Стенли Кубрик от Холивуд на 4-и километър ще си живееш в нея, не е да не опитваха да ти помогнат в клиниката.

Понеже малко сме замърсили нашата родна планета,та дай и по-другите,там сме забравили да оцапаме.

Дай да си стоим тук, докато ни думне някой метеорит и ни затрие!

Съществата живеещи на Луната и другите планети но най-вече те са н Закрилници и затова не падат на Земята големи астероиди. Иначе редовно се насочват такива които биха ни унищожили, иначе как ти се срува само веднъж ударил астероид като унищожил динозаврите и само тогава,когато е станало за добро да няма динозаври,нито преди нито след това не удрят астероиди-малко не ти ли се вижда странно, по-скоро наистина Разумна намеса. Е то може и динозаврите да не ги е удряло астероид-може просто да са изчезнали като други видове,но и това не отрича Разумната намеса.

А как стигна до извода за разумна намеса? Такива огромни астероиди не щъкат наляво-надясно и да удрят постоянно. Такива големи астероиди са рядкост и съответно рядко биха ударили. Но за да ударят Земята, трябва да минат през орбитата ѝ в момента, когато и Земята минава там. Орбитата на Земята е близо 150 млн. км. Прецени вероятността Земята и астероида да са в една точка! "Иначе редовно се насочват такива които биха ни унищожили..." Къде са тези редовно насочващи се астероиди? И от думите ти излиза, че астероидът се насочва насам, но внезапно някакви сили го отклоняват надругаде. Как досега никой не го е забелязал това, освен теб, разбира се?!?

Луната представлява нещо като хлъзгава повърхност,няма пръст или познатите скали на Земята. За мисиите аполо няма истински снимки поради феномените видяни на Луната,из космоса и другите планети,но също и поради радиацията там няма кка да има снимки като тези коит предствят. Даже беше и показано самото студио-това дето е олдрин а на заден план Земята-няма как Земята да се вижда толкова малка от Луната,тъй като е много по голяма. Също липсват звездите които следва да се виждат от Луната. Е иначе факт,за мисиите до Луната частни радиопремници са улавяли мисиите и сигнала си еидвал от там. Докато за космонавта Георги Иванов-той може никога да не е летял в космоса.

Извинявай, ама ти да не си в 3 клас?!

Ба! Дъщеря ми е в трети клас и пише по-грамотно!

Чукча не читател, чукча - писател.

Абе адаш, ти на земята през деня звезди виждаш ли?

винаги ми е чудно хора като тебе, добре нека за момент предположим че хора не са били на луната, и все пак пишеш: "Луната представлява нещо като хлъзгава повърхност,няма пръст или познатите скали на Земята." добре де, тая глупост пък как ти хрумна? това което пишеш няма как да се знае освен ако някой не е бил на луната ... но не, за тебе науката трябва специално лично за тебе да те пита предварително какви доказателства искаш, за да я удостоиш с твоята божествена оценка за правдивост, а като стане въпрос за глупостите плод на твоята фантазия те са автоматично верни.

Вместо да тролиш погледни снимка на Луната,ама не мисиите аполо(е снимките са фалшиви не казвам за самите мисии) такава снимка дето се вижда повърхността макра и малко то далече-е те се виждат как кратерите са с правилна форма и т.н. и се вгледай по-добре в лунната повърхност-не виждаш ли че не е пясък и скали като земните!!

Няма смисъл да гледам снимки на Луната, за да знам, че не са като земните. Пясък - на Земята се образува от ветрова или водна ерозия. На Луната как ще се образува? Скали - на Земята се образуват или чрез изстиване на магма или утаечно във водни басейни. На Луната как ще се образуват? Логично е да се различават! А правилни форми някога са виждали с телескопи и на марсианската повърхност. Мислели са ги за канали, изкопани от марсианците. Човешкия мозък непрекъснато търси познати форми и понякога ги "вижда", дори и да ги няма!

За повърхността на Лунада - да разбирам, че Вие сте бил там и знаете точно каква е от първа ръка? Какви точно феномени са видяни на Луната и какво общо имат със снимките на Аполо? Радиация има не само на Луната . По принцип в космоса си има радиация, тъй като не навсякъде има магнитно поле, което да я спира. В тоя ред на мисли - сателитите не би трябвало да функционират. (Може би е за добро - така няма да Ви четем неграмотните тъпотии) Земята се вижда малка от Луната защото е на 300 000км. Ако не можете да си го представите това разстояние ще Ви помогна - в разстоянието Земя-Луна се побират всички палнети от Слънчевата система барабар с газовите гиганти (виж в гугъл какво е газов гиган) За звездите - има неща като ескпозиция, скорост и белнда - пак чичко гугъл питайте, може да знае. ЗА радиопримениците може и да се прав - не знам. Едно време ВЕФ-а хващаше едни пиукинаия като му въртях копчето, явно това ще да е било! За Героги Иванов дали е летял - ами какво да Ви кажа.... Съдейки по изключително неграмотно написаният Ви пост, съм по-склонен да се усъмня в думите Ви, което автоматично ги праща в ресора на останалите невероятни тъпотии, които написахте в един абзац. !

Se taia

Аре, Стенлито пак го обхвана лунната мания и започна да плющи коментар след коментар под различен псевдоним...

Тя манията му никога не го е оставяла но факт, че има пристъп за първи път откак от клиниката го сложиха в хосписа. Пак ще се олигави до над ушите, в предната статия за луната от петък ли беше вече го направи, напълно е загубил контрол.

DP-то вече си говори сам със себе си... И двете страни не са особено интелигентни. :)

Se taia

Грешиш боклук, но не мисля да ти опонирам, всеки твой коментар достатъчно те дискредитира.

Руснаците бяха направили Анализ на Луната - за присъствие на Хора и добиване на суровини . Мнението на руските учени е че това е невъзможно - заради радиацията - тя е в стотици пъти над допустимата за оцлеляване на хора за повече от 2 месеца . Критиците може да кажат че Завода ще е с роботи , вместо хора - Да , ама Не - ако се правят доставки на стока от Луната - тя също ще е радиоактивна и опасна за хората на Земята .

Това, радиацията ти е мнооого непозната...или си гледал много американски филми за нея. Помисли малко....когато отидеш да ти снимат ръката на ренген...след снимката ръката ти става ли радиоактивна?

Много глупав довод. Радиацията при рентгенова снимка няма нищо общо с тази на Луната.

Веднага се обади на японците и ги предупреди, за да не се мъчат напразно. Какъв късмет имат с теб. Те никога нямаше да се сетят сами за повишената радиация... Браво!!!

Руски и учени в едно изречение е кощунсво ;))) Руслямците не са правили никакви анализи. Верно е че всичко е радиоактивно, ама с период на полуразпад от милиони години и на практика се води нерадиоактивно. В този смисъл радиоактивна чиста вода няма. Нито радиоактивен кислород, нито радиоактивен водород. "радиация в стотици пъти над допустимата за оцлеляване на хора за повече от 2 месеца" е малоумно изречение. Вероятно си искал да кажеш, че радиацията не позволява престой повече от 2 месеца на Луната за да е в рамките на допустимата. Стотици пъти над допустимата радиация ще се получи за стотици пъти по-голям престой от 2 месеца. Китайците наскоро измериха и потвърдиха данните на НАСА за радиоактивността на Луната. За 2 месеца се поема доза, която може да доведе до лъчева болест, но това става при около 5% от хората и то при положение, че не се ползва защита. В защитена среда спокойно човек може да изкара и повече от година без да има съществено отражение.

Радиоактивен водород има. Казва се Тритий. "Тритий е радиоактивен изотоп на водорода. Ядрото на тритий е изградено от един протон и два неутрона, докато ядрото на протий (най-често срещаният изотоп на водорода) съдържа един протон и 0 неутрона."

Това че искат отново да ходят на Луната е лъжа и манипулация на хората,както итова че Япония или която и да е държава иска да праща хора по-далече от МКС. В действителност мисиите Аполо са реални,радиолюбители от цял свят са свидетели на това,със събствени радиостанции са улавяли сигналите от Аполо и те са идвали от Луната наистина. Но няма да се завърнат поради разкритията си относно Луната и космоса като цяло. Още през 50-год. на 20век. и Русия и САЩ са били шокирани от разкритията си. Пръво забелязали като много стари пощатки за ракети върху лунната повърхност,после тръбопроводи и др. здания,тунели и какво ли още не. Другото което забелязали няколко години по-късно били светещите кълба и елипси. Но за да скирят от човечеството тази истина-са показани фалшиви кадри изценирани в студио,истински снимик биват показвани но се ретушират. Пообни неща се наблюдават и на всяка друга планета. Тез светещи същества са съвършени-това са Ангелите за които гооят и Библията и Корана,просто там са изобразявани изкиривено като тици,а въсщност в писанията се има предвид именно тези светещи кълба и пр. Те са наблюдавани и на Земята-те правят житните кръгове(когато са истински) В никакъв случаи не бива да бъдат бъркани с железните летящи чинии,кълба и други необясними машини. Те са дело точно на тези който крият истината какво е видяно на Луната. Те са си земни секретни самолети ползвани най-първо в нациска Германия,после в Русия и САЩ. разработени са наред с атомните бомби,но едната технология е разкрито пред човечеството другата не е. Ако наистина на Луната беше всичко както ин го представят още от 1960-те щеше да има там площака за изстрелване на балистични ракети-за която база което е и била космическата надпревара в действителност.

Измисли си собствен ник, моля те! Въпреки, че не съм го регистрирал, в общи линии вече ми е като запазена марка. Фантазиите, които описваш, са недоказуеми. С това ми разваляш само имиджа. Имаш възможност за хиляди други никове, измисли си свой! ОК?

Да, не бутай ника на запетайката - той е най-забавния-заблуден типаж тука. Освен когато залитне по речника на тъмното си алтер-его DP...

Поредната ти грешка! Не ти ли е досадно все да грешиш? :) Нямам нищо общо с dp, освен че се надпреварваме да ти се присмиваме на фантазиите...

последното ти изречение е много интересно, значи смяташ че Русия/Сащ са имали намерение вместо да си базират балистичните ракети на земята, от където от момента на натискане на копчето до поражение на целта времето е към 1-2 часа (за коя да е точка на планетата), да ги заменят с балистични ракети базирани на луната, които ще им трябват 70-80 часа да долетят до целта ... звучи логично ;)

Амин бате! Напрао изтепА 'сички риби - и тия на луната даже! Пускай едно писмо на японците да не ходят, че си мамата е*ало! :D

И нито дума за Роскосмос!?

За кой?

Не знам, макетата ще им разрешат ли???

Няма лошо ...