Коментари - Забравеният първи съветски самолет с вертикално излитане | IT.dir.bg
назад

Забравеният първи съветски самолет с вертикално излитане

Як-36 е тромав и грозен, но с уникална за времето си технология

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Забравеният първи съветски самолет с вертикално излитане | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Малоумните путляци козяци, едно не могат да осъзнаят! Че дори с крадени от руснаците технологии лудите говеда пак са с десетилетия след руснаците във почти всички области! Малоумните кравари не само че некадърно изкопираха руския Як-141 но и се издъниха с хиперзвуковите технологии, които откраднаха от руснаците! Всеки малоумен козяшки европутак може да порови в нета за Проекта Холод и за това на НАСА с финансиране от Путкагона открадва от руснаците хиперзвуковите разработки на СССР...както преди това направиха краварските посерковци с първото в света лазерно оръдие базирано на кораба Диксон..Както направиха лудите говеда и с йонните двигатели чисто руско откритите, което лудите говеда прекопираха от руснаците, те те жалкарите дори нямаха собствени йонни двигатели та се наложи да купуват руски такива! Руснаците слагаха йонни двигатели на сателитите си от близо половин век! Да не говорим че лудите говеда и до ден днешен не могат да копират руските ракетни двигатели с затворен цикъл на действие, въпреки че имат цялата техническа документация.Смешници, факт! А ДА!! И АКО ЕН БЯХА БРИТАНСКИТЕ ЛУДИ ТЕЛЕТА, КРАВАРИТЕ НИКОГА НЯМАШЕ ДА ИМАТ САМОЛЕТИ С ВЕРТИКАЛНО ИЗЛИТАНЕ И КАЦАНЕ!! ЗАЩОТО ХАРИЕРА Е БРИТАНСКИ А НЕ КРАВАРСКИ!

Защо да имат неуспех системите за вертикално излизтане и кацане? Ф-35 в една от модификациите си има подобна възможност. Ето тука има демонстрации на излитане от къса писта, вертикално излизтане и кацане..... https://www.youtube.com/watch?v=H2G36gH1ylI Отделно е, че всички модерни големи армии имат самолетоносачи и малко или много дизайна на самолетите базирани върху тях е наследник на този Як.....

Тва русофилите много избирателно четете. Русофила Гогов черно на бяло ти е написал, че яка е СЛЕД английския самолет. И че от руската щайга нищо не е произлязло, а от английският - Хариера, дето още лети... От хвалене на Великото Злобно Джудже се оглупява - и ти си живото доказателство.

На мен пък ми хареса мъзикалния съпровод на руското филмче. Тая музика наистина е от съответния период, само дето е била забрранена в Рашата.

В периода 1991-1997 г. се осъществява много тясно техническо сътрудничество между Локхийд Мартин и конструкторското бюро на Яковлев. През 1995 г. Локхийд Мартин официално обявява за получаването на някои военни тайни от конструкторското бюро на Яковлев. Става дума за знания и опит на съветските техници, натрупани по време на развитието на съветското изтребително вертикално излитане и кацане от серията Як и по-специално на Як-141. И до сега от Локхийд Мартин не отричат, че в разработването на подемният агрегат на F-35 са ползвани оригинални конструкторски идеи и схеми от Як-141 . Никак не е случайно, че версията X-35B, с която Локхийд Мартин печели конкурса срещу Х-32 на Боинг многоm прилича на Як-141, с изключение на това, че при Як-141 са инсталирани два допълнителни турбореактивни двигателя RD-41 за вертикално излитане и кацане, а при прототипа Х-35 - един двигател който има въртяща се дюза, задвижвана от повдигащ вентилатор и мастилено-струйни кормила .

Нямат нищо общо руският и американският самолети, освен това, че са самолети :))) Россияните така и не успяват да направят читав ВИК-самальот, дори до ден днешен. Стига си чесахте пръстите и писахте глупости.

Съмсем офицално за закупили документацията на Як-141. Опашката с навлизащият навътре двигател много си приличат, като и на по-старият Як-43. Само че на Русия такива вертикално излитащи не и трябват - имат един самолетоносач. САЩ има друга стратегия да напада надалеч и затова имат десетина. А вертикално излитащите носят много недостатъци.

какво разбрах аз? някой разработва самолет с вертикално излитане. И го пуска да лети. Две години по-късно руснаците правят експерименти с Як-36. Който ( според статията) е с доста по-ниски показатели. Правят 4 образеца, показват един..... и толкова. Както биха казали самите руснаци: "Больше ни хуя". Сами преценето кой от кого е преписвал. Кой е крал технологии. Щото да струпаш нещичко е едно, а да направиш реален самолет съвсем друго. А английския самолет се развива в реален боен самолет "Хериър", който дълги години е единствения в света боен самолет с вертикално излитане, приет на въоръжение и реално действащ. Дали концепцията за вертикално излитане е провалена? Знам ли? Най-модерния самолет в света Ф-35 има една модификация и с вертикално излитане. А руснаците пак нямат нищо. Ни хуя, както биха рекли самите те. Щото то не става само с пиене, трябв аи акъл.

.... а Як-36 порита две години по-късно. Статията е доста непълна и неточна. Моля уточнете, кого и защо е поритал? Къде точно го е поритал, и дали много го е ритал или примерно само 2-3 шута му е бил?

Правенето на бойни самолети е сложна работа и емоциомални анализи не вършат работа.

Поредният рус...съвецки провал

Як 36 е прадядото на Як 141, на който краварския Ф 35 е едно скапано краварско копие на стойност от два трилиона долара

Ако е така, както казваш, то къде е россиянският безаналогов самальот?

Никъде, руснаците не го произвеждат,, защото не им трябва. Вече нямат Тежки Авионосни Крайцери на които да бъде базиран, затова и не го произвеждат..>А краварите купиха цялата техническа документация от бюрото на Яколев, и създадоха това НЕлетящо недоразумение дефектоносеца Ф-35 който пада като круша и така го го губят от радарите които го засичат иначе.

РазбраФме - грозгьето е кисало! :)

Поредната гробница е тая ламарина.

Нукър евоюлира в Хариър, а мъртвороденият Як-36 евоюлира в музеен експонат.

Просто руснаците са видяли, че няма файда от подобен скопен самолет.

Няма файда от ТЕХНИЯ отпадък - другите си работят

"Самолетът няма особено красив вид". Това е доста меко казано. Прилича на превтасала лада.

Що, самолетите по циците и задника ли ги харесват?

Изборът на изтребител не е експертен, а политическо решение.