Повечето потребители на смартфони в Китай предпочитат Huawei, сочи нов доклад на мозъчния тръст Penguin Think Tank, озаглавен "Тенденции в използването на смартфони и отчет за лоялността и отхвърлянето на потребителите", предава technews.bg.

Средно, купувачите на смартфони в Китай харчат около 485 долара за нов модел. По отношение на покупателната способност, почти 50% от потребителите заменят своите смартфони с модели от среден клас, 37,4% купуват флагмански устройства, а други 13,3% предпочитат евтини смартфони, обобщава резултатите от проучването My Drives.

Близо една трета (32,7%) от потребителите на смартфони в Китай купуват нов модел в рамките на две години, а 72,7% - в рамките на три години. Повече от 90% от анкетираните са заменили поне един смартфон през последните четири години.

Брандът Huawei има най-високо ниво на лоялност сред всички марки смартфони. 73,3% от собствениците на смартфони на Huawei избират нов модел от същия производител. Лоялността на потребителите към марката е нараснала с 10% през последната година.

Като цяло, 77,3% от всички анкетирани потребители предпочитат Huawei при закупуване на следващия си смартфон. На второ и трето място по този показател са Apple и Xiaomi. Сред първите пет бранда попадат още Oppo и Vivo.