Фейсбук помага на малките френски магазини да продават онлайн | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
 Фейсбук помага на малките френски магазини да продават онлайн
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Фейсбук помага на малките френски магазини да продават онлайн

Услугата "кликни и вземи"

| Редактор: Лилия Чалева 2 1258

В партньорство с Конфедерацията на френските малки и средни предприятия (КФМСП - CPME) Фейсбук (Facebook) ще предостави инструменти в помощ на малките френски магазини, за да минат към онлайн търговия и да устоят на последиците от здравната криза, предаде Франс прес.

В съвместно комюнике двамата партньори изтъкват, че 82 процента от французите на възраст над 16 години купуват онлайн, а едва 15 процента от много малките френски предприятия предлагат интернет продажби. За да се намали тази разлика, е разработена система, включваща програма от 25 30-минутни безплатни курса със специфична насоченост към услугата "кликни и вземи". Търговците, желаещи да развият тези нови начини за продажба, ще могат да задават въпроси на експерти по различни цифрови решения чрез онлайн дискусия по време и след курсовете, уточняват Фейсбук и КФМСП.

Групата на Марк Зукърбърг освен това ще предостави на търговците онлайн инструменти, за да улеснят комуникацията си и да уведомят клиентите си, че работят.

Целта е програмата да обхване 2 милиона много малки предприятия (ММП) и малки и средни предприятия (МСП), както и френски потребители. Регионални представители на двамата партньори и местни компании ще говорят в социалната мрежа чрез видео, за да помогнат на предприемачите да ускорят преминаването към цифровизация.

От началото на пандемията през пролетта и въведените ограничителни мерки срещу нея Фейсбук предприе мащабна офанзива за развитие на търговския обмен чрез своята платформа и чрез Инстаграм

 Фейсбук помага на малките френски магазини да продават онлайн

Фейсбук помага на малките френски магазини да продават онлайн

Услугата "кликни и вземи"

| Редактор : Лилия Чалева 2 1258 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

В партньорство с Конфедерацията на френските малки и средни предприятия (КФМСП - CPME) Фейсбук (Facebook) ще предостави инструменти в помощ на малките френски магазини, за да минат към онлайн търговия и да устоят на последиците от здравната криза, предаде Франс прес.

В съвместно комюнике двамата партньори изтъкват, че 82 процента от французите на възраст над 16 години купуват онлайн, а едва 15 процента от много малките френски предприятия предлагат интернет продажби. За да се намали тази разлика, е разработена система, включваща програма от 25 30-минутни безплатни курса със специфична насоченост към услугата "кликни и вземи". Търговците, желаещи да развият тези нови начини за продажба, ще могат да задават въпроси на експерти по различни цифрови решения чрез онлайн дискусия по време и след курсовете, уточняват Фейсбук и КФМСП.

Групата на Марк Зукърбърг освен това ще предостави на търговците онлайн инструменти, за да улеснят комуникацията си и да уведомят клиентите си, че работят.

Целта е програмата да обхване 2 милиона много малки предприятия (ММП) и малки и средни предприятия (МСП), както и френски потребители. Регионални представители на двамата партньори и местни компании ще говорят в социалната мрежа чрез видео, за да помогнат на предприемачите да ускорят преминаването към цифровизация.

От началото на пандемията през пролетта и въведените ограничителни мерки срещу нея Фейсбук предприе мащабна офанзива за развитие на търговския обмен чрез своята платформа и чрез Инстаграм