Твърде много компании вече използват изчакващите обаждания, за да задържат клиентите си на телефона, но без да имат реален капацитет да ги обслужат. Чакането понякога може да продължи с минути, през което време потребителят слуша многократно една и съща мелодия. Google Assistant скоро може да помогне, съобщава 9to5Google.

Източник на сайта твърди, че бъдещият смартфон на Google Pixel 4 ще разполага с нова функция на Assistant. Тя ще позволи на гласовия асистент да поеме чакането и да пази реда на потребителя на телефонната опашка. През това време потребителят ще е свободен да върши нещо друго, а когато реален човек вече е на линия, ще бъде уведомен да се включи.

Според източника на сайта, услугата все още е в ранна фаза на разработка и затова вероятно няма да бъде предложена още с дебюта на Pixel 4. Не се споменава дали ще се предложи и за други телефони, но най-вероятно това ще се случи няколко месеца по-късно. Точно така стана и с резервациите чрез изкуствения интелект Duplex.