Huawei скъсява дистанцията със Samsung | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Huawei скъсява дистанцията със Samsung
Снимка: Huawei

Huawei скъсява дистанцията със Samsung

Въпреки проблемите със САЩ китайската компания записва поредна силна година

| Редактор: Стоян Гогов 7 2655

Преди наложените санкции от страна на САЩ Huawei имаше амбицията до 2021 да измести Samsung от първото място по доставки на смартфони, предава Mobile Bulgaria.

Този план обаче трябваше да бъде преразгледан, след като за китайците стана почти невъзможно да търгуват с американски компании. Въпреки това Huawei успява да скъси дистанцията с корейците през третото тримесечие на 2019 и изгледите отново са позитивни.

По данни на Strategy Analytics, цитирани от The Korea Herald, Huawei ще завърши годината на второ място с доставени 251 милиона смартфона и пазарен дял 17.7%.

Първи ще продължат да бъдат Samsung с дял от 21.3% и 323 милиона доставки. За сравнение, в края на 2018 Huawei имаше 14.4% дял от пазара, а Samsung - 20.3%. Третата позиция ще остане за Apple със 193 милиона доставки към края на годината и пазарен дял от 13.6%.

Huawei скъсява дистанцията със Samsung

Huawei скъсява дистанцията със Samsung

Въпреки проблемите със САЩ китайската компания записва поредна силна година

| Редактор : Стоян Гогов 7 2655 Снимка: Huawei

Преди наложените санкции от страна на САЩ Huawei имаше амбицията до 2021 да измести Samsung от първото място по доставки на смартфони, предава Mobile Bulgaria.

Този план обаче трябваше да бъде преразгледан, след като за китайците стана почти невъзможно да търгуват с американски компании. Въпреки това Huawei успява да скъси дистанцията с корейците през третото тримесечие на 2019 и изгледите отново са позитивни.

По данни на Strategy Analytics, цитирани от The Korea Herald, Huawei ще завърши годината на второ място с доставени 251 милиона смартфона и пазарен дял 17.7%.

Първи ще продължат да бъдат Samsung с дял от 21.3% и 323 милиона доставки. За сравнение, в края на 2018 Huawei имаше 14.4% дял от пазара, а Samsung - 20.3%. Третата позиция ще остане за Apple със 193 милиона доставки към края на годината и пазарен дял от 13.6%.