ОнлиФенс се отказа от забраната на порното | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
ОнлиФенс се отказа от забраната на порното
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

ОнлиФенс се отказа от забраната на порното

Платформата набра огромна популярност по време на пандемията и вече има 130 милиона потребители

8 5606

Онлайн платформата ОнлиФенс (OnlyFans), която е известна с предлаганото съдържание за възрастни, обяви днес, че ще отмени новата си политика, която щеше да забрани на потребителите да качват материали, съдържащи "откровено сексуално поведение", предаде Ройтерс.

"Осигурихме гаранциите, които са необходими в подкрепа на многообразната ни общност от създатели на съдържание, и отменихме промяната в политиката ни, което беше планирана за 1 октомври", посочи платформата в туит.

По-рано тази седмица компанията с централа в Лондон заяви, че забранителната политика е в съответствие с исканията на банковите й партньори и доставчиците на платежни услуги.

Платформата, основана през 2016 година, набра популярност по време на пандемията от Ковид-19, и посочва, че вече има 130 милиона потребители.

ИЗБРАНО
ОнлиФенс се отказа от забраната на порното

ОнлиФенс се отказа от забраната на порното

Платформата набра огромна популярност по време на пандемията и вече има 130 милиона потребители

8 5606 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Онлайн платформата ОнлиФенс (OnlyFans), която е известна с предлаганото съдържание за възрастни, обяви днес, че ще отмени новата си политика, която щеше да забрани на потребителите да качват материали, съдържащи "откровено сексуално поведение", предаде Ройтерс.

"Осигурихме гаранциите, които са необходими в подкрепа на многообразната ни общност от създатели на съдържание, и отменихме промяната в политиката ни, което беше планирана за 1 октомври", посочи платформата в туит.

По-рано тази седмица компанията с централа в Лондон заяви, че забранителната политика е в съответствие с исканията на банковите й партньори и доставчиците на платежни услуги.

Платформата, основана през 2016 година, набра популярност по време на пандемията от Ковид-19, и посочва, че вече има 130 милиона потребители.

ИЗБРАНО