Vivacom обяви компенсации заради срива в мрежата на 25 април
От тях може да се възползват всички клиенти на оператора
На 25 април мобилната мрежа на Vivacom претърпя сериозен технически срив, който засегна потребители в почти цяла България. Хиляди абонати съобщиха за невъзможност да провеждат телефонни разговори, както и за затруднения с достъпа до мобилен интернет. В отговор на ситуацията, компанията обяви, че ще предостави компенсации на засегнатите клиенти като жест на извинение.
Новината идва седмица след като и друг голям мобилен оператор в страната - A1 - обяви компенсации след скорошен срив в своята мрежа.
От Vivacom излязоха с официално съобщение, в което заявяват:
"Извиняваме се на всички наши клиенти за причиненото неудобство. Работихме с пълна мобилизация, за да възстановим нормалната работа на мрежата възможно най-бързо."
Компанията уточнява:
"В знак на признателност за доверието и търпението, предоставяме на всички наши клиенти на абонаментни мобилни планове:
- Ексклузивен безплатен достъп до 31 май до повече от 100 канала в EON мобилно приложение за смартфони, таблети или интернет браузър (разнообразие от канали за всеки - 28 хоби и спорт, 21 музикални, 15 филмови, 13 политематични, 12 новинарски, 10 детски, 6 научно-популярни). Каналите могат лесно да се активират чрез приложението MyVivacom.
- Възможност на всички наши клиенти с Unlimited планове да използват безплатно максимални скорости в мобилната ни мрежа до 31 май;
- 10,000 MB за сърфиране за период от 30 дни за клиентите, които са на други тарифни планове. Мегабайтите могат лесно да се заявят безплатно чрез приложението MyVivacom."
Vivacom уточняват, че нито един оператор не е застрахован от технически предизвикателства.