Българско приложение може да ограничи ефекта от четвъртата вълна на пандемията | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Българско приложение може да ограничи ефекта от четвъртата вълна на пандемията
Снимка: TouchMеnu

Българско приложение може да ограничи ефекта от четвъртата вълна на пандемията

Апликацията може да има спасителен ефект за редица бизнеси

0 7314

На прага на четвъртата вълна на пандемията от коронавирус отново се заговори за ограничителни мерки, които може да доведат до затваряне на различни сектори на икономиката. В тази ситуация едно уеб приложение, разработено от български екип, може значително да ограничи разпространението на заразата и същевременно - да облекчи работата на редица бизнеси, позволявайки им да продължат да функционират.

То се нарича TouchMеnu и е създадено за да дигитализира изцяло процесите по комуникация с клиентите на хотели и заведения. По този начин то може да премахне физическия контакт между тях и персонала на компаниите, като същевременно им позволи да работят със същото качество на обслужване, спазвайки всички мерки. За хотелите софтуерът може да се окаже от ключово значение и при подготовката за есенно - зимния туристически сезон.

Създадено като cloud - базирано приложение за нуждите на заведенията, през миналата година TouchMenu навлезе и в туристическия бранш, добавяйки редица функционалности за хотелите. Чрез него заведенията предлагат изцяло дигитализирано меню, достъпно на смартфона на клиентите, които могат с няколко клика да си изберат желаните артикули. По този начин се елиминира всякакъв физически контакт и се намалява броят на посещенията на масата от страна на сервитьора. Той идва до нея единствено за да донесе поръчката. Искането на сметката и заплащането също стават по електронен път.

Комуникацията на хотелите с техните гости също се дигитализира почти изцяло, включително поръчката на храна и напитки от стаята, резервирането на маса в ресторанта или на часове за спа или спорт, известяването на персонала за различни проблеми, както и информирането за различни туристически атракции в района. В добавка TouchMenu е много по-екологично, намалява нуждата от разпечатване на менюта и други хартиени материали и предоставя редица нови маркетингови възможности за хотелите и заведенията.

"Също както и през миналата година, на прага на новата вълна технологиите отново могат да помогнат за ограничаване на последствията. Човешките животи, разбира се, са с приоритет, но не е задължително да правим трудния избор между тях и работещата икономика. Ние си поставихме за цел да дигитализираме изцяло контакта между персонала на заведения и хотели, и техните клиенти, което може да ограничи осезаемо разпространението на вируса", споделя Тодор Бобев, създател на TouchMenu.

Българско приложение може да ограничи ефекта от четвъртата вълна на пандемията

Българско приложение може да ограничи ефекта от четвъртата вълна на пандемията

Апликацията може да има спасителен ефект за редица бизнеси

0 7314 Снимка: TouchMеnu

На прага на четвъртата вълна на пандемията от коронавирус отново се заговори за ограничителни мерки, които може да доведат до затваряне на различни сектори на икономиката. В тази ситуация едно уеб приложение, разработено от български екип, може значително да ограничи разпространението на заразата и същевременно - да облекчи работата на редица бизнеси, позволявайки им да продължат да функционират.

То се нарича TouchMеnu и е създадено за да дигитализира изцяло процесите по комуникация с клиентите на хотели и заведения. По този начин то може да премахне физическия контакт между тях и персонала на компаниите, като същевременно им позволи да работят със същото качество на обслужване, спазвайки всички мерки. За хотелите софтуерът може да се окаже от ключово значение и при подготовката за есенно - зимния туристически сезон.

Създадено като cloud - базирано приложение за нуждите на заведенията, през миналата година TouchMenu навлезе и в туристическия бранш, добавяйки редица функционалности за хотелите. Чрез него заведенията предлагат изцяло дигитализирано меню, достъпно на смартфона на клиентите, които могат с няколко клика да си изберат желаните артикули. По този начин се елиминира всякакъв физически контакт и се намалява броят на посещенията на масата от страна на сервитьора. Той идва до нея единствено за да донесе поръчката. Искането на сметката и заплащането също стават по електронен път.

Комуникацията на хотелите с техните гости също се дигитализира почти изцяло, включително поръчката на храна и напитки от стаята, резервирането на маса в ресторанта или на часове за спа или спорт, известяването на персонала за различни проблеми, както и информирането за различни туристически атракции в района. В добавка TouchMenu е много по-екологично, намалява нуждата от разпечатване на менюта и други хартиени материали и предоставя редица нови маркетингови възможности за хотелите и заведенията.

"Също както и през миналата година, на прага на новата вълна технологиите отново могат да помогнат за ограничаване на последствията. Човешките животи, разбира се, са с приоритет, но не е задължително да правим трудния избор между тях и работещата икономика. Ние си поставихме за цел да дигитализираме изцяло контакта между персонала на заведения и хотели, и техните клиенти, което може да ограничи осезаемо разпространението на вируса", споделя Тодор Бобев, създател на TouchMenu.