Facebook очаква спад в ефективността на рекламите си | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook очаква спад в ефективността на рекламите си
Снимка: Shutterstock

Facebook очаква спад в ефективността на рекламите си

Apple ограничи информацията, която социалната мрежа притежава за потребителите на iPhone

| Редактор: Кристиан Антонов 5 544

След като в операционната система iOS 14 Apple повиши ограничаването на личните данни на потребителите, предавани към трети страни, от Facebook се оплакаха, че това ще доведе до сериозен срив в доходите от реклами и в степента на тяхната ефективност за компаниите.

Социалната мрежа извести всички рекламодатели, че заради невъзможността за събиране на данни за потребителите, рекламите вече няма да са толкова ефективни. Прогнозният спад, който Facebook изчисляват при приходите от този вид дейност е над 50 процента.

От Facebook предупредиха още, че iOS 14 на практика прави рекламната платформа Audience Network неефективна и навярно социалната мрежа скоро ще спре да я предлага. Социалната мрежа обяви това в своя официален блог. Компанията вече не събира рекламните идентификатори с помощта на своите приложения от устройствата, работещи под управлението на iOS 14.

Apple добави в своята операционна система нова функция, която предупреждава потребителя когато е следен и неговите данни се събират от трети страни, а тази информация е необходима за осъществяването на таргетирана реклама.

Facebook очаква спад в ефективността на рекламите си

Facebook очаква спад в ефективността на рекламите си

Apple ограничи информацията, която социалната мрежа притежава за потребителите на iPhone

| Редактор : Кристиан Антонов 5 544 Снимка: Shutterstock

След като в операционната система iOS 14 Apple повиши ограничаването на личните данни на потребителите, предавани към трети страни, от Facebook се оплакаха, че това ще доведе до сериозен срив в доходите от реклами и в степента на тяхната ефективност за компаниите.

Социалната мрежа извести всички рекламодатели, че заради невъзможността за събиране на данни за потребителите, рекламите вече няма да са толкова ефективни. Прогнозният спад, който Facebook изчисляват при приходите от този вид дейност е над 50 процента.

От Facebook предупредиха още, че iOS 14 на практика прави рекламната платформа Audience Network неефективна и навярно социалната мрежа скоро ще спре да я предлага. Социалната мрежа обяви това в своя официален блог. Компанията вече не събира рекламните идентификатори с помощта на своите приложения от устройствата, работещи под управлението на iOS 14.

Apple добави в своята операционна система нова функция, която предупреждава потребителя когато е следен и неговите данни се събират от трети страни, а тази информация е необходима за осъществяването на таргетирана реклама.