Кадри от кабината на МиГ-29 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Кадри от кабината на МиГ-29 18
Снимка: Shutterstock

Кадри от кабината на МиГ-29

Ето какво е да пилотирате руски изтребител

| Редактор: Стоян Гогов 70 57333

Руската авио-акробатична група "Стрижи" разпространи кадри от кабината на самолетите, с които извършва фигури от висшия пилотаж. Групата лети на МиГ-29 още от своето създаване през 1991 г.

Вижте най-добрите снимки на МиГ-29 >> >> >>

МиГ-29 се ражда през 70-те години, като отговор на разработвания по същото време F-16. За разлика от американците руснаците залагат на конструкция с два двигателя. И F-16, и МиГ-29 са класифицирани като леки самолети, които са допълнени от по-тежките F-15 и Су-27.

Първият си полет МиГ-29 прави през 1977 г., 3 години след първия полет на F-16. Макар и в еднакъв клас, двата самолета имат много различни характеристики.

МиГ-29 е по-бърз и маневрен, но има почти двойно по-малък радиус и може да носи по-малко количество въоръжение. Руският самолет се оказва много популярен в страни с малка площ, които нямат нужда да извършват далечни бойни полети. Някои страни, като Индия и Русия, използват МиГ-29 като спомагателен самолет, чиято роля е по-скоро да пази небето над определен район, отколкото да извършва далечни бойни мисии.

Вижте маневрите на МиГ-29 от първо лице:

Кадри от кабината на МиГ-29 18

Кадри от кабината на МиГ-29

Ето какво е да пилотирате руски изтребител

| Редактор : Стоян Гогов 70 57333 Снимка: Shutterstock

Руската авио-акробатична група "Стрижи" разпространи кадри от кабината на самолетите, с които извършва фигури от висшия пилотаж. Групата лети на МиГ-29 още от своето създаване през 1991 г.

Вижте най-добрите снимки на МиГ-29 >> >> >>

МиГ-29 се ражда през 70-те години, като отговор на разработвания по същото време F-16. За разлика от американците руснаците залагат на конструкция с два двигателя. И F-16, и МиГ-29 са класифицирани като леки самолети, които са допълнени от по-тежките F-15 и Су-27.

Първият си полет МиГ-29 прави през 1977 г., 3 години след първия полет на F-16. Макар и в еднакъв клас, двата самолета имат много различни характеристики.

МиГ-29 е по-бърз и маневрен, но има почти двойно по-малък радиус и може да носи по-малко количество въоръжение. Руският самолет се оказва много популярен в страни с малка площ, които нямат нужда да извършват далечни бойни полети. Някои страни, като Индия и Русия, използват МиГ-29 като спомагателен самолет, чиято роля е по-скоро да пази небето над определен район, отколкото да извършва далечни бойни мисии.

Вижте маневрите на МиГ-29 от първо лице: