Кредитните карти в част от хакнатите Nintendo акаунти са компрометирани | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Кредитните карти в част от хакнатите Nintendo акаунти са компрометирани
Снимка: nintendo

Кредитните карти в част от хакнатите Nintendo акаунти са компрометирани

Засегнати са 160 000 потребители

| Редактор: Кристиан Антонов 1 582

През април Nintendo стана жертва на сериозен пробив в сигурността, засегнал много потребители, за който компанията днес съобщи повече информация. Тогава стана ясно, че 160 000 акаунта са били използвани без съгласието на техните собственици, като общият брой на засегнатите достига 300 000.

Били са разбити множество акаунти, като от компанията предупреждават, че са засегнати данните от кредитните карти на техните потребители. Установено е, че в някои от акаунтите са извършени покупки на игри, без знанието на самите потребители.

Nintendo завяват, че са се свързали с всеки засегнат по отделно, с точни инструкции какво да прави и какви подозрения за негови поражения имат. В момента компанията е блокирала повечето акаунти и всеки потребител трябва да премине по процедура по възстановяването му.

От Nintendo използват случая, за да призоват потребителите си да използват сложни пароли и да активират двустепенната автентикация при влизане в системата. Те поднасят искрените си извинения и уверяват, че ще работят още по-сериозно за опазване на сигурността на своите потребители занапред.

Кредитните карти в част от хакнатите Nintendo акаунти са компрометирани

Кредитните карти в част от хакнатите Nintendo акаунти са компрометирани

Засегнати са 160 000 потребители

| Редактор : Кристиан Антонов 1 582 Снимка: nintendo

През април Nintendo стана жертва на сериозен пробив в сигурността, засегнал много потребители, за който компанията днес съобщи повече информация. Тогава стана ясно, че 160 000 акаунта са били използвани без съгласието на техните собственици, като общият брой на засегнатите достига 300 000.

Били са разбити множество акаунти, като от компанията предупреждават, че са засегнати данните от кредитните карти на техните потребители. Установено е, че в някои от акаунтите са извършени покупки на игри, без знанието на самите потребители.

Nintendo завяват, че са се свързали с всеки засегнат по отделно, с точни инструкции какво да прави и какви подозрения за негови поражения имат. В момента компанията е блокирала повечето акаунти и всеки потребител трябва да премине по процедура по възстановяването му.

От Nintendo използват случая, за да призоват потребителите си да използват сложни пароли и да активират двустепенната автентикация при влизане в системата. Те поднасят искрените си извинения и уверяват, че ще работят още по-сериозно за опазване на сигурността на своите потребители занапред.