НАСА чества 50-годишен юбилей на своя въздушен тунел (снимки) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
НАСА чества 50-годишен юбилей на своя въздушен тунел (снимки) 9
Снимка: NASA

НАСА чества 50-годишен юбилей на своя въздушен тунел (снимки)

Съоръжението е помогнало за разработката на стелт самолети и дронове

| Редактор: Стоян Гогов 14 7137

НАСА чества 50-годишен юбилей на въздушния си тунел в Ленгли. Неговата височина е 4 метра, а ширината му - 7 м. Съоръжението е играло важна роля в разработката на космически апарати и военни самолети.

Вижте как изглежда въздушният тунел на НАСА >> >> >>

Въздушният тунел се използва за оценка на аеродинамичните характеристики на въздухоплавателните средства при широк спектър от условия за излитане, кацане, круиз и висок ъгъл на атака.

Съоръжението може да осигури акустични и топлинни данни или такива за трептене на конструкцията. Във въздушният тунел на НАСА са правени и важни проучвания на аеродинамични материали и други цели.

Тунелът е използван основно от производители на самолети и партньори в отбранителната индустрия на САЩ, като Boeing, Lockheed Martin и Northrop Grumman. Там за пръв път са тествани прототипите на множество стелт самолети и дронове.

НАСА чества 50-годишен юбилей на своя въздушен тунел (снимки) 9

НАСА чества 50-годишен юбилей на своя въздушен тунел (снимки)

Съоръжението е помогнало за разработката на стелт самолети и дронове

| Редактор : Стоян Гогов 14 7137 Снимка: NASA

НАСА чества 50-годишен юбилей на въздушния си тунел в Ленгли. Неговата височина е 4 метра, а ширината му - 7 м. Съоръжението е играло важна роля в разработката на космически апарати и военни самолети.

Вижте как изглежда въздушният тунел на НАСА >> >> >>

Въздушният тунел се използва за оценка на аеродинамичните характеристики на въздухоплавателните средства при широк спектър от условия за излитане, кацане, круиз и висок ъгъл на атака.

Съоръжението може да осигури акустични и топлинни данни или такива за трептене на конструкцията. Във въздушният тунел на НАСА са правени и важни проучвания на аеродинамични материали и други цели.

Тунелът е използван основно от производители на самолети и партньори в отбранителната индустрия на САЩ, като Boeing, Lockheed Martin и Northrop Grumman. Там за пръв път са тествани прототипите на множество стелт самолети и дронове.