Най-икономичният самолет приключи първите си тестове | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Най-икономичният самолет приключи първите си тестове 6
Снимка: Otto Aviation

Най-икономичният самолет приключи първите си тестове

Celera 500L ще промени света на чартърните полети

| Редактор: Стоян Гогов 20 19636

Otto Aviation обяви, че е приключила първата фаза от тестовете на революционният високоефективен самолет Celera 500L, който компанията официално представи миналата година.

Вижте как изглежда самолетът >> >> >>

Прототипът вече е изминал приблизително 51 летателни часа в 55 отделни полета, включително при скорости над 400 км/ч. Самолетът е показал, че харчи едва 9 литра гориво на 100 километра и има обсег от 7 000 километра. Това прави Celera 500L най-икономичният конвенционален самолет.

Един час във въздуха струва на Celera 500L само 328 долара. За сравнение час със комерсиален реактивен самолет струва близо 10 пъти повече.

Celera 500L постига върховите си резултати благодарение на своята строго аеродинамична конструкция и модерни технологии. Формата на крилата иновативна, а витловия двигател е монтиран отзад.

Очаква се тестовете да продължат.

Най-икономичният самолет приключи първите си тестове 6

Най-икономичният самолет приключи първите си тестове

Celera 500L ще промени света на чартърните полети

| Редактор : Стоян Гогов 20 19636 Снимка: Otto Aviation

Otto Aviation обяви, че е приключила първата фаза от тестовете на революционният високоефективен самолет Celera 500L, който компанията официално представи миналата година.

Вижте как изглежда самолетът >> >> >>

Прототипът вече е изминал приблизително 51 летателни часа в 55 отделни полета, включително при скорости над 400 км/ч. Самолетът е показал, че харчи едва 9 литра гориво на 100 километра и има обсег от 7 000 километра. Това прави Celera 500L най-икономичният конвенционален самолет.

Един час във въздуха струва на Celera 500L само 328 долара. За сравнение час със комерсиален реактивен самолет струва близо 10 пъти повече.

Celera 500L постига върховите си резултати благодарение на своята строго аеродинамична конструкция и модерни технологии. Формата на крилата иновативна, а витловия двигател е монтиран отзад.

Очаква се тестовете да продължат.