Netflix планира да пусне по-достъпен план с реклами до края на годината | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Netflix планира да пусне по-достъпен план с реклами до края на годината
Снимка: Getty Images

Netflix планира да пусне по-достъпен план с реклами до края на годината

Компанията ще позволи споделянето на пароли между приятели срещу такса

| Редактор: Кристиан Антонов 2 1062

Една от най-популярните стрийминг услуги - Netflix - дълго твърдеше, че няма да включва реклами в съдържанието си, но миналия месец това се промени. По това време съпредседателят на борда Рийд Хейстингс заяви, че намеренията за абонаментния план ще бъдат одобрени "през следващата година или две". Компанията изглежда иска да предложи тази опция още по-рано. Изтекла информация гласи, че версията на услугата за стрийминг, поддържаща реклами, ще бъде налична още тази година.

Ръководителите са обявили на служителите си, че искат да въведат план, спонсориран от реклами, през последното тримесечие на 2022 година. Информацията гласи още, че той ще бъде въведен едновременно с допълнителна такса за абонатите, които споделят паролите си с хора, живеещи на различни адреси.

Във вътрешната информация на Netflix се отбелязва, че всяка голяма платформа за стрийминг предлага по-евтин план, издържащ се от реклами. Сред тях са Hulu, HBO Max и Peacock. Компанията заяви, че някои от нейните конкуренти все още успяват да "поддържат силни марки", дори показвайки реклами.

Преди време Netflix твърдеше, че разполага с повече от 222 милиона домакинства като платени абонати. Компанията добави, че над 100 милиона домакинства гледат Netflix в чужди акаунти, без да плащат за достъп. По време на събитието за финансовите резултати, главният оперативен директор Грег Питърс заяви, че въпреки че компанията "не се опитва да спре това споделяне", тя "ще поиска да се плати малко повече, за да може да се споделят пароли". През март Netflix започна да тества допълнителната такса за потребителите на споделени акаунти в Перу, Чили и Коста Рика.

След няколко години на растеж Netflix изведнъж се сблъска с проблема с броя на абонатите, които намаляха за първи път през последното тримесечие. Компанията е загубила 200 000 потребители и смята, че през това тримесечие може да загуби още до два милиона. Акциите ѝ спаднали с повече от 50% през последния месец и Netflix се надява, че планът, поддържан от реклами, и допълнителните такси за споделяне на пароли ще помогнат за увеличаване на приходите.

ИЗБРАНО
Netflix планира да пусне по-достъпен план с реклами до края на годината

Netflix планира да пусне по-достъпен план с реклами до края на годината

Компанията ще позволи споделянето на пароли между приятели срещу такса

| Редактор : Кристиан Антонов 2 1062 Снимка: Getty Images

Една от най-популярните стрийминг услуги - Netflix - дълго твърдеше, че няма да включва реклами в съдържанието си, но миналия месец това се промени. По това време съпредседателят на борда Рийд Хейстингс заяви, че намеренията за абонаментния план ще бъдат одобрени "през следващата година или две". Компанията изглежда иска да предложи тази опция още по-рано. Изтекла информация гласи, че версията на услугата за стрийминг, поддържаща реклами, ще бъде налична още тази година.

Ръководителите са обявили на служителите си, че искат да въведат план, спонсориран от реклами, през последното тримесечие на 2022 година. Информацията гласи още, че той ще бъде въведен едновременно с допълнителна такса за абонатите, които споделят паролите си с хора, живеещи на различни адреси.

Във вътрешната информация на Netflix се отбелязва, че всяка голяма платформа за стрийминг предлага по-евтин план, издържащ се от реклами. Сред тях са Hulu, HBO Max и Peacock. Компанията заяви, че някои от нейните конкуренти все още успяват да "поддържат силни марки", дори показвайки реклами.

Преди време Netflix твърдеше, че разполага с повече от 222 милиона домакинства като платени абонати. Компанията добави, че над 100 милиона домакинства гледат Netflix в чужди акаунти, без да плащат за достъп. По време на събитието за финансовите резултати, главният оперативен директор Грег Питърс заяви, че въпреки че компанията "не се опитва да спре това споделяне", тя "ще поиска да се плати малко повече, за да може да се споделят пароли". През март Netflix започна да тества допълнителната такса за потребителите на споделени акаунти в Перу, Чили и Коста Рика.

След няколко години на растеж Netflix изведнъж се сблъска с проблема с броя на абонатите, които намаляха за първи път през последното тримесечие. Компанията е загубила 200 000 потребители и смята, че през това тримесечие може да загуби още до два милиона. Акциите ѝ спаднали с повече от 50% през последния месец и Netflix се надява, че планът, поддържан от реклами, и допълнителните такси за споделяне на пароли ще помогнат за увеличаване на приходите.

ИЗБРАНО