Samsung иска да направи смартфоните със сгъваеми дисплеи масови и по всичко личи, че компанията ще успее да направи това с новите модели, които бяха представени на 11 август, а официално продажбите им в България ще започнат в края на тази седмица. Както вече писахме Galaxy Z Fold3 и Z Flip3 носят значителни подобрения на по-ниска цена, което може лесно да им спечели нови почитатели, предава Mobile Bulgaria.

Нова информация от Южна Корея подсказва, че към 22 август предварителните поръчки за двата модела, които бяха отворени на 17 август, са достигнали 450 000 броя. Източниците от индустрията дори смятат, че тази цифра може да се увеличи до 600 000, а заедно с отключените модели общата бройка може да достигне 800 000. За сравнение предварителните поръчки за Galaxy Z Fold2 са били едва 80 000.

С това темпо двата сгъваеми смартфона могат да задминат дори последните модели в популярните серии Galaxy S и Galaxy Note. The Korea Herald посочва, че предварителните поръчки за сгъваемите устройства са два пъти повече от тези за Galaxy S21 и 1.5 пъти повече от направените за Galaxy Note20. Според корейските мобилни оператори сгъваемите телефони са особено популярни сред младите хора.

Статистиката на един телеком показва, че 49% от предварителните поръчки за Galaxy Z Fold3 са от клиенти на възраст 20-30 години, а на същата група се дължат 57% от поръчките за Galaxy Z Flip3. В същото време на хората във възрастов диапазон 40-50 години се дължат съответно 42% и 39% от поръчките.