В извънредната ситуация, която през последните седмици обхвана страната ни, на голяма част от българите се налага да изпълняват служебните си задължения от дома. В тази тежка за мнозина обстановка, значението на софтуерните решения за работа от разстояние и системите за управление на бизнеса става все по-ключово.

"Бизнес софтуерът винаги е бил от полза за фирмите и е повишавал тяхната ефективност. В сегашната обстановка обаче неговите предимства изпъкват още повече, позволявайки на редица компании да са по-гъвкави, да се реорганизират по-бързо и да посрещнат трудностите по-лесно", споделя Иван Лалев, съосновател на българската компания за бизнес софтуер Gravitech, която предлага разнообразни решения, улесняващи работата от дома.

Сред тях са софтуер за управление на взаимотношенията с клиентите (т.нар. CRM - Customer Relationship Management), складов софтуер, модул логистика и транспорт, фактуриране, както и иновативната онлайн система за управление на човешките ресурси. Системите позволяват лесно и удобно управление на всички аспекти от бизнеса от всяка локация, свързана с интернет.

"Тези софтуерни продукти са оптимизирани за българския бизнес и могат да посрещнат много от неговите нужди в настоящата криза, да му добавят гъвкавост и мобилност. Вярваме, че в този труден момент най-важно е да пазим здравето - нашето и това на нашите близки. В същото време можем да продължим да изпълняваме професионалните си задължения, използвайки иновативни софтуерни системи", споделя още Иван Лалев.

Предлаганите от компанията решения дават възможност за работа от всякъде и по всяко време. Те могат да спестят редица ненужни за служителите действия като ходене до определени търговски обекти и клиенти, както и до офисите. В резултат това може не само да предпази екипите в настоящата кризисна ситуация, а и да направи фирмите по-конкуренти на пазара. А това ще бъде от ключово значение за тях в предстоящите трудни за икономиката времена.