Най-популярните социални мрежи като Facebook, Instagram и Twitter вече официално имат конкурент в лицето на приложението TikTok. Услугата, която специалистите определят като нов вид социална мрежа, привлича все повече потребители и вече достигна до над 1,5 милиарда.

Това я нарежда на трето място сред най-теглените приложения за тази година, а по всичко личи, че потребителите ще я използват по-често, заради "вирусния ефект" , получаващ се при използването и. Уcлyгaтa ce paзpaбoтвa oт ĸитaйcĸaтa Вуtе Dаnсе, ĸoятo бeлeжи глaвoлoмeн pacтeж в пocлeднoтo дeceтилeтиe, ĸaтo e oпpeдeлянa oт мнoзинa зa eднa oт нaй-бъpзopaзвивaщитe ce тexнoлoгични ĸoмпaнии.

Новият играч в сферата на социалните мрежи разчита преди всичко на творчеството на своите потребители. Благодарение на креативност и използвайки филтри и трикове, подобни на тези във Facebook и Instagram, но допълвайки го с музика, TikTok се превръща в много сериозен играч на пазара.

Приходите от покупки в приложението също се увеличават, като през тази година надхвърлят 115,3 милиона долара. Създателите му твърдо заявяват, че то винаги ще разчита на забавлението и няма да толерират никаква политическа пропаганда или реклама.