"Туитър” отново въведе правила за дезинформацията преди междинните избори в САЩ | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
"Туитър” отново въведе правила за дезинформацията преди междинните избори в САЩ
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

"Туитър” отново въведе правила за дезинформацията преди междинните избори в САЩ

Базираната в Сан Франциско компания каза, че е извършила тестове как да предотвратява подвеждащи текстове да бъдат препоръчвани на други потребители

| Редактор: Лилия Чалева 22 851

"Туитър" отново ще задейства функции на своя сайт за популяризиране на точната информация във връзка с междинните избори в САЩ през ноември и ще се бори срещу фалшиви и подвеждащи публикации, предаде Ройтерс, позовавайки се на съобщение в блог на компанията.

Експерти по гражданските права и онлайн дезинформацията обвиняват социалната медия и технологичните платформи, че не правят достатъчно, за да предотвратяват разпространяването на фалшивата информация, включително твръдението, че президентът Джо Байдън не е победилият от изборите през 2020 година.

"Туитър" ще приложи своята политика за гражданска почтеност, въведена през 2018 г., по отношение на предстоящите на 8 ноември избори, когато ще се решава съдбата на всичките 435 места в Камарата на представителите на САЩ, както и на около една трета от стоте места в Сената. Политиката забранява на потребителите да публикуват подвеждащо съдържание, имащо за цел да убеди хората да не гласуват, както и твърдения, целящи да подкопаят общественото доверие в изборите, включително фалшива информация за резултатите.

"Туитър" за постоянно отстрани профила на Доналд Тръмп миналата година, позовавайки се на риск от "по-нататъшно подстрекаване към насилие", дни след като на 6 януари 2021 г. поддръжници на тогавашния президент щурмуваха Капитолия на САЩ.

Базираната в Сан Франциско компания, която заведе дело срещу милиардера Илон Мъск заради неговия отказ от споразумението на стойност 44 милиарда долара за придобиване на "Туитър", каза, че е извършила тестове как да предотвратява подвеждащи текстове да бъдат препоръчвани на други потребители. В резултат на тестовете подвеждаща информация е била преглеждана 1,6 милиона по-малко за месец, добави компанията.

Действията за борба срещу дезинформацията, подобно на извършеното по време на президентските избори през 2020 г., включват информационни съобщения в профилите на потребителите, които предварително разобличават фалшивата информация, преди тя да се е разпространила онлайн.

"Туитър” отново въведе правила за дезинформацията преди междинните избори в САЩ

"Туитър” отново въведе правила за дезинформацията преди междинните избори в САЩ

Базираната в Сан Франциско компания каза, че е извършила тестове как да предотвратява подвеждащи текстове да бъдат препоръчвани на други потребители

| Редактор : Лилия Чалева 22 851 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

"Туитър" отново ще задейства функции на своя сайт за популяризиране на точната информация във връзка с междинните избори в САЩ през ноември и ще се бори срещу фалшиви и подвеждащи публикации, предаде Ройтерс, позовавайки се на съобщение в блог на компанията.

Експерти по гражданските права и онлайн дезинформацията обвиняват социалната медия и технологичните платформи, че не правят достатъчно, за да предотвратяват разпространяването на фалшивата информация, включително твръдението, че президентът Джо Байдън не е победилият от изборите през 2020 година.

"Туитър" ще приложи своята политика за гражданска почтеност, въведена през 2018 г., по отношение на предстоящите на 8 ноември избори, когато ще се решава съдбата на всичките 435 места в Камарата на представителите на САЩ, както и на около една трета от стоте места в Сената. Политиката забранява на потребителите да публикуват подвеждащо съдържание, имащо за цел да убеди хората да не гласуват, както и твърдения, целящи да подкопаят общественото доверие в изборите, включително фалшива информация за резултатите.

"Туитър" за постоянно отстрани профила на Доналд Тръмп миналата година, позовавайки се на риск от "по-нататъшно подстрекаване към насилие", дни след като на 6 януари 2021 г. поддръжници на тогавашния президент щурмуваха Капитолия на САЩ.

Базираната в Сан Франциско компания, която заведе дело срещу милиардера Илон Мъск заради неговия отказ от споразумението на стойност 44 милиарда долара за придобиване на "Туитър", каза, че е извършила тестове как да предотвратява подвеждащи текстове да бъдат препоръчвани на други потребители. В резултат на тестовете подвеждаща информация е била преглеждана 1,6 милиона по-малко за месец, добави компанията.

Действията за борба срещу дезинформацията, подобно на извършеното по време на президентските избори през 2020 г., включват информационни съобщения в профилите на потребителите, които предварително разобличават фалшивата информация, преди тя да се е разпространила онлайн.