Япония пуска електрически танкер в Токийския залив | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Япония пуска електрически танкер в Токийския залив
Снимка: Asahi Tanker Co. Ltd. & Exeno-Yamamizu Corp

Япония пуска електрически танкер в Токийския залив

Ще го използва за доставка на конвенционално гориво за други кораби

| Редактор: Стоян Гогов 10 1712

Електрически танкер ще доставя конвенционално гориво на други кораби в Токийския залив. По проекта e5 работи консорциум от компании за корабоплаване и морски технологии.

Asahi Tanker е направил поръчка за първите два танкера, всеки с дължина 62 метра. Kawasaki Heavy Industries е проектирала задвижващата система на електрическия плавателен съд, съобщи GreenTech.bg.

Всеки 499-тонен кораб ще включва два набора от литиево-йонни батерии Orca ESS от 1740 кВтч, произведени от Corvus Energy, за общ капацитет от 3480 кВтч. Тези пакети ще задвижват двигателите на две 300-кВт устройства, осигуряващи круизна скорост от около 10 възела (19 км/ч).

E5 не само няма да произвежда вредни емисии, но и гладко работещите му електрически двигатели ще да създават по-малко вибрации и по-малко шум от традиционните двигатели, правейки условията на борда по-комфортни за екипажа.

Освен това, в случай на природно бедствие в района на Токийския залив, корабът може да доставя електричество на аварийните служби.

Понастоящем двата електрически танкера са в процес на изграждане от KOA Industry Co. и корабостроителницата Imura. Плановете предвиждат първият кораб да влезе в експлоатация някъде през следващата година, а вторият да го последва през 2023 г.

Япония пуска електрически танкер в Токийския залив

Япония пуска електрически танкер в Токийския залив

Ще го използва за доставка на конвенционално гориво за други кораби

| Редактор : Стоян Гогов 10 1712 Снимка: Asahi Tanker Co. Ltd. & Exeno-Yamamizu Corp

Електрически танкер ще доставя конвенционално гориво на други кораби в Токийския залив. По проекта e5 работи консорциум от компании за корабоплаване и морски технологии.

Asahi Tanker е направил поръчка за първите два танкера, всеки с дължина 62 метра. Kawasaki Heavy Industries е проектирала задвижващата система на електрическия плавателен съд, съобщи GreenTech.bg.

Всеки 499-тонен кораб ще включва два набора от литиево-йонни батерии Orca ESS от 1740 кВтч, произведени от Corvus Energy, за общ капацитет от 3480 кВтч. Тези пакети ще задвижват двигателите на две 300-кВт устройства, осигуряващи круизна скорост от около 10 възела (19 км/ч).

E5 не само няма да произвежда вредни емисии, но и гладко работещите му електрически двигатели ще да създават по-малко вибрации и по-малко шум от традиционните двигатели, правейки условията на борда по-комфортни за екипажа.

Освен това, в случай на природно бедствие в района на Токийския залив, корабът може да доставя електричество на аварийните служби.

Понастоящем двата електрически танкера са в процес на изграждане от KOA Industry Co. и корабостроителницата Imura. Плановете предвиждат първият кораб да влезе в експлоатация някъде през следващата година, а вторият да го последва през 2023 г.