Българи създадоха дигитално меню за заведения, което улеснява спазването на дистанция | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Българи създадоха дигитално меню за заведения, което улеснява спазването на дистанция
Снимка: TouchMenu

Българи създадоха дигитално меню за заведения, което улеснява спазването на дистанция

Проекта гарантира по-голяма хигиена

5 1532

Българска софтуерна фирма създаде дигитално меню, което улеснява спазването на изискванията за дистанция при поръчването на храни и напитки в заведенията. То се нарича TouchMenu и е достъпно под формата на мобилно приложение. През него клиентите могат лесно да си изберат желаните продукти и да ги поръчат с няколко клика.

При това не се налага те да докосват нещо друго, освен собствения си смартфон или таблет, а досег със сервитьор се осъществява единствено когато той донесе поръчката. По този начин възможностите за пренасяне на зарази се свеждат до минимум. Друга функционалност в помощ на заведенията е възможността за онлайн поръчка на храна, която ги прави по-гъвкави в настоящата сложна обстановка.

"Днес обществата по цял свят са раздвоени между изискванията за социална изолация, която да спре разпространението на заразата и възможност икономиката все пак да работи, за да се запазят работните места. Заведенията са особено уязвими в тази ситуация и нашето желание е да ги улесним едновременно да работят и да предлагат достатъчно защита за своите клиенти и служители. TouchMenu намалява значително риска от зараза, елиминирайки докосването на хартиени менюта, които преди това са пипали десетки други хора и свеждайки до минимум контакта със сервитьори" - посочва Тодор Бобев, създател на TouchMenu.

Освен, че е по-хигиенично, дигиталното меню е и много по-екологично, защото премахва нуждата от използване на хартия и найлон за създаване на физически менюта и тяхната промяна всеки път, когато се промени асортиментът на заведението. То позволява персонализиране на всяка конкретна поръчка чрез добавяне и премахване на съставки. Освен това може да се променя в реално време от всяка точка на света.

Приложението подобрява значително и клиентското обслужване, защото позволява извършването на поръчка директно през смартфона на клиента, след сканиране на QR кода на масата, в момента, в който той седне в заведението, без да се налага да се чака сервитьор. Времето от влизането в дадено заведение до получаването на храната или напитките като цяло се съкращава значително. Искането на сметката също става за секунди. Клиентите са улеснени и при избора на заведение, защото през TouchMenu те могат да разгледат различни обекти в близост, използвайки дигитална карта и да се запознаят с менюто им преди да седнат в някой от тях. Ако пък са на плажа или си почиват в близост до заведението, биха могли да си направят поръчката и да избегнат чакането пред касата, отговаряйки по този начин на изискванията за социално дистанциране. В последствие комуникацията им с екипа на обекта също е улеснена и много по-точна, без риск от объркани поръчки или надписани сметки.

За заведенията дигиталното меню може лесно да доведе и нови клиенти чрез вградените си опции за промоции, както и чрез интеграцията със социалните мрежи, позволяваща споделяне на избраните ястия. Разполага и с партньорска програма за лоялност, която позволява заведението да запази своите съществуващи клиенти чрез различни бонуси. Детайлната статистика за потребителското поведение пък информира собствениците на ресторанти за навиците и нагласите на техните клиенти, което ги улеснява да подобрят още повече своите предложения в бъдеще. В крайна сметка това спомага за увеличаване на средната стойност на поръчките и като цяло на оборота чрез привличане на нови клиенти и чрез предлагане на различни свързани продукти. Сервитьорите от своя страна получават чрез приложението един виртуален помощник, който им спестява време, взима поръчките вместо тях дори преди клиентите да са влезли в обекта и им позволява да обслужват много повече хора за по-кратко време, както и да си почиват. Сред останалите функции на TouchMenu са вградена опция за разплащания, както и възможност за превод на неограничен брой езици.

Българи създадоха дигитално меню за заведения, което улеснява спазването на дистанция

Българи създадоха дигитално меню за заведения, което улеснява спазването на дистанция

Проекта гарантира по-голяма хигиена

5 1532 Снимка: TouchMenu

Българска софтуерна фирма създаде дигитално меню, което улеснява спазването на изискванията за дистанция при поръчването на храни и напитки в заведенията. То се нарича TouchMenu и е достъпно под формата на мобилно приложение. През него клиентите могат лесно да си изберат желаните продукти и да ги поръчат с няколко клика.

При това не се налага те да докосват нещо друго, освен собствения си смартфон или таблет, а досег със сервитьор се осъществява единствено когато той донесе поръчката. По този начин възможностите за пренасяне на зарази се свеждат до минимум. Друга функционалност в помощ на заведенията е възможността за онлайн поръчка на храна, която ги прави по-гъвкави в настоящата сложна обстановка.

"Днес обществата по цял свят са раздвоени между изискванията за социална изолация, която да спре разпространението на заразата и възможност икономиката все пак да работи, за да се запазят работните места. Заведенията са особено уязвими в тази ситуация и нашето желание е да ги улесним едновременно да работят и да предлагат достатъчно защита за своите клиенти и служители. TouchMenu намалява значително риска от зараза, елиминирайки докосването на хартиени менюта, които преди това са пипали десетки други хора и свеждайки до минимум контакта със сервитьори" - посочва Тодор Бобев, създател на TouchMenu.

Освен, че е по-хигиенично, дигиталното меню е и много по-екологично, защото премахва нуждата от използване на хартия и найлон за създаване на физически менюта и тяхната промяна всеки път, когато се промени асортиментът на заведението. То позволява персонализиране на всяка конкретна поръчка чрез добавяне и премахване на съставки. Освен това може да се променя в реално време от всяка точка на света.

Приложението подобрява значително и клиентското обслужване, защото позволява извършването на поръчка директно през смартфона на клиента, след сканиране на QR кода на масата, в момента, в който той седне в заведението, без да се налага да се чака сервитьор. Времето от влизането в дадено заведение до получаването на храната или напитките като цяло се съкращава значително. Искането на сметката също става за секунди. Клиентите са улеснени и при избора на заведение, защото през TouchMenu те могат да разгледат различни обекти в близост, използвайки дигитална карта и да се запознаят с менюто им преди да седнат в някой от тях. Ако пък са на плажа или си почиват в близост до заведението, биха могли да си направят поръчката и да избегнат чакането пред касата, отговаряйки по този начин на изискванията за социално дистанциране. В последствие комуникацията им с екипа на обекта също е улеснена и много по-точна, без риск от объркани поръчки или надписани сметки.

За заведенията дигиталното меню може лесно да доведе и нови клиенти чрез вградените си опции за промоции, както и чрез интеграцията със социалните мрежи, позволяваща споделяне на избраните ястия. Разполага и с партньорска програма за лоялност, която позволява заведението да запази своите съществуващи клиенти чрез различни бонуси. Детайлната статистика за потребителското поведение пък информира собствениците на ресторанти за навиците и нагласите на техните клиенти, което ги улеснява да подобрят още повече своите предложения в бъдеще. В крайна сметка това спомага за увеличаване на средната стойност на поръчките и като цяло на оборота чрез привличане на нови клиенти и чрез предлагане на различни свързани продукти. Сервитьорите от своя страна получават чрез приложението един виртуален помощник, който им спестява време, взима поръчките вместо тях дори преди клиентите да са влезли в обекта и им позволява да обслужват много повече хора за по-кратко време, както и да си почиват. Сред останалите функции на TouchMenu са вградена опция за разплащания, както и възможност за превод на неограничен брой езици.