Facebook уволни служител, който реактивирал блокирани реклами | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook уволни служител, който реактивирал блокирани реклами
Снимка: Shutterstock

Facebook уволни служител, който реактивирал блокирани реклами

Служителят взимал подкупи, за да пуска отново реклами, които са били спрени заради нарушаване на правилата

| Редактор: Иван Ненов 0 747

Facebook е открила и уволнила свой служител, който реактивирал вече блокирани реклами, съобщава ZDNet. Мъжът взимал подкупки, за да пуска отново реклами, които са нарушавали правилата на социалната мрежа.

Служителят, чието име остава неизвестно, е получил поне един подкуп в размер на 5000 долара от вече фалиралата компания Ads Inc. Тя беше разкрита по-рано тази година от Buzzfeed, че лъже потребителите на Facebook с фалшиви реклами за известни личности.

Източник на Buzzfeed от Ads Inc дори твърди, че повече от един служител на Facebook е засмесен в схемата. Заради естеството на американските закони, Facebook не е отговорна за фалшивите реклами, които са били пускани в нейната платформа. Това веднага възроди дискусиите сред американските политици, че законът трябва да се промени, но досегашните им опити не са успешни.

Facebook не е коментирала темата в детайли. Компанията казва единствено, че е открила замесения служител след вътрешно разследване, което е било породено след първата публикация на Buzzfeed по-рано тази година.

Facebook уволни служител, който реактивирал блокирани реклами

Facebook уволни служител, който реактивирал блокирани реклами

Служителят взимал подкупи, за да пуска отново реклами, които са били спрени заради нарушаване на правилата

| Редактор: Иван Ненов 0 747 Снимка: Shutterstock

Facebook е открила и уволнила свой служител, който реактивирал вече блокирани реклами, съобщава ZDNet. Мъжът взимал подкупки, за да пуска отново реклами, които са нарушавали правилата на социалната мрежа.

Служителят, чието име остава неизвестно, е получил поне един подкуп в размер на 5000 долара от вече фалиралата компания Ads Inc. Тя беше разкрита по-рано тази година от Buzzfeed, че лъже потребителите на Facebook с фалшиви реклами за известни личности.

Източник на Buzzfeed от Ads Inc дори твърди, че повече от един служител на Facebook е засмесен в схемата. Заради естеството на американските закони, Facebook не е отговорна за фалшивите реклами, които са били пускани в нейната платформа. Това веднага възроди дискусиите сред американските политици, че законът трябва да се промени, но досегашните им опити не са успешни.

Facebook не е коментирала темата в детайли. Компанията казва единствено, че е открила замесения служител след вътрешно разследване, което е било породено след първата публикация на Buzzfeed по-рано тази година.