Нова технология за защита на своите потребители в Gmail от фишинг атаки ще използва Google. Компанията започва специално да показва на потребителите, когато даден имейл е автентичен.

Ще бъдат използвани Brand Indicators for Message Identification (BIMI) лога, показващи, че на дадено писмо може да се има доверие. Потребителят ще може да отваря линковете в него спокойно, знаейки че те са от оригиналния източник на дадената компания, а не от някой, представящ се за нея.

Всяка една организация, която желае, може да оторизира имейл адресите си и корпоративните си лога като ги изпрати до DMARC. Това е платформата за удостоверяване на съобщения на базата на домейни, отчитане и съответствие. След като валидираният имейл премине през проверките на Google, с него ще се показва BIMI логото на компанията. Това е индикация за потребителите, че всичко е наред.

В следващите няколко седмици Google ще използва новата технология с по-малък брой потребители, но се очаква до есента функционалността да е достъпна за всички.