Клауд услугите на Google и Oracle в Обединеното кралство са засегнати от гореща вълна | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Клауд услугите на Google и Oracle в Обединеното кралство са засегнати от гореща вълна
Снимка: Shutterstock

Клауд услугите на Google и Oracle в Обединеното кралство са засегнати от гореща вълна

Редица сайтове и услуги бяха спрени заради жегата

| Редактор: Кристиан Антонов 0 422

Горещата вълна в Обединеното кралство достигна рекордните за всички времена 40,3 градуса по Целзий. Центровете за данни на Google и Oracle бяха напълно претоварени и някои от машините в инфраструктурите трябваше да бъдат изключени. В резултат на това редица уебсайтове и услуги бяха изключени.

Още ден преди рекорда на 20 юли, Oracle Cloud Infrastructure съобщи за проблеми. Компанията трябваше да спре мрежовото оборудване, съхранението и изчислителните ресурси в център за данни, разположен в южната част на Обединеното кралство, за да избегне прегряване, което се дължи на повреда в охладителната система. Системите бяха възстановени в 11 ч. местно време на следващия ден.

За подобен проблем съобщи и Google, чийто център europe-west2-a в Лондон докладва за "повишено ниво на грешки, забавяния и недостъпност на услугите" за редица услуги. Заради проблеми с охлаждането на системата беше съобщено, че ресурсите на BigQuery, SQL и Kubernetes не работят, което доведе до спиране на уебсайтовете на WordPress в британската платформа WP Engine, работеща в Google Cloud.

Подобно на Oracle, Google Cloud беше принудена да спре част от своя хардуер, за да предотврати прегряването му и повредата му, което щеше да има дългосрочни последици за клиентите. Услугата съобщи, че системите са били отново онлайн на 21 юли рано сутринта.

Клауд услугите на Google и Oracle в Обединеното кралство са засегнати от гореща вълна

Клауд услугите на Google и Oracle в Обединеното кралство са засегнати от гореща вълна

Редица сайтове и услуги бяха спрени заради жегата

| Редактор : Кристиан Антонов 0 422 Снимка: Shutterstock

Горещата вълна в Обединеното кралство достигна рекордните за всички времена 40,3 градуса по Целзий. Центровете за данни на Google и Oracle бяха напълно претоварени и някои от машините в инфраструктурите трябваше да бъдат изключени. В резултат на това редица уебсайтове и услуги бяха изключени.

Още ден преди рекорда на 20 юли, Oracle Cloud Infrastructure съобщи за проблеми. Компанията трябваше да спре мрежовото оборудване, съхранението и изчислителните ресурси в център за данни, разположен в южната част на Обединеното кралство, за да избегне прегряване, което се дължи на повреда в охладителната система. Системите бяха възстановени в 11 ч. местно време на следващия ден.

За подобен проблем съобщи и Google, чийто център europe-west2-a в Лондон докладва за "повишено ниво на грешки, забавяния и недостъпност на услугите" за редица услуги. Заради проблеми с охлаждането на системата беше съобщено, че ресурсите на BigQuery, SQL и Kubernetes не работят, което доведе до спиране на уебсайтовете на WordPress в британската платформа WP Engine, работеща в Google Cloud.

Подобно на Oracle, Google Cloud беше принудена да спре част от своя хардуер, за да предотврати прегряването му и повредата му, което щеше да има дългосрочни последици за клиентите. Услугата съобщи, че системите са били отново онлайн на 21 юли рано сутринта.