Точно преди година Facebook обяви мащабен редизайн на Facebook.com и след месеци на тестове компанията вече е готова да го предложи на всичките си потребители. Това ще стане през следващите няколко седмици, така че новият външен вид няма да се появи изведнъж за всички ползватели на социалната мрежа, предава Mobile Bulgaria.

Компанията посочва, че новият интерфейс позволява по-бързото откриване на търсеното с нова и оптимизирана навигация. В допълнение основната страница и преходите между отделните секции вече се зареждат по-бързо, което е подобно на поведението на мобилното преживяване. Сред новите опции в сайта е добавената тъмна тема, която намалява натоварването на очите при ползване на тъмно.

Заедно с това видеото вече се показва по нов начин, който подобрява потопяване в действието - особено при комбиниране с тъмната тема. Компанията обещава и по-лесно създаване на събития, страници, групи и реклами. При стартиране на нови групи има дори опция за преглед на дизайна в реално време, включително и показване как ще изглежда в мобилни устройства.