Ако често гледате клипове на ревюта в YouTube, със сигурност сте попадали на линкове към продуктите, които ви отвеждат до магазин, в който можете да ги закупите. По-практично би било, разбира се, да можете да кликнете директно във видеото, за да откриете устройството, предава Mobile Bulgaria.
По данни на Bloomberg такава опция вече се разработва от Google, а с нея създателите на съдържание ще могат по-лесно да позиционират връзки към съответните магазини. Разбира се, по този начин те, а и Google ще получават комисиони от евентуалните покупки.
Отскоро някои създатели имат възможност да отбелязват продуктите в клиповете си, а това е и първа стъпка към бъдещата схема. Тества се и интеграция със Shopify.
Засега няма допълнителни детайли относно как точно ще бъде приложена новата система, а и кога може да я очакваме. Трябва да отбележим, че по този начин ще бъдат улеснени и потребителите, които няма да трябва да търсят линкове в описанието на клиповете.