Zoom отчете 30-кратен скок на потреблението | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Zoom отчете 30-кратен скок на потреблението
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Zoom отчете 30-кратен скок на потреблението

300 милиона са ежедневните участници във видеоконференции

| Редактор: Стоян Гогов 0 609

Американската компания Zoom обяви рекордни резултати за последния си отчетен период. Броят на потребителите на приложението за видеоконференции е нараснал 30 пъти за 4 месеца, предава technews.bg.

Броят на клиентите, които използват приложението за провеждане на видеоконференции с над 10 участника, се е увеличил с 354% спрямо същия период на миналата година.

През април броят на ежедневните участници във видеоконференции е достигнал 300 милиона. За сравнение, през декември 2019 г. този показател е бил 10 милиона. Става дума както за тези, които използват приложението срещу такса, така и за безплатните потребители.

През януари услугата е използвана общо 100 милиарда минути, посочиха още от Zoom. През април обаче броят минути на видеоразговори значително е надхвърлил 2 трилиона.

Подобен експлозивен растеж се дължи преди всичко на пандемията на коронавируса, която принуди много бизнеси да преминат към работа от разстояние.

Zoom отчете 30-кратен скок на потреблението

Zoom отчете 30-кратен скок на потреблението

300 милиона са ежедневните участници във видеоконференции

| Редактор : Стоян Гогов 0 609 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Американската компания Zoom обяви рекордни резултати за последния си отчетен период. Броят на потребителите на приложението за видеоконференции е нараснал 30 пъти за 4 месеца, предава technews.bg.

Броят на клиентите, които използват приложението за провеждане на видеоконференции с над 10 участника, се е увеличил с 354% спрямо същия период на миналата година.

През април броят на ежедневните участници във видеоконференции е достигнал 300 милиона. За сравнение, през декември 2019 г. този показател е бил 10 милиона. Става дума както за тези, които използват приложението срещу такса, така и за безплатните потребители.

През януари услугата е използвана общо 100 милиарда минути, посочиха още от Zoom. През април обаче броят минути на видеоразговори значително е надхвърлил 2 трилиона.

Подобен експлозивен растеж се дължи преди всичко на пандемията на коронавируса, която принуди много бизнеси да преминат към работа от разстояние.