Операция „Жълти стотинки” за изоставените деца | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Операция „Жълти стотинки” за изоставените деца

Операция „Жълти стотинки” за изоставените деца

Чек на стойност 51 714,15 лева връчи главният изпълнителен директор на VIVACOM Бернар Москени на фондация “Надежда за малките”. Сумата беше събрана от дарителската кампания Операция „Жълти стотинки“, която телекомът организира за втора поредна година.

0 72
Целта на кампанията е всеки, който желае, да пусне своето ресто в една от хилядите кутии, поставени в магазините на VIVACOM и нейните партньори в мероприятието, което протече в цялата страна.

В продължение на два месеца хиляди хора пуснаха монети в магазините на телекома и останалите 12 партньори на инициативата - Societe Generale Експресбанк, Carrefour, Marcel Toys, Chipolino, Onda, Mr. Bricolage, Jeff, DHL, inmedio, Relay, 1 Minute и Zadrujno.bg.

Dir.bg e медиен партньор на инициативата.

Събраните жълти стотинки от кампанията тази година тежат общо 2 400 кг. От тях само телекомът е събрал ресто на стойност над 12 000 лв. в своята магазинна мрежа, които удвои в полза на фондацията.

С помощта на даренията ще се подпомогне функционирането на „Малката къща” в кв. Княжево, която предоставя алтернатива за временно отглеждане, индивидуална грижа и внимание на изоставени бебета и малки деца. Освен събраните средства, децата ще получат още дарения под формата на храни, детски креватчета, памперси и др.
Операция „Жълти стотинки” за изоставените деца

Операция „Жълти стотинки” за изоставените деца

Чек на стойност 51 714,15 лева връчи главният изпълнителен директор на VIVACOM Бернар Москени на фондация “Надежда за малките”. Сумата беше събрана от дарителската кампания Операция „Жълти стотинки“, която телекомът организира за втора поредна година.

0 72
Целта на кампанията е всеки, който желае, да пусне своето ресто в една от хилядите кутии, поставени в магазините на VIVACOM и нейните партньори в мероприятието, което протече в цялата страна.

В продължение на два месеца хиляди хора пуснаха монети в магазините на телекома и останалите 12 партньори на инициативата - Societe Generale Експресбанк, Carrefour, Marcel Toys, Chipolino, Onda, Mr. Bricolage, Jeff, DHL, inmedio, Relay, 1 Minute и Zadrujno.bg.

Dir.bg e медиен партньор на инициативата.

Събраните жълти стотинки от кампанията тази година тежат общо 2 400 кг. От тях само телекомът е събрал ресто на стойност над 12 000 лв. в своята магазинна мрежа, които удвои в полза на фондацията.

С помощта на даренията ще се подпомогне функционирането на „Малката къща” в кв. Княжево, която предоставя алтернатива за временно отглеждане, индивидуална грижа и внимание на изоставени бебета и малки деца. Освен събраните средства, децата ще получат още дарения под формата на храни, детски креватчета, памперси и др.