Европейците не се впечатлиха от новия iPhone | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Европейците не се впечатлиха от новия iPhone
EPA/БГНЕС

Европейците не се впечатлиха от новия iPhone

Отслабващата икономика и по-ниските цени на конкурентните смартфони са причина за намаляващите продажби на iPhone в Европа, показват данни на компанията за пазарни проучвания Kantar.

25 115
Премиерата на iPhone 4S е довела до ръст на пазарния дял на смартфона на Apple в Англия, Австралия и Щатите, но потребителите на континента са се оказали по-загрижени за собствения си бюджет, отколкото за новото устройство, предаде Ройтерс, цитирана от Mobile Bulgaria.

За 12 седмици, приключили в края на ноември, пазарният дял на iPhone в Щатите се е увеличил до 36% от 25% преди година, а в Англия е нараснал от 21% до 31%. Във Франция обаче е намалял от 29% до 20%, а в Германия от 27% до 22%. Подобен е спадът и в Италия и Испания.

Обяснението на анализаторите е свързано с икономическата обстановка и мерките за справяне с кризата, които прилагат различните правителства. Те включват съкращения в бюджетните разходи и закриване на работни места, а и вниманието, което потребителите започват да обръщат на цената, е много по-голямо.

В същото време пазарният дял на Android на различните европейски пазари се движи между 46% и 61%. В Германия делът на платформата е 61%, а там най-продаваният смартфон за периода от 12 седмици е Samsung Galaxy S II.
Европейците не се впечатлиха от новия iPhone

Европейците не се впечатлиха от новия iPhone

Отслабващата икономика и по-ниските цени на конкурентните смартфони са причина за намаляващите продажби на iPhone в Европа, показват данни на компанията за пазарни проучвания Kantar.

25 115 EPA/БГНЕС
Премиерата на iPhone 4S е довела до ръст на пазарния дял на смартфона на Apple в Англия, Австралия и Щатите, но потребителите на континента са се оказали по-загрижени за собствения си бюджет, отколкото за новото устройство, предаде Ройтерс, цитирана от Mobile Bulgaria.

За 12 седмици, приключили в края на ноември, пазарният дял на iPhone в Щатите се е увеличил до 36% от 25% преди година, а в Англия е нараснал от 21% до 31%. Във Франция обаче е намалял от 29% до 20%, а в Германия от 27% до 22%. Подобен е спадът и в Италия и Испания.

Обяснението на анализаторите е свързано с икономическата обстановка и мерките за справяне с кризата, които прилагат различните правителства. Те включват съкращения в бюджетните разходи и закриване на работни места, а и вниманието, което потребителите започват да обръщат на цената, е много по-голямо.

В същото време пазарният дял на Android на различните европейски пазари се движи между 46% и 61%. В Германия делът на платформата е 61%, а там най-продаваният смартфон за периода от 12 седмици е Samsung Galaxy S II.