Ай Би Ем спря рекламите си в социалната мрежа на Мъск заради антисемитско съдържание
От компютърния гигант заявиха, че проявяват нулева толерантност към речта на омразата
Компютърният гигант Ай Би Ем преустанови рекламата си в социалната мрежа Екс, след като беше установено, че реклами на компанията са поставени до антисемитско съдържание, предаде ДПА.
"Ай Би Ем проявява нулева толерантност към речта на омразата и дискриминацията и ние незабавно спряхме всички реклами в Екс, докато разследваме тази напълно неприемлива ситуация", се казва в изявление на корпорацията, съобщава БТА.
Този ход беше предприет, след като групата за наблюдение на медиите Media Matters for America заяви, че е открила реклами на компании, включително Ай Би Ем, Епъл, Оракъл и др. "до публикации, които изтъкват Хитлер и неговата нацистка партия" в Екс.
В сряда собственикът на Екс Елон Мъск беше атакуван, след като публикува в платформата съгласието си с антисемитска конспиративна теория.
Главният изпълнителен директор на Екс Линда Якарино заяви, че компанията "винаги е била много ясна, че дискриминацията от всички трябва да се СТОПИРА повсеместно", в пост в платформата за социални медии без контекст.
"Мисля, че това е нещо, с което всички можем и трябва да се съгласим", написа тя.
"Когато става въпрос за тази платформа - Екс също така е била изключително ясна относно усилията ни да се борим с антисемитизма и дискриминацията. За него няма място никъде по света -- той е грозен и неправилен. Точка."
Мъск пое компанията, наричана преди това Tуитър, през 2022 г., след като я купи за 44 млрд. долара.