Иновативна Q&A платформа за маркетинг поставя началото на нова ера за обучение в България
Една синергия между технологията и маркетинговия опит, която помага на потребителите чрез споделянето на различни експертни мнения
С разширяването на границите между технологиите и маркетинга, професионалистите и бизнесът трябва да се адаптират, за да останат в челните позиции в бързо променящата се среда. Преди няколко дни беше обявена платформата Tribe.bg, която Ивайло Тодоров създава, за да запълни празнината в сферата на дигиталния маркетинг. Това е първата маркетинг Q&A платформа в България, предлагаща свеж и технологично-ориентиран подход. Вдъхновена от подобна платформа в технологичния сектор, Tribe.bg е създадена, за да обедини студенти, маркетинг експерти и собственици на бизнеси, създавайки колаборативно пространство за учене и развитие.
Чрез интегрирането на най-новите технологии с различни обучения, движени от общността, и споделянето на знания, платформата установява нова парадигма в търсенето на отговори свързани с дигитален маркетинг, SEO и електронна търговия.
Потребителите могат да задават въпроси, да търсят съвети и да споделят виждания по различни теми, всичко това в динамична и интерактивна среда, която насърчава безпроблемната колаборация и обмяна на знания.
Този подход насърчава аудиторията да споделя открито, за да може всички членове на общността да учат един от друг.
Освен Q&A платформата, ще бъдат организирани кратки безплатни курсове и уебинари, които ще обхващат различни маркетингови дисциплини като дигитален маркетинг, социални мрежи, дистрибуция на съдържание и др.
За повече информация се присъединeте към общността, посетете www.tribe.bg още днес и спестете часове в търсене на отговори на вашите маркетинг въпроси.