Създадоха най-голямото гейм-студио | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Създадоха най-голямото гейм-студио
Bulgarian Post

Създадоха най-голямото гейм-студио

С интересен проект са се наели издателят на компютърни игри Acclaim и художествения ръководител Дейв Пери.

0 295
Идеята им е да направят студио по разработване на онлайн-базирана игра, в което да участват програмисти, дизайнери и аудио техници от гейм-средите. Издателите отчитат, че този тип ролеви игри, които генерират огромни средства, са бъдещето на индустрията и са уверени в успеха на проекта.Хиляди геймъри-програмисти се обединиха в създаването на студио за разработването на онлайн-базирана игра (MMORPG). Издателят Acclaim и художественият ръководител Дейв Пери щесе опитат да направят професионално студио, което да бъде подпомогнато в дейността си от обикновени геймъри и програмисти.“Една от основните ни цели е да проверим дали така създаденото студио ще успее да се справи с разработката на дадена игра по-бързо и по-качествено, отколкото ако тя се прави от професионално студио“, заяви Дейв Пери, като подчерта, че все още се търсят програмисти, дизайнери и аудио техници от средите на геймърите за допълване на бройката по разработването на проекта.“С начални 20 хиляди записани, ние ще изчакаме да достигнат 100 хиляди, след което ще ги отсеем до хиляда доброволци и ще сме готови да започнем“, каза той.Според Пери идеята е посрещната с невероятен интерес от всички кръгове в гейм-индустрията.“Според мен докоснахме нещо като нерв. Определено не сме очаквали да се случи точно това и още не можем да добием реална представа за мащабите на събитието“, коментира още Дейв Пери, цитиран от BBC.В гейм-индустрията вече имаше един успешен опит в проектирането на игра от обикновени играчи. Изключително популярният Counter Strike, всъщност е преработено от геймъри издание, на играта от първо лице Half Life.Начинанието обещава да бъде достатъчно сериозно.“Ние не правим това просто за забавление. Това е бизнес и ние ще опитаме да го направим наистина професионално“, подчерта Дейв Пери. Всъщност ние доказваме, че тази индустрия, със своите мащаби, е дори по-голяма от това, за което я смятаме. Издателите отчитат, че онлайн-базираните ролеви игри са бъдещето на индустрията и залагат именно на това.MMORPG игрите генерират невероятни приходи на компаниите, които ги разработват. World of Warcraft, на компанията Blizzard, например, разполага с над 8 милиона потребители-играчи, които освен закупуването на играта, заплащат всеки месец такса в размер на около 12 евро за да могат да бъдат част от виртуалните й вселени.
Създадоха най-голямото гейм-студио

Създадоха най-голямото гейм-студио

С интересен проект са се наели издателят на компютърни игри Acclaim и художествения ръководител Дейв Пери.

0 295 Bulgarian Post
Идеята им е да направят студио по разработване на онлайн-базирана игра, в което да участват програмисти, дизайнери и аудио техници от гейм-средите. Издателите отчитат, че този тип ролеви игри, които генерират огромни средства, са бъдещето на индустрията и са уверени в успеха на проекта.Хиляди геймъри-програмисти се обединиха в създаването на студио за разработването на онлайн-базирана игра (MMORPG). Издателят Acclaim и художественият ръководител Дейв Пери щесе опитат да направят професионално студио, което да бъде подпомогнато в дейността си от обикновени геймъри и програмисти.“Една от основните ни цели е да проверим дали така създаденото студио ще успее да се справи с разработката на дадена игра по-бързо и по-качествено, отколкото ако тя се прави от професионално студио“, заяви Дейв Пери, като подчерта, че все още се търсят програмисти, дизайнери и аудио техници от средите на геймърите за допълване на бройката по разработването на проекта.“С начални 20 хиляди записани, ние ще изчакаме да достигнат 100 хиляди, след което ще ги отсеем до хиляда доброволци и ще сме готови да започнем“, каза той.Според Пери идеята е посрещната с невероятен интерес от всички кръгове в гейм-индустрията.“Според мен докоснахме нещо като нерв. Определено не сме очаквали да се случи точно това и още не можем да добием реална представа за мащабите на събитието“, коментира още Дейв Пери, цитиран от BBC.В гейм-индустрията вече имаше един успешен опит в проектирането на игра от обикновени играчи. Изключително популярният Counter Strike, всъщност е преработено от геймъри издание, на играта от първо лице Half Life.Начинанието обещава да бъде достатъчно сериозно.“Ние не правим това просто за забавление. Това е бизнес и ние ще опитаме да го направим наистина професионално“, подчерта Дейв Пери. Всъщност ние доказваме, че тази индустрия, със своите мащаби, е дори по-голяма от това, за което я смятаме. Издателите отчитат, че онлайн-базираните ролеви игри са бъдещето на индустрията и залагат именно на това.MMORPG игрите генерират невероятни приходи на компаниите, които ги разработват. World of Warcraft, на компанията Blizzard, например, разполага с над 8 милиона потребители-играчи, които освен закупуването на играта, заплащат всеки месец такса в размер на около 12 евро за да могат да бъдат част от виртуалните й вселени.