amazon.com
Amazon пуска евтина версия на Kindle
Amazon обяви, че от 3 май започва да продава нова и по-евтина версия нa популярното устройство за четене на електронни книги Kindle - вместо за 139 долара ще предлага варианта с Wi-Fi възможности за 114 долара, съобщи mobilebulgaria.
Хардуерните характеристики са идентични, а единствената разлика между двата е, че по-евтиният ще показва скрийнсейвър с реклами (от компании като Buick, Procter & Gamble, Visa и Chase), когато се намира в стендбай режим.
Устройството се нарича Kindle with Special Offers, а за да не изпуснат предложенията, потребителите ще имат достъп и до специално меню, в което ще са събрани всички оферти. Не е ясно дали намалението от 25 долара ще изкуши потребителите, но така Amazon се опитва да направи устройството достъпно за колкото се може повече потенциални клиенти - все пак не то е важно за приходите на компанията, а съдържанието, което продава чрез него и приходите от реклама.
Не е изключено скоро цената на устройството да падне под психологическата граница от 99 долара и дори да стане безплатно в по-дългосрочен план. С новата версия на Kindle ще дойде и приложението AdMash, което ще осигури ценна информация на Amazon как по-успешно да таргетира с реклами потребителите.
AdMash дава възможност на клиентите да гласуват за рекламите, които им харесват повече - обратна връзка, която може да осигури много ценна информация.
Хардуерните характеристики са идентични, а единствената разлика между двата е, че по-евтиният ще показва скрийнсейвър с реклами (от компании като Buick, Procter & Gamble, Visa и Chase), когато се намира в стендбай режим.
Устройството се нарича Kindle with Special Offers, а за да не изпуснат предложенията, потребителите ще имат достъп и до специално меню, в което ще са събрани всички оферти. Не е ясно дали намалението от 25 долара ще изкуши потребителите, но така Amazon се опитва да направи устройството достъпно за колкото се може повече потенциални клиенти - все пак не то е важно за приходите на компанията, а съдържанието, което продава чрез него и приходите от реклама.
Не е изключено скоро цената на устройството да падне под психологическата граница от 99 долара и дори да стане безплатно в по-дългосрочен план. С новата версия на Kindle ще дойде и приложението AdMash, което ще осигури ценна информация на Amazon как по-успешно да таргетира с реклами потребителите.
AdMash дава възможност на клиентите да гласуват за рекламите, които им харесват повече - обратна връзка, която може да осигури много ценна информация.